جلالی:فرافکنی ترامپ از مسئولیتش در برابر مردم آمریکا نمی کاهد

به گزارش پرسینا بلاگ، فارس نوشت: سفیر ایران در مسکو با اشاره به کوشش دولت آمریکا برای پنهان کردن اشتباهات خود در مواجهه با کرونا گفت: این ترفند از مسئولیت ترامپ در برابر ملتش و جامعه جهانی نمی کاهد.

جلالی:فرافکنی ترامپ از مسئولیتش در برابر مردم آمریکا نمی کاهد

کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه امروز (دوشنبه) در توئیتی به زبان روسی نوشت: دولت ایالات متحده آمریکا با هدف پنهان کردن اشتباهات و قصور در مواجهه با بحران ویروس کرونا به وسیله منحرف ساختن افکار عمومی این کشور و معطوف ساختن آن به سمت خارج از مرزهای آمریکا فرافکنی می نماید.

وی اضافه کرد: این ترفند به هیچ وجه از مسئولیت دونالد ترامپ در برابر ملت خود و جامعه جهانی نخواهد کاست.

مایک پمپئو وزیر خارجه ایالات متحده در هفته های اخیر در اظهاراتی مدعی شد که دلایل متعددی وجود دارد که نشان می دهد منشأ ویروس کرونا، آزمایشگاهی در ووهان چین بوده و دولت پکن اجازه ورود کارشناسان سازمان بهداشت جهانی به آزمایشگاه ووهان را نداده است.

طبق آمار دانشگاه جانز هاپکینز، با مرگ 733 نفر در 34 ساعت گذشته، مجموع قربانیان کرونا در آمریکا به 79 هزار و 528 نفر افزایش یافت.

به گزارش فارس، عملکرد ضعیف دولت ترامپ در مواجهه با ویروس کرونا انتقاد باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا را نیز به همراه داشته است. اوباما روز آدینه در اظهاراتی پاسخ دولت ترامپ به همه گیری کووید-19 را فاجعه پرهرج و مرج مطلق خواند.

دونالد ترامپ نیز به این اظهارنظر واکنش نشان داد و در توئیتی نوشت: ما اقدامات بزرگی در مدیریتمان برای مبارزه با پاندمی ویروس کرونا انجام دادیم، به ویژه ممنوعیت زودهنگام ورود افراد از چین، مرکز شیوع ویروس به خاک ایالات متحده. این را مقایسه کنید با فاجعه ویروس آنفلوآنزا توسط اوباما و بایدن خواب آلود. اقدامات ضعیف و رای بد.

لازم به ذکر است روزنامه نیویورک تایمز نیز اخیرا در یادداشتی نوشت، با توجه پاسخ ضعیف دولت آمریکا به شیوع ویروس کرونا و تبدیل آن به بدترین مرکز همه گیری این بیماری، تا مدت ها وجهه این کشور بازیابی نخواهد شد.

310311

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4433

به "جلالی:فرافکنی ترامپ از مسئولیتش در برابر مردم آمریکا نمی کاهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلالی:فرافکنی ترامپ از مسئولیتش در برابر مردم آمریکا نمی کاهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید