خبرنگاران کاهش محدودیت های ترافیکی در مهاباد

به گزارش پرسینا بلاگ، مهاباد- خبرنگاران- همزمان با بازگشایی فعالیت واحدهای صنفی کم خطر در مهاباد، کاهش محدودیت های ترافیکی با بازگشایی هفت خیابان در محدوده شهر آغاز شد.

خبرنگاران کاهش محدودیت های ترافیکی در مهاباد

عضو ستاد مقابله با کروناد و سخنگوی شورای اسلامی مهاباد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: در راستای تصمیم ستاد مقابله با کرونا این شهرستان مبنی بر بازگشایی واحدهای صنفی کم خطر، موانع و انسداد هفت خیابان این شهر برداشته شد.

ابراهیم کریمی گفت: بامداد امروز موانع موجود در بلوار خلفای راشدین، پل یرغو، میدان کتاب، بلوار فجر باند رفت و برگشت، پل زانکو، کنار گذر پل زانکو، بهداشت شافعی، خیابان سه آسیاب و کوچه های بهمنی توسط همکاران مدیریت حمل و نقل و ترافیک شهرداری برداشته شده است.

وی با بیان اینکه بازگشایی مسیرهای درون شهری تدریجی خواهد بود، ادامه داد: مسیرهای بازگشایی شده مربوط به اطراف شهر بود و هسته درونی و پر ازدحام داخل شهر فعلا تا زمان دستور ستاد مقابله با کرونا مهاباد مسدود خواهد بود.

وی گفت: تصمیم گیری در خصوص بازگشایی معابر اصلی این شهر شامل میدان شهرداری، چهارراه آزادی، میدان آرد، چهارراه مولوی و خیابان محمد قاضی که جزء مسیرهای پردد هستند، منوط به موافقت ستاد کرونا است.

کریمی از شهروندان خواست به منظور قطع سریعتر زنجیره انتقال کرونا، ماندن در خانه را جدی تر گرفته، از ترددهای غیرضروری در شهر خودداری کنند و در اجرای این طرح همکاری لازم را با مسوولان داشته باشند.

به گزارش خبرنگاران، اصناف کم خطر و بازار مهاباد از امروز شنبه با شرایط جدید و رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی بازگشایی شد.

مهاباد با 240 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

ویروس کرونا یا کووید 19 به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

شست وشوی دست ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می کنند.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4161

به "خبرنگاران کاهش محدودیت های ترافیکی در مهاباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کاهش محدودیت های ترافیکی در مهاباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید