حدادی فر: به خاطر شخصیت ذوب آهن باید دنبال جبران باشیم، امیدوارم خیلی زود هماهنگ شویم

به گزارش پرسینا بلاگ، کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: به خاطر شخصیت ذوب آهن، باید نتایج فصل گذشته را جبران کنیم.

حدادی فر: به خاطر شخصیت ذوب آهن باید دنبال جبران باشیم، امیدوارم خیلی زود هماهنگ شویم

قاسم حدادی فر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در ارتباط با شرایط فعلی تیمش گفت: تمرینات ما طبق برنامه کادر فنی ادامه دارد و بازی های محبت آمیز هم انجام می دهیم تا سرمربی، تفکراتش را در تیم جا بیندازد و بازیکنان هم با یکدیگر هماهنگ شوند. باید تا آغاز لیگ برتر خودمان را به آمادگی کامل برسانیم، خصوصا اینکه ذوب آهن با تغییرات نسبتا زیادی در زمینه بازیکن و کادر فنی روبرو شده و امیدوارم با این همه تغییر خیلی زود هماهنگ شویم و نتایج خوبی بگیریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی در پاسخ به این پرسش که آیا رحمان رضایی می تواند در ذوب آهن پیروز باشد؟ تاکید نمود: ایشان با انگیزه کارش را دنبال می نماید، وقتی باشگاه انتخابی انجام می دهد ما هم باید حمایت و به سرمربی یاری کنیم تا برنامه هایش را در تیم پیاده کند. در بسیاری از تیم های لیگ برتری، مربیان جوان فعالیت می نمایند و امیدوارم پیروز باشند. اشاره کردم که سال جاری تغییرات زیادی داشتیم ولی امیدوارم فصل خوبی برای ذوب آهن رقم بخورد.

کاپیتان ذوب آهن گفت: در فصل گذشته نتایج خوبی نگرفتیم و به خاطر شخصیت ذوب آهن، باید نتایج فصل گذشته را جبران کنیم. چند بازیکن تاثیرگذار را از دست دادیم و فکر می کنم همچنان احتیاج به بازیکن جدید داریم تا لیگ را با شرایط خوبی آغاز کنیم. آرزو می کنم که ذوب آهن را دوباره در اوج ببینم. خیلی از هواداران فوتبال در اصفهان هوادار ذوب آهن هستند و امیدوارم سال جاری طوری نتیجه بگیریم که آنها را خوشحال کنیم.

حدادی فر که سابقه حضور در تیم ملی را هم دارد، در مورد شرایط تیم ملی با مربیگری دراگان اسکوچیچ اظهار داشت: تیم ملی برای همه ایرانی ها دوست داشتنی است، ما باید از سرمربی جدید تیم ملی و بازیکنان حمایت کنیم تا ایران به جام دنیای صعود کند. اگر به جام دنیای صعود نکنیم فوتبال ایران چند سال عقب می افتد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5574

به "حدادی فر: به خاطر شخصیت ذوب آهن باید دنبال جبران باشیم، امیدوارم خیلی زود هماهنگ شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدادی فر: به خاطر شخصیت ذوب آهن باید دنبال جبران باشیم، امیدوارم خیلی زود هماهنگ شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید