دکتر استرنج 645 میلیون دلاری شد

به گزارش پرسینا بلاگ، روزنامه بانی فیلم: کارتون های والت دیسنی که بیش از 85 سال است در سطح دنیا می فروشند، این هفته نیز در قالب موانا درآمدساز ظاهر شدند و این فیلم انیمیشن پیروز و پرطرفدار را در اعداد سودسازترین فیلم های هفته دنیا قرار دادند.

دکتر استرنج 645 میلیون دلاری شد

این فیلم که سه هفته متوالی درصدر آثار پرفروش سینمای آمریکای شاقتصادی قرار گرفته، در اروپا، آمریکای لاتین، شرق آسیا، شمال آفریقا و اقیانوسیه هم 5/23 میلیون دلار کسب کرد تا مجموع فروش اش در این مناطق از جهان به 8/93 میلیون دلار برسد و با احتساب آمریکای شاقتصادی 8/238 میلیون دلار درآمدسازی نموده باشد.

برای سازندگان موانا این نکته امیدسازتر از هر چیزی است که بساط پیروزیت فروش این فیلم نیز در حال جمع شدن و سرانجام یافتن نیست و حداقل 2 ماه خوب و ثمربخش دیگر نیز در انتظار این فیلم است و اکران های تازه و مستمری را برای موانا می توان حدس زد.

رونق میهمانی کریسمس در روسیه

دفتر میهمانی کریسمس همزمان با شروع اکرانش در آمریکا و کانادا، این هفته در سایر قاره ها و مناطق نیز به نمایش درآمد و اگر آمار دقیق تری را در این خصوص بطلبید، در 49 کشور و بازار و منطقه مجموعاً 4/16 میلیون دلار کاسبی کرد و شاید فقط اوج آن درآمد 3/2 میلیون دلاری این فیلم در روسیه بوده باشد که رتبه دوم را در جدول پرفروش های این کشور نصیب این فیلم کرد و فقط موانا با بالای 5 میلیون دلار پولسازی از آن فراتر رفت. از سایر کشورهایی که این فیلم را به خوبی تحویل گرفتند و فروش قابل توجهی را برای آن رقم زدند، می توان به مکزیک با 855 هزار دلار، ایتالیا با 648 هزار دلار، برزیل با 620 هزار دلار و کلمبیا با 222 هزار دلار سودسازی اشاره نمود. این فیلم با توجه به در پیش بودن ایام کریسمس و ژانویه و تعطیلات مرتبط با آن، قطعاً در روزها و هفته های پیش رو نیز بر میزان پیروزیت اقتصادی خود خواهد اضافه نمود و به آمار فعلی اش اکتفا نخواهد کرد.

رقمی بسیار بالا

هیولاهای فوق العاده و کجا آنها را پیدا کنیم که برگرفته از داستان های هری پاتر و دارای شماری از کاراکترهای درجه دوم اما جذاب آن سری داستان ها و فیلم ها است، این هفته نیز در سطح جهان به خودنمایی و فروش چشمگیر خود ادامه داد و با اینکه اسمش در 67 کشور جهان از 1/33 میلیون دلار فراتر نرفت، ولی بر پایه همین رقم تازه اینک 480 میلیون دلار در اروپا، آسیای شرقی، آمریکای لاتین، شمال آفریقا و اقیانوسیه سودسازی نموده است و با اضافه شدن ارقام فروش فیلم در آمریکا و کانادا به رقم چشمگیرتر 680 میلیون دلار می رسیم که برای فیلمی پس از گذشت تنها 5 هفته از شروع اکرانش رقم بسیار بالایی به نظر می آید و رو به تزاید هم می رود و امواج فروش آن قابل بسط یافتن از سال رو به سرانجام میلادی (2016) به سال در آستانه شروع (2017) است.

یک نام قطعی

وقتی صحبت فیلم های بسیار پرفروش و درو کننده پول های نجومی در فرصت های اندک به میان می آید، باید قطعاً نام دکتر استرنج هم بیاید که این هفته به رغم اکتفا به 6/1 میلیون دلار در بازارهای جهانی رقم مجموع فروش اش را در قاره هایی بجز آمریکای شاقتصادی به عدد 4/423 میلیون دلار و با احتساب این منطقه به 645 میلیون دلار رساند و از این طریق صاحب رتبه نهم در جدول پرفروش های جهان در سال 2016 شد. دکتر عجیب رونق شدید روزهای نخست اکرانش را در شرایط فعلی ندارد اما یک ریتم فروش ثابت اندک را در دستور کارش قرار داده است و از این راه شاید تا مرز 700 میلیون دلار هم پیش برود. اگر هم فقط محصولات و فیلم های کمپانی مارول مبنای صدور رای قرار گیرد، باید متذکر شد که این فیلم هفتمین اثر سینمایی پرفروش این شرکت بسیار پیروز در تمامی دوران فعالیت اش به حساب می آید و برای رسیدن به این رتبه، بر تور: جهانی تاریک که 6/644 میلیون دلار کسب درآمد نموده است و پیشتر در رده هفتم جدول قرار داشت، تفوق یافته است.

حرکت سرزمین لالا به سوی افتخار

سرزمین لالا یک موزیکال ابتکاری از دیمی ین چازه له که گمان می رود در دست کم 5 شاخه کاندیدای اسکار گردد و برنده بعضی از آنها هم باشد و برای سایر جوایز سرانجامی سال 2016 هم آشکارا کورس برداشته است، این هفته در بخش هایی از اروپا، آسیا، آمریکای لاتین و اقیانوسیه مجموعاً 6/4 میلیون دلار سودسازی کرد و بیشترین رقم فروش اش را در کره جنوبی به ثبت رساند که حدود 4 میلیون دلار بالغ شد. از کشورهای بعدی که در انتظار پخش این فیلم بسر می برند، باید از هلند در روز 2 دی ماه و استرالیا در 6 دی ماه یاد کرد.

منبع: برترین ها
انتشار: 30 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2268

به "دکتر استرنج 645 میلیون دلاری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکتر استرنج 645 میلیون دلاری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید