رابرت گیتس: فرانسه از آمریکا جاسوسی تکنولوژیکی و صنعتی می نماید

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران: وزیر دفاع سابق آمریکا در اظهاراتی ضمن توصیف فرانسه و چین به عنوان خطرناک ترین و فعال ترین کشورهای دخیل در جاسوسی از اطلاعات صنعتی و تکنولوژیکی آمریکا، توضیح داد جاسوسی های پاریس ریشه در تاریخ دارد.

رابرت گیتس: فرانسه از آمریکا جاسوسی تکنولوژیکی و صنعتی می نماید

به گزارش گروه بین الملل خبرکزاری خبرنگاران؛ نشریه لوفیگارو در مطلبی گفت که رابرت گیتس وزیر دفاع سابق آمریکا فرانسه را به جاسوسی صنعتی و تکنولوژیکی از آمریکا متهم نموده است.

این نشریه در گزارش خود نوشته است که گیتس چهارشنبه گذشته در جریان کنفرانس بین المللی آنالیز جاسوسی های صنعتی و تکنولوژیکی که در نیویورک برگزار گردید گفت: چین تنها کشوری نیست که به دنبال دستیابی به اسرار تکنولوژیکی و صنعتی آمریکا است، بلکه دستکم 12 تا 15 کشور به دنبال سرقت اسرار تکنولوژیکی و صنعتی آمریکا هستند و فرانسه در رأس آنها است.

وی توضیح داد که فرانسه پس از چین دارای خطرناک ترین و فعالترین اقدامات جاسوسی در این زمینه است.

گیتس در این باره گفت: فرانسه از دوران لویی چهاردهم در قرن هفدهم سابقه تجسس در این زمینه را دارد، و نشانه های آشکاری وجود دارد که دال بر کوشش سرویس های جاسوسی فرانسه برای نفوذ به اماکن استقرار مسؤولان آمریکایی و دستیابی به اطلاعات موجود در لپ تاب های شخصی آن ها است.

پ

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2169

به "رابرت گیتس: فرانسه از آمریکا جاسوسی تکنولوژیکی و صنعتی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رابرت گیتس: فرانسه از آمریکا جاسوسی تکنولوژیکی و صنعتی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید