در سفر به کیش این گشت های تفریحی را از دست ندهید!

به گزارش پرسینا بلاگ، جزیره کیش یکی از مکان های گردشگری و تفریحی کشورمان ایران است که به طور حتم باید به آن سفر کنید. در این جزیره شما شاهد تفریحاتی لذت بخش و سرگرم کننده هستیدکه بدون هیچ محدودیتی برای تمام افراد قابل دسترسی هستند. فرقی نمی کند که شما خودتان راهی سفر به کیش شده باشید یا از تورهای تفریحی کیش استفاده نموده باشید. در هر حال میتوانید از تفریحات سرگرم کننده حاضر در این جزیره لذت ببرید. البته اگر از تورهای تفریحی کیش خبرنگاران استفاده نموده باشید، می دانید که خبرنگاران به مسافران خود مبلغ 500 هزار تومان بن تخفیف هدیه میدهد که شما می توانید برای استفاده از این تورهای تفریحی از این مبلغ بهره ببرید. ما قصد داریم در این مقاله شما را با تفریحات کیش آشنا کنیم.

در سفر به کیش این گشت های تفریحی را از دست ندهید!

جزیره کیش و تفریحاتی مجذوب نماینده

جزیره کیش یکی از مقاصد مجذوب نماینده برای گردشگران است که به علت وجود تفریحات سرگرم نماینده ای که دارد می تواند اوقات خوشی را برای همگان رقم بزند. تفریحات در این جزیره بقدری متنوع و زیاد هستند که به طور حتم شما نمی توانید در طول چند روز از تمام آنها بهره ببرید. البته همه چیز به مدت زمان حضور شما در این جزیره بستگی دارد و اگر به قصد افزایش آدرنالین خون به این جزیره پا گذاشته باشید باید بگویم انتخابتان کاملاً درست و آگاهانه بوده است. البته اگر با تورهای تفریحی کیش راهی سفر شوید بطور حتم می توانید برخی از این تفریحات را تجربه کنید. در ادامه به شرح تفریحات سرگرم نماینده این جزیره خواهیم پرداخت.

  • تورهای تفریحی کیش | تفریحات دریایی کیش و پاراسل

یکی از تفریحات بسیار پرطرفدار در جزیره کیش تفریحات آبی است، که در ماه های گرم سال بیشترین گردشگران با هدف لذت بردن از این تفریحات به جزیره کیش سفر می نمایند. با استفاده از تورهای تفریحی کیش خبرنگاران و استفاده از بن هدیه تخفیف 500 هزار تومانی، می توانید از این تفریحات لذت بیشتری ببرید. پاراسل اولین تفریح آبی مجذوب نمایندهی است که آن را به شما معرفی می کنیم. در این تفریح شما از طریق یک چتر در آسمان معلق هستید، اما نگران نباشید چون این چتر را با طنابی با طول تقریبی 150 متر، به یک قایق موتوری وصل می نمایند. قایق با سرعت زیاد بر روی آب شروع به حرکت می نماید و شما کاملا آهسته در آسمان پرواز خواهد نمود و نهایت هیجان را در آسمان آبی در حالی که آب های نیلگون خلیج فارس را زیر پای خود دارید، تجربه می کنید.

چتر پاراسل توانایی حمله یک، دو و یا سه نفر را دارد که شامل دو بزرگسال و یک کودک یا دو کودک و یک بزرگسال خواهد بود. تمام مدت زمان استفاده شما از پاراسل یک ساعت است که البته زمان پرواز شما تقریباً 6 تا 7 دقیقه تخمین زده می گردد و تا ارتفاعی تقریبی 150 متری نیز بالا خواهید رفت. در این تفریح هیچ محدودیتی برای آقایان و بانوان وجود ندارد. سواحلی که در آن ها تفریح پاراسل ارائه می شوند ساحل سیمرغ، ساحل اسکله تفریحی، ساحل مرجان و ساحل دامون هستند.

  • غواصی در کنار ماهی ها

یکی از امکاناتی که در تورهای تفریحی کیش وجود دارد ارائه تفریح غواصی است. پیشنهاد ما این است که به هیچ عنوان این تفریح را از دست ندهید. در تفریح غواصی احتیاجی نیست که شناگر ماهری باشید و در جالب است که بدانید در تمام طول سال می توانید از این تفریح بهره ببرید.

در کیش مراکز فراوانی برای آموزش غواصی وجود دارند که به خوبی توانسته اند این جزیره را به مرکزی برای غواصی ایران تبدیل نمایند. بدون شک شنا کردن در کنار ماهی ها و بعلاوه مرجان ها و دیگر موجودات آ دریایی کیش یک تجربه تازه و فراموش نشدنی برای شما خواهد بود. ناگفته نماند که در تمام مدت زمان غواصی شما در کنار یک مربی خواهید بود و همینطور تجهیزات لازم برای شنا کردن به شما عرضه خواهد شد.

هم آقایان و هم بانوان بدون هیچ محدودیتی با داشتن شرایطی کاملاً مشابه می توانند از این تفریح لذت ببرند. فقط اینکه غواصی بانوان با یک قایق مجزا و مربی خانم انجام خواهد شد. در کل مدت زمان غواصی یعنی از زمانی که شما سوار قایق می شوید و با احتساب رفت و برگشت شما به جزیره در حدود یک ساعت و نیم خواهد بود، که از این مدت زمان شما به مدت 15 دقیقه در زیر آب هستید.

  • تورهای تفریحی کیش | پروازی بی عیب و نقص با فلای بورد

تفریح دریایی فلای بورد یکی دیگر از تفریح های بسیار مجذوب نماینده در جزیره کیش است. در این فعالیت وسیله ای را به قطعه جت اسکی متصل می نمایند و او شما را در هوا معلق نگه میدارد. ضمن این که به واسطه پمپاژ کردن آب، این توانایی به شما داده می گردد تا بتوانید حرکات نمایشی و بعلاوه شیرجه زدن را به راحتی امتحان کنید و از لذت و هیجانی وصف ناپذیر با پرواز میان آب و آسمان برخوردار شوید.

در این تفریح هیچ تفاوت و محدودیتی بین آقایان و بانوان وجود ندارد. تنها محدودیت اعمال شده این است که افراد استفاده نماینده باید بالای 18 سال سن داشته باشند. مدت زمان مجاز استفاده شما از فلای بورد نیز 20 دقیقه خواهد بود. البته جای هیچ گونه نگرانی نیست چون شما تنها در 5 دقیقه اول احتیاج به تمرین و آموزش دارید و 15 دقیقه بعدی اوج لذت شما خواهد بود. فلای بورد یکی از لذت بخش ترین تفریح هایی است که در تورهای تفریحی کیش نیز به گردشگران ارائه می گردد.

  • حسی غیرقابل توصیف با اسکی بر روی آب

تفریح اسکی بر روی آب با نام کیبل اسکی را می توانید در جزیره کیش که به عنوان اولین سایت اسکی روی آب در خاورمیانه ثبت شده است، به راحتی تجربه کنید. دقت کنید که اگر با تورهای تفریحی کیش سفر می کنید، این تفریح را در برنامه خود بگنجانید. در محلی که برای تفریح اسکی بر روی آب در نظر گرفته شده، شما به صورت کاملاً تخصصی با یک فضای حرفه ای روبرو خواهید شد که برای مسافران و گردشگران رختکن، دوش، سکوی شروع، فروشگاهی برای تهیه لوازم و تجهیزات لازم ورزشی، اتاق آموزش، رستوران و کافی شاپ تعبیه شده است.

در کیبل اسکی کیش امکان استفاده 12 نفر به صورت همزمان وجود دارد اما قبل از آن همه افراد از طریق مربی حرفه ای آموزش داده می شوند. شما در این تفریح علاوه بر انجام کیبل اسکی می توانید از طریق قایق نیز بر روی آب اسکی کنید. عملکرد شما در این نوع اسکی بدین صورت است که با یک طناب به یک قایق موتوری متصل خواهید شد اما در کیبل اسکی شما با یک کابل به برج هایی که در محل پارک کیبل اسکی وجود دارند وصل می شوید و از این تفریح لذت می برید. ناگفته نماند که هزینه ای که برای اسکی با قایق در نظر گرفته شده است از کیبل اسکی بیشتر است.

  • تورهای تفریحی کیش | پرواز در آسمان آبی با کایت بوردینگ

توصیه ما به شما این است که برای سفر به این جزیره از تورهای تفریحی کیش بهره ببرید زیرا تمامی تفریحات را به شما ارائه خواهند داد. تفریح کایت بردینگ یک تفریح مجذوب نماینده دیگر است که توصیه می کنیم اگر به جزیره کیش سفر کردید آن را از دست ندهید. در این ورزش تفریحی که ترکیبی از اسکی بر روی آب و پاراگلایدر است شما به راحتی و خیلی آسان می توانید در سطح آب و بر روی امواج پرواز کنید.

برای انجام این تفریح ابتدا باید بر روی یک برد اسکیت سوار شوید و در حالی که به یک کایت متصل شده اید، چند لحظه یا بهتر است بگوییم چند ثانیه کوتاه در هوا معلق می شوید. نقش کایت در این تفریح برای شما همچون بادبان است و بردی که بر روی آن قرار گرفته اید عمل شناورسازی شما بر روی آب را انجام می دهد.

  • لذت آبی در پارک تفریحی اوشن

بزرگترین پارک آبی ایران، پارک آبی اوشن در جزیره کیش است و تنها پارک آبی در ایران است که ویژه خانم ها نیز می باشد. یک تجربه جالب از یک تفریح دلچسب به لطف وجود سونا، جکوزی و استخر های روباز که در هیچ جای دیگری نمی توانید مانند آن را پیدا کنید. نکته جالب در این پارک این است که به عنوان تنها پارک آبی در ایران امکانات متنوع و مجذوب نمایندهی دارد. در این پارک وسایل گرمایشی برای فصل های سرد نیز وجود دارد و شما می توانید به راحتی در تمام فصل ها از این پارک آبی بهره ببرید. ناگفته نماند که حتماً غروب آفتاب زیبای جزیره کیش را از این پارک آبی به تماشا بنشینید.

استفاده از این پارک آبی در برنامه های تورهای تفریحی کیش نیز وجود دارد. در این پارک تفریحی بخش هایی مانند دینگل، رالی راید ماساژ، پیچالوپ، اسپا و غیره به گردشگران ارائه می گردد. هم چنین رستوران، کافی شاپ های متنوع، ترانسفر رایگان از مبداء، فضای مخصوص بچه ها و غیره از امکانات جانبی هستند که در این پارک ارائه می شوند. اگر وسایلی مانند حوله، دمپایی، کرم ضد آفتاب و غیره به همراه ندارید می توانید در فروشگاه پارک آبی اوشن آنها را تهیه کنید. در این فروشگاه اجناسی مانند کیف، کلاه، وسایل یادگاری، انواع اسباب بازی و سوغاتی های مجذوب نمایندهی نیز ارائه می شوند که می توانید با خرید کردن آنها برای عزیزانتان یادگاری های منحصر به فردی به آنها هدیه دهید.

سایر تفریحات غیر آبی در جزیره کیش

فرقی نمی نماید که برای سفر خود به این جزیره از تورهای تفریحی کیش استفاده می کنید یا خودتان مستقیما اقدام می کنید، در هر حال از قلم نیاندازید که این جزیره علاوه بر تفریحات دریایی، تفریحات دیگری نیز دارد که در این قسمت به آنها اشاره خواهیم کرد. تفریحات غیر دریایی کیش طیف گسترده و متنوعی دارد که همگی آنها هم برای بچه ها و هم برای بزرگسالان کاملا مناسب هستند. اگر با هدف افزایش آدرنالین خون قصد سفر به کیش را دارید، پیشنهاد می کنیم که تفریحاتی چون قلعه وحشت، بانجی جامپینگ و جایروکوپتر را حتما امتحان کنید.

  • تورهای تفریحی کیش | تفریح شجاعان، بانجی جامپینگ

شما بر بالای 2 سکو با ارتفاع 40 یا 60 متر قرار می گیرید و یا شجاعتی عجیب به سمت پایین سقوط می کنید. در تمامی تورهای تفریحی کیش می توانید از این تفریح دلهره آور بهره ببرید. درست است که دو سکو برای شما تعبیه شده اما نکته اینجاست که تنها کسانی می توانند از سکوی 60 متری به پایین سقوط نمایند که قبل از آن سکوی 40 متری را امتحان نموده باشند. در این تفریح مجذوب نماینده، فرد از طریق یک طناب فنردار از روی یکی از سکوها به سمت پایین سقوط خواهد نمود که به علت رعایت شدن تمام موارد و نکات ایمنی، تفریح بدون خطری به شمار میرود. تنها مرکز بانجی جامپینگ در جزیره کیش کلوپ جاذبه نام دارد.

البته این تنها تفریحی نیست که در این کلوپ ارائه می گردد و شما می توانید پرش آزاد بر روی تشک را نیز در صورت تمایل در این کلوب تجربه کنید. در این تفریح شما از ارتفاعی 3 الی 12 متری بسته به انتخاب خودتان و بعلاوه وزن مجازی که برای استفاده در نظر گرفته شده است، بر روی یک تشک پرتاب می شوید. گفتیم وزن مجاز! بهتر است بدانید که وزن مجاز برای این تفریح 20 تا 120 کیلوگرم است و ناگفته نماند که به ازای هر یک بار یا هر دو بار پرش که انجام می دهید، باید هزینه متفاوتی را پرداخت کنید.

  • هلیکوپتری به نام جایروکوپتر

اگر با تورهای تفریحی کیش راهی سفر شدید، از مسئول خود درخواست کنید تا این تفریح را در برنامه شما قرار دهند. در بین تمام تفریحات غیر آبی جزیره کیش جایروکوپتر یکی از برترین گزینه ها برای امتحان کردن یک پرواز مفرح و بسیار ایمن برفراز مکان های گردشگری و تماشای جزیره کیش و بعلاوه خلیج همواره فارس می باشد. جایروکوپتر یک هلیکوپتر تلفیقی است که برای تفریح گردشگران از ترکیب هلیکوپتر و هواپیما ساخته شده است. ظرفیت این وسیله نقلیه هوایی تنها 2 نفر است و شما به همراه یک خلبان حرفه ای با این وسیله پرواز خواهید کرد. مدت زمان تعیین شده برای این تجربه به یاد ماندنی تنها 12 دقیقه است.

  • تورهای تفریحی کیش | قلعه ای مخوف با نام قلعه وحشت

یکی دیگر از تفریحات غیر آبی و البته بسیار ترسناک جزیره کیش قلعه وحشت است که توصیه می کنیم به هیچ عنوان از تجربه آن غافل نشوید. اندازه وحشت و هیجان در این قلعه بسیار زیاد است و اگر اهل ریسک کردن نیستید این تفریح را امتحان نکنید.

راستای که در قلعه وحشت طی خواهید کرد 100 متر تعیین شده که کاملاً تاریک است و شما در کنار یک راهنما با چراغ قوه، این راستا را پشت سر خواهید گذاشت. نکته مجذوب نماینده ماجرا اینجاست که در طول راستا عکس هایی از شما به صورت نامحسوس گرفته خواهد شد و در انتهای راستا و زمانی که از تونل خارج شدید به انتخاب خودتان می توانید این عکس ها را خریداری کنید. این قلعه در3 تایم متفاوت به روی گردشگران گگردده می گردد که سانس میانه آن برای افراد زیر 14 سال در نظر گرفته شده و سانس سراسر وحشت آن که در اصطلاح به آن فول اکشن میگویند مورد انتخاب افراد شجاع تر قرار می گیرد. رزرو این قلعه در تورهای تفریحی کیش نیز ارائه می گردد.

  • دنیای حیوانات آبی در پارک دلفین ها

در بیشتر تورهای تفریحی کیش بازدید از پارک دلفین ها گنجانده شده است اما اگر تماشا این پارک در برنامه های تور شما نبود از مسئول تور خود درخواست کنید تا بازدید از این پارک زیبا را در برنامه شما قرار دهد. در این پارک شما با یک فضای طبیعی بسیار مجذوب نماینده روبرو می شوید که در آن پستانداران دریایی مثل شیر دریایی، دلفین، گربه دریایی، پنگوئن، گراز دریایی و غیره به وفور دیده می شوند.

یکی از مجذوب نمایندهیت های پارک دلفین ها همانطور که از نامش نیز تعیین است حضور فراوان دلفین هایی است که همگی تربیت شده هستند و با مربیان حرفه ای خود حرکات نمایشی و موزونی را برای شگفتی گردشگران و لذت آنها انجام می دهند. خالی از لطف نیست که بعد از بازدید از پارک دلفین ها سری هم به باغ پرندگان بزنید و از تماشا پرندگان کمیابی چون درنای تاجدار، پلیکان سفید، پلیکان خاکستری، پنگوئن پا سیاه، قرقاول طلایی و دیگر پرندگان مجذوب نماینده آن لذت ببرید.

  • تورهای تفریحی کیش | شهر بازی کیش با نام هایلند

تقریبا تمامی تورهای تفریحی کیش برنامه بازدید از شهربازی هایلند را دارند. در این شهربازی شما با وسایل مجهزی رو به رو میشوید که همگی در یک فضای کاملا سرپوشیده برای تفریح هرچه بهتر گردشگران در نظر گرفته شده اند. این شهربازی یک مکان تفریحی و سرگرم نماینده برای بچه ها، نوجوانان و جوانان می باشد که از بخش های مختلف آن می توان به فوتبال حبابی، سینمای 7 بعدی، بازی های رایانه ای مجذوب نماینده، بازی های الکترونیکی و مکانیکی، واتر بال گروهی، بولینگ و مینی گل اشاره نمود که تمامی این تفریحات هواداران پروپاقرص خودشان را دارند.

  • تجربه ای متفاوت در فان کلاب کیش

یکی دیگر از شهربازی های کیش با نام فان کلاب در بازار کوروش واقع شده است که در آن افراد با گروه های سنی مختلف می توانند اوقات خوبی را سپری نمایند. فرقی ندارد که برای سفر از تور تفریحی کیش استفاده نموده اید یا خیر، پیشنهاد می کنیم ملاقات از شهربازی ها را از دست ندهید. در شهر بازی فان کلوب، گردشگران با بیش از 65 بازی مختلف و سرگرم نماینده روبه رو می شوند که می تواند لحظات خوشی را برای آنان رقم بزند. از جمله این بازی ها می توان به قطار شادی بچه ها، شبیه ساز جت اسکی، موتور فضایی، موتور مسابقه، واقعیت مجازی، ماشین های کوبنده، بولینگ، زمین بازی و غیره اشاره نمود.

  • احساسی عجیب و متفاوت در تم پارک سنتر کیش

مساحت تم پارک سنتر کیش در حدود تقریبی 3200 متر است که از سال 1400 فعالیت خود را رسما شروع نموده است. در این تم پارک، 2 پارک جادویی و ژوراسیک گنجانده شده اند که در تم پارک جادویی یا مجیک شما با مجموعه کاملی از حیوانات ماقبل تاریخ روبرو می شوید. همگی این حیوانات متحرک هستند و نه فقط برای بچه ها و نوجوانان که برای والدین آنها نیز مجذوب نماینده خواهد بود. البته این پارک بخش ها و قسمت های مختلف و متنوع دیگری نیز دارد مانند نقاشی سه بعدی، اتاق سلفی، اتاق پرسپکتیو، اتاق وارونه، بخش آینه ها، اتاق خواب دیواری و بعلاوه قسمت Black Light که توصیه می کنیم به هیچ عنوان بازدید از این پارک را از دست ندهید. ناگفته نماند که یکی از خدمات ارائه شده در این تم پارک و بر روی تور تفریحی کیش، ترانسفر رایگان مسافران به مبدا است.

  • آرامشی غیر قابل توصیف با اسپا و حمام ترکی

سفر کیش می تواند در کنار تفریحات متنوع و سرگرم نماینده ای که دارد یک منبع غنی از آرامش را نیز برای شما فراهم کند. خالی از لطف نخواهد بود اگر حمام ترکی و مراکشی، همینطور ماساژ را برای از تن بیرون کردن خستگی و کسلی زندگی مدرن شهری به خود هدیه بدهید. در بیشتر هتل های کیش مراکز ماساژ قرار داده شده اند مانند هتل پارمیدا، هتل کوروش، هتل ویدا، کلوپ بانوان و مرکز ماساژ لیان رز که همگی از مراکز ماساژ فعال در جزیره کیش هستند.

اگر این خدمات بر روی تورهای تفریحی کیش در شهر شما اعمال نشده بود، می توانید خودتان جداگانه از آن بهره ببرید. در مراکز نام برده شده شما می توانید از انواع ماساژ ها مانند ماساژ سوئدی رویال، ماساژ ریلکس نماینده، ماساژ سنگ داغ، ماساژ سبک سوئدی، ماساژ کف پا، پاکسازی صورت به همراه ماساژ اسپرت و ورزشی و همین طور ماساژ لاغری بهره مند گشت.

  • تورهای تفریحی کیش | اتاق فرار یا اتاق فکر؟!

اگر از روبرو شدن با داستان های پر رمز و راز هیچ ترسی ندارید و در پی هیجان و ماجراجویی هستید به شما پیشنهاد می کنیم اتاق فرار کیش با دنیای از معما ها، تفریح ها و ماجراجویی ها را از دست ندهید. در اغلب تورهای تفریحی کیش شرکت در این بازی مهیج و معمایی را به شما پیشنهاد می دهند. شما یک ساعت از وقت خود را در این اتاق سپری خواهید کرد و باید با مسئله ای که با آن روبرو هستید هوشمندانه برخورد کنید و راهکار آن را پیدا کنید. اتاق فرار کیش یک بازی مناسب برای تمام رده های سنی است و شما در گروه های 3 الی 6 نفره در یک اتاق در بسته که تا انتها بازی قفل آن باز نخواهد شد، به حل معمای پیش رو خواهید پرداخت تا بتوانید راه خروج از اتاق را بیابید.

  • مجموعه تفریحات سافاری کیش

تفریحات سافاری کیش را تحت عنوان مجموعه سافاری می نامیم چون سافاری تنها سوار بر لندکروز شدن بر روی تپه های شنی نیست و شما با انتخاب سافاری کیش با مجموعه ای از تفریحات مجذوب نماینده روبرو هستید. مانند موتور چهار چرخ، موتور دریفت، کارتینگ، شترسواری، بانجی شوتینگ، فوتبال حبابی، پینت بال، استوانه جادویی، عینک واقعیت مجازی، ترامپولین، بانجی شوتینگ و غیره که همگی موارد ذکر شده در سافاری کیش به شما ارائه می شوند. مجموعه های مختلفی در کیش وجود دارند که شما میتوانید سافاری را در آن ها تجربه کنید و انواع و اقسام تفریح ها را در قالب یک پکیج به شما ارائه خواهند داد. ناگفته نماند که استفاده از این تفریح ها هیچ ربطی به تورهای تفریحی کیش ندارد و شما می توانید هم بر روی پکیج تور خود و هم به صورت جداگانه از تفریحات سافاری بهره ببرید.

سخن انتهای

تفریح و تفریح در جزیره کیش کم نیست و هر کسی که راهی این جزیره زیبا می گردد قصد دارد به نوعی از تفریحاتی که در حالت عادی نمی تواند داشته باشد استفاده کند. در این جزیره هم تفریحات آبی وجود دارد و هم تفریحات غیر آبی که همگی برای لذت بردن هرچه بیشتر شما از سر است. سایر تفریحاتی که نباید آن ها را از دست بدهید شامل کشتی تفریحی و جنگ های شبانه شاد است که به نوبه خود ارزش امتحان کردن را دارند. البته تورهای تفریحی کیش این تفریحات را در قالب پکیج هایی متنوع در اختیار گردشگران قرار خواهند داد، مانند خبرنگاران که با ارائه کارت هدیه تخفیف 500 هزار تومانی امکان خرید این تفریحات را به راحتی برای شما فراهم نموده است.

منبع: الی گشت
انتشار: 12 شهریور 1401 بروزرسانی: 12 شهریور 1401 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 8133

به "در سفر به کیش این گشت های تفریحی را از دست ندهید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در سفر به کیش این گشت های تفریحی را از دست ندهید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید