دیوار اتاق کارتان را دکور بزنید

به گزارش پرسینا بلاگ، شما می توانید در دفتر کار خود در اداره یا اتاق کار خصوصی در منزل جوی ایجاد کنید که هم شیک و مدرن باشد و هم روح افزا و انرژی بخش؛ البته بدون اینکه حواستان پرت شود و نتوانید کار ارباب رجوع یا کارهای اداری را به خوبی به انجام برسانید.

دیوار اتاق کارتان را دکور بزنید

در وهله اول با توجه و تمرکز به کارایی، و در وهله دوم سبک و سیاقی که دوست دارید، می توانید هم از شلوغی و بی نظمی بکاهید و هم لوازم غیرضروری را از دور و اطرافتان بردارید. وقتی به نیاز فضای مورد نظر خود و چیزهایی که خوب و مفید است و چیزهایی که نیست پی بردید، آماده برای پیشروی به سوی دکور زدن با اطمینان کامل هستید. دیوارهای اتاق را با لوازمی که به کارمندان و پرسنل روحیه می دهد و مکالمه با مراجعان و مشتریان را بهتر می کند تزیین کنید.

چیزهایی که لازم دارید:

رنگ

شابلون

تخته گچی

قاب فلزی

گلدان های مدرن

شلف یا طبقه

گیاهان آپارتمانی

گل تازه

آثار هنری

روزنامه ها و اخبار قاب شده

جوایز

درجه و تأییدیه

راهنمای انجام کار

1- با الگوهای طرح دار، گلدار یا مشبک یک دیوار ساده و خالی را رنگ یا نقاشی کنید. از رنگی استفاده کنید که یکی دو درجه تیره تر یا روشن تر از دیوارهای دیگر باشد؛ مخصوصاً اگر به دلیل محدودیت های اداره فقط می توانید رنگ های خاصی را انتخاب کنید. این کار هنریِ جزیی جلوه زیبایی به دیوار اتاق شما می دهد و روح خلاقیت را در اتاق کار شما می دمد.

2- تکه هایی از روزنامه، اخبار مهم یا جوایز را به دیوار بیاویزید. دیواری درست کنید که افتخارات و اقدامات برجسته شرکتی که در آن کار می کنید را نشان دهد. مقاله های چاپ شده در روزنامه در مورد کمک شرکت به جامعه به همراه جوایزی که شرکت یا پرسنل آن دریافت کرده اند را نیز می توان روی این دیوار آویخت. درجه ها و تأییدیه های پرسنل و کارمندان به میزان زیادی مورد توجه مشتریان و میهمانان قرار می گیرد.

3- یک تخته گچی یک در یک ونیم در وسط دیواری بیاویزید که بتوانید با گچ روی آن بنویسید و شکل بکشید. یک قاب فلزی ساده دور آن بگیرید. از گچ برای نوشتن یادداشت یا یادآوری در خلال جلسات یا همفکری های کاری استفاده کنید.

4- کنار تخته گچی، یک قفسه یا شلف آویزان کنید که هم کاربردی باشد و هم شیک. گلدان هایی با سبک مدرن روی طبقه بگذارید که بتوان از آن برای قرار دادن مداد، گیاهان یا گل های تازه یا سایر تجهیزات اداری کوچک استفاده کرد. این شلف ها را دور تا دور تخته نصب کنید یا همه را با هم یک جا به صورت گروهی نزدیک تخته گچی قرار دهید.

5- آثار هنری مدرن بیاویزید یا نقاشی کنید. اگر فضای دفتر کار شما با قوانین دست و پا گیر شرکتی محدود نیست و آزادی شما را نمی گیرند، این کار را انجام دهید. هر چه روشن تر و عجیب وغریب تر باشد، بهتر است. آیتم هایی را انتخاب کنید که مکالمه بیشتر و خلاقیت را تحریک می کند. هنگامی که نقاشی ها یا تابلوهای عریض تر را انتخاب می کنید، مراقب باشید که اثر هنری خاصی را انتخاب کنید که خیلی شلوغ نباشد و خلاقیت را از شما نگیرد.

منبع: فوت و فن
انتشار: 16 مرداد 1401 بروزرسانی: 16 مرداد 1401 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 8117

به "دیوار اتاق کارتان را دکور بزنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیوار اتاق کارتان را دکور بزنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید