راهنمای خرید نظم دهنده برای خانه و آشپزخانه؛ انواع، نکات کلیدی و پروفروش ها

به گزارش پرسینا بلاگ، در نگاه اول ممکن است این طور به نظر برسد که شما صاحب هر چیزی که در خانه دارید، به شکل تمام و کمال هستید، اما اگر فضای خانه شما با انواع لوازم مختلف پر شده باشد و به هم ریختگی آن ها دائما روی اعصاب و روان شما برود، در چنین حالتی این وسایل خانه هستند که صاحب شما یند. اما همواره راه هایی برای فرار از این نوع بردگی وجود دارد، که از قضا چندان هم گران قیمت نیستند. درواقع شما می توانید به یاری لوازم نظم دهنده ، کنترل اوضاع را به دست بگیرید و از داشتن خانه ای مرتب که هر چیزی در برترین حالت ممکن سر جایش واقع شده است، واقعا لذت ببرید.

راهنمای خرید نظم دهنده برای خانه و آشپزخانه؛ انواع، نکات کلیدی و پروفروش ها

در ادامه می خوانید:

آشنایی با نظم دهند ه برای یخچال و فریزر

نکات مهم در خرید انواع نظم دهند ه برای یخچال و فریزر

معرفی محبوب ترین ظروف نگهدارنده برای یخچال و فریزر

استفاده از باکس های نظم دهنده ی لباس

آشنایی با پرفروش ترین باکس های نظم دهنده لباس

نظم دهنده های کفش و زیورآلات را از قلم نیاندازید

پرفروش ترین مدل های نظم دهنده ی کفش و اکسسوری ها

نظم دهنده ی مخصوص کابل، سیم و شارژر

نظم دهنده کشوی آشپزخانه و اتاق ها

معرفی پرفروش ترین مدل های نظم دهنده کشو برای خانه و آشپزخانه

آشنایی با انواع نظم دهنده میز کار

با استفاده از نظم دهنده های آویز، همه چیز را آویزان کنید

آشنایی با نظم دهند ه برای یخچال و فریزر

این مقاله را با صحبت در خصوص انواع ظروف و نظم دهنده برای یخچال و فریزر آغاز می کنیم. به منظور ذخیره سازی باقی غذای کودک یا فریز کردن انواع سبزی و گوشت، بهتر است از ظروف مخصوص فریزر و یخچال بهره ببرید. به شما این اطمینان را می دهیم که اگر از این نوع لوازم بهره ببرید، یخچال کوچک شما همواره جا خواهد داشت. بعلاوه از دیدگاه محیط زیستی هم استفاده از ظروف چندبار مصرف کار بسیار عاقلانه تری نسبت به استفاده دائمی از پلاستیک فریزر است.

ظروف نظم دهنده برای یخچال و فریزر به علت شکلی که دارند، اغلب می توانند گوشه و کناره های یخچال را پر نمایند و به این ترتیب فضای کافی برای قرار دادن هر نوع ماده غذایی را ایجاد نمایند. گفتنی است که کیسه های پلاستیکی، مواد غذایی شما را از یخ زدگی بیش از حد در فریزر محافظت نمی نمایند، در صورتی که اگر ظرفی انتخاب کنید که برای فریز کردن مناسب باشد، مواد غذایی شما با حفظ کیفیت اولیه خود در فریزر می مانند.

نکات مهم در خرید انواع نظم دهند ه برای یخچال و فریزر

البته اگر با وجود تایید شدن این دسته از ظروف همچنان از منظر سلامتی نگران هستید، بهتر از ظروف شیشه ای مناسب برای نظم دادن به محیط یخچال و فریزر خود بهره ببرید. اما در انتخاب ظرف با کیفیت و مناسب برای فریزر و یخچال باید در پی چه ویژگی هایی باشیم؟

1. شکل ظروف مخصوص یخچال و فریزر

بسیاری از ظروف پلاستیکی در بازار برای هر نوع ماده غذایی ای طراحی شده اند. در این میان شما ممکن است شاهد ظروف بلندی برای نگهداری اسپاگتی هم باشید. ظروف مربعی شکل و کم عمق برای نگهداری ساندویچ و مواد غذایی خرد و ظروف بزرگ و عمیق برای نگهداری کیک تولد شب گذشته مفید است. البته به یاد داشته باشید که ظروف مربع یا مستطیل ممکن است به معنای فضای کمتری در یخچال باشند.

2. جنس و متریال سازنده نظم دهنده ی یخچال

دقت کنید تنها می توان ظروفی را در فریزر قرار دهید که تهیه شده از جنس پلی پروپیلن با علامت اختصاری PP هستند. بعلاوه این دسته از محصولات حتما باید ضدرطوبت و ضدبخار باشند تا مانع از یخ زدگی مواد غذایی شوند و از پخش شدن بو و اکسیداسیون مواد جلوگیری نمایند.

نکته: اگر ظرف پلاستیکی را از فریزر به مایکروویو منتقل می کنید، مطمئن شوید که درب آن را کمی شل نموده اید تا از افزایش فشار جلوگیری گردد. توصیه می گردد همواره غذاها را با استفاده از عملکرد یخ زدایی مایکروویو، نه با قدرت کامل باز کنید.

3. نوع بسته شدن ظرف

بسیاری از درب های ظروف پلاستیکی دارای گیره هایی در دو یا چهار طرف محصول هستند. چنین گیره هایی می توانند در صورت افتادن تصادفی ظرف یاری نماینده باشند تا درب آن باز نگردد. بعلاوه بعضی از مدل های این نوع نظم دهنده ی یخچالی دارای مهر و موم ضدنشتی هستند.

4. درب های قابل شست وشو کار شما را راحت می نمایند

در زمان خرید نظم دهنده های یخچال و فریزر به قابلیت جدا شدن گیره ها از درب ظرف توجه کنید، چراکه چنین قابلیتی کار شما را در زمان شست وشوی محصول واقعا راحت تر می نماید. بعلاوه مواردی که برداشتن درب آن ها مشکل است یا شکاف هایی در بخش های مختلف دارند که موادغذایی در آن گیر می نماید هم می تواند دردسرساز باشد.

معرفی محبوب ترین ظروف نگهدارنده برای یخچال و فریزر

هدف از این قسمت معرفی پرفروش ترین مدل های ظروف نگهدارنده با در نظر گرفتن استانداردهای ضروری است.

ظرف نگهدارنده دبلیو ام اف مدل TOP 3 مجموعه 3 عددی

ظرف نگهدارنده دبلیو ام اف مدل TOP 3 یک مجموعه 3 عددی اط ظروف مناسب برای قرارگیری در مایکروویو و فریزر است که معینات آن شامل سایزبندی متنوع، بدنه شیشه ای، وزن 450 گرمی و قابل شست وشو در ماشین ظرفشویی است.

این مجموعه بالارده دارای ظروفی با سایز بزرگ 21×13 سانتی متر و سایز میانه 13×10 سانتی متر است، بعلاوه جالب است بدانید که درب های این محصولات از جنس فولاد کرومارگان که کاملا ضدزنگ است، ساخته شده است، بنابراین به معنی واقعی کلمه ارزش خرید دارد.

ظرف نگهدارنده دبلیو ام اف مدل TOP 3 مجموعه 3 عددی

4,850,000 تومان

مشاهده و خرید

ظرف نگهدارنده مدل فریزری 650 بسته 10 عددی

یکی از مجموعه ظروف فریزری که جزو محصولاتی بسیار مقرون به صرفه به شمار می رود، ظرف نگهدارنده مدل فریزری 650 بسته 10 عددی است. این مجموعه 10 تایی بدنه ای از پلاستیک دارد و هم در فریزر و هم مایکروویو قابل استفاده است. بعلاوه این کالا قابلیت شست وشو در ماشین ظرفشویی را هم دارد و در کنار آن، سایر معینه های این مجموعه شامل ظرفیت 650 گرمی، وزن 42 گرمی و عاری از ماده مضر BPA در ساختار کالا است.

ظرف نگهدارنده مدل فریزری 650 بسته 10 عددی

61,280 تومان

مشاهده و خرید

ظرف نگهدارنده 12 پارچه نورینو مدل آیرینا

ظرف نگهدارنده 12 پارچه نورینو مدل آیرینا محصولی میان رده اما باکیفیت است که ویژگی های آن شامل بدنه ای ساخته شده از پلاستیک درجه A++، قابلیت شست وشو با ماشین ظرفشویی، وزن 370 گرمی و با حجم هایی همانند حجم 110، حجم 200، حجم 400، حجم 750، حجم 1250 و حجم 2250 میلی لیتر است. این مجموعه یکی از پیروز ترین و پرفروش ترین گزینه های بازار است که با قیمت بسیار منصفانه ای هم ارائه شده است.

ظرف نگهدارنده 12 پارچه نورینو مدل آیرینا

29 %

140,000

99,500 تومان

مشاهده و خرید

ظروف نگهدارنده گلس لاک مدل GL 530 شش پارچه

ظروف نگهدارنده گلس لاک مدل GL 530 دارای ویژگی هایی همانند شش تکه بودن، بدنه ای شیشه ای، قابلیت شست وشو با ماشین، در سایزهای 57×115×115، 68×140×140 و 79×180×180 میلی متر است. ظرفیت هر کدام از ظروف این ست به ترتیب 405، 900 و 1650 میلی متر است و گزینه هایی مناسب برای استفاده در فریزر، یخچال و مایکروویو است.

ظروف نگهدارنده گلس لاک مدل GL 530 شش پارچه

12 %

940,000

827,200 تومان

مشاهده و خرید

استفاده از باکس های نظم دهنده ی لباس

یکی از راه های کاربردی برای نظم دادن به کمد لباس ها و جمع کردن یکسری از لباس های فصل یا اضافی استفاده از باکس های ذخیره سازی است. در حالت کلی این باکس های نظم دهنده در 5 سایز مختلف به بازار عرضه می شوند که رایج ترین و محبوب ترین سایز آن مدیوم است. به منظور انتخاب بهتر این دسته از محصولات رعایت نکات زیر می تواند مفید باشد.

  • به طور کلی توصیه می کنیم که اگر ظاهر باکس و ایستایی آن برای شما بسیار مهم است از گزینه های برزنتی با کیفیت و همراه با اسکلت بهره ببرید. این دسته از باکس های نظم دهنده از چروک لباس های شما جلوگیری می نمایند.
  • قابل شست وشو بودن و محکم بودن ساختار باکس را اولویت خود قرار دهید.
  • به منظور جمع آوری لباس های چرک و نظم دادن بیشتر به اتاق خواب، قبل از شست وشوی لباس ها بهتر است از باکس نظم دهنده لباس حصیری یا چوبی بهره ببرید. چراکه این نوع از جعبه ها با گردش هوای مناسبی که دارند، یکی از برترین کالاها برای جمع کردن لباس های چرک هستند.
  • یکی از برترین باکس های بازار که به جمع کردن لوازم و کنترل محیط یاری ویژه ای می نماید، باکس لباس زیر تختی است. این دسته از کالاها به ویژه برای افرادی که اتاق و کمد آن ها فاقد فضای کافی برای نظم دهی البسه است بسیار کاراست و با آن می توان از فضای بلا استفاده زیر تخت حدبیشتر بهره وری را داشت.
  • جعبه های پلاستیکی سریع تر از محفظه های پارچه ای ترک می خورند، اما در عین حال تمیز کردن آن ها راحت تر است.

آشنایی با پرفروش ترین باکس های نظم دهنده لباس

در این بخش انواع پرفروش باکس و نظم دهنده لباس را با استناد به سایت خبرنگاران معرفی می کنیم.

باکس نظم دهنده مدل حصیری مجموعه سه عددی

این نوع باکس حصیری دارای معینه های جالب توجهی همانند وزن 5 کیلوگرمی (برای هر سه جعبه) و سایزبندی مناسب است که با وجود بدنه ای از حصیر باکیفیت محصولی محکم و خوش ساخت به شمار می رود. لازم به تاکید است که این کالا قابلیت استفاده در کشو، میز و کابینت ها را دارد و ابعاد بزرگ ترین جعبه آن به 15x33x33 سانتی متر و کوچک ترین باکس آن به 11x20x20 سانتی متر می رسد.

باکس نظم دهنده مدل حصیری مجموعه سه عددی

620,860 تومان

مشاهده و خرید

باکس نظم دهنده دومان مدل -FIVE کد SHR-51

یکی از باکس های درب دار و پلاستیکی که از استحکام خوبی هم برخوردار است، باکس نظم دهنده دومان مدل -FIVE کد SHR-51 است. این کالای کاربردی قابلیت آویزان کردن لباس دارد و از جمله محصولات پرفروش و خوش قیمت این حوزه به شمار می رود.

باکس نظم دهنده دومان مدل -FIVE کد SHR-51

184,600 تومان

مشاهده و خرید

باکس نظم دهنده مدل باکس لباس

این کالا گزینه ای از جنس جاجیم با زیپ است، که با وجود 9 سایزبندی مختلف و قیمت مالی محصول خوبی برای ذخیره سازی است. گفتنی است که تعداد طبقات و درب این نوع جعبه یکی است و امکان آویز کردن لباس ها را هم دارد.

باکس نظم دهنده مدل باکس لباس

68,990 تومان

مشاهده و خرید

باکس نظم دهنده مدل ایران کارا M16

این محصول هم گزینه ای به صرفه با جنس اسپان است که نحوه بسته شدن آن چسبی است و با وجود طبقه بندی ای که دارد می تواند سازمان دهی خوبی را به شما ارائه کند. باکس نظم دهنده مدل ایران کارا M16 یک باکس همه کاره و با دیواره های مقوایی است که از استواری خوبی هم برخوردار است.

باکس نظم دهنده مدل ایران کارا M16

58,000 تومان

مشاهده و خرید

نظم دهنده های کفش و زیورآلات را از قلم نیاندازید

همان طور که از نام این نوع کالا معین است در منازل مسکونی و به ویژه آپارتما ن ها به منظور جلوگیری از نامنظم قرار دادن کفش ها یا دمپایی ها و البته عدم آسیب به آن ها وسایلی مانند نظم دهنده کفش ها طراحی شده است که شما را از شلوغی و کثیفی جاکفشی حسابی دور می نماید. این نوع از نظم دهنده ها هم مانند بسیاری از وسیله های دیگر دارای انواع متفاوتی هستند که شامل گزینه های شیب دار و کیفی می گردد.

نظم دهنده های شیب دار

این نوع محصول به صورت شیب دار طراحی شده است تا کاربران بتوانند بدون هیچ گونه زحمتی کفش ها را از جاکفشی بیرون بیاوند. بعلاوه این مدل های نظم دهنده به عدم له شدگی کفش ها در اثر ازدحام بالای انواع کفش در جاکفشی یاری می نمایند و زیبایی و ترتیب خاصی به جاکفشی می دهند.

نظم دهنده های کیفی

با استفاده از این وسیله می توانید کفش ها را به صورت جفت جفت در کیف قرار دهید. سپس از طریق زیپی که بر دور آن دوخته شده است، آن را بسته و در گوشه ای بگذارید.

به همین خاطر اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که جواهرات، زیورآلات و اکسسوری های زیادی دارید یا هنرمند هستید و قصد دارید، سر و سامانی به رنگ ها و قلموهای خود بدهید، استفاده از ارگانایزرهای اکسسوری می تواند انتخابی مفید برای شما باشد.

به طور کلی این نوع از کالاها بیشتر دارای طبقات یا بخش های جداگانه ای برای لوازم آرایشی، محصولات زیبایی، خوشبو نماینده ها، مرطوب نماینده ها و هر آنچه که قصد ذخیره سازی آن ها را دارید، هستند.

پرفروش ترین مدل های نظم دهنده ی کفش و اکسسوری ها

در کنار جزئیاتی که به منظور خرید بهتر به شما ارائه کردیم وقت آن است که دو نمونه نظم دهنده کیفی و شیب دار در سایت خبرنگاران را به شما معرفی کنیم.

نظم دهنده کفش کد 0015

یکی از مدل های کیفی بازار نظم دهنده کفش کد 0015 است که معینه های آن شامل جنس پارجه ای، دارای 6 طبقه مجزا، نحوه بسته شدن به شکل بندی و با قابلیت آویزانی است. این نوع ارگانایزر کفش علاوه بر مقاومت بالایی که دارد امکان مراقبت از هر نوع کفشی را دارد و حتی به عنوان گزینه ای مناسب در زمان سفر هم توصیه می گردد.

نظم دهنده کفش کد 0015

29,000 تومان

مشاهده و خرید

نگهدارنده و نظم دهنده کفش مدل SH202 بسته 2 عددی

یکی از مدل های شیب دار و پلاستیکی نظم دهنده کفش در سایت نگهدارنده و نظم دهنده کفش مدل SH202 است که در بسته بندی 2 عددی به بازار ارائه شده است. این محصول امکان باز و بسته شدن دارد و همین مساله هم به شما این قابلیت را می دهد که کفش هایی با پاشنه های متفاوت را در آن قرار دهید. این کالا کاملا قابل شست وشو است و امکان تغییر زاویه در هر جهتی را دارد.

نگهدارنده و نظم دهنده کفش مدل SH202 بسته 2 عددی

38,000 تومان

مشاهده و خرید

جعبه جواهرات لوکس باکس مدل کلاسیک کد LB304

جعبه جواهرات لوکس باکس مدل کلاسیک کد LB304 گزینه ای زیبا با قیمتی کاملا مناسب است که برای مرتب سازی و نگهداری از انواع جوهرات و زیورآلات به کار می آید. این مدل جعبه از چوب باکیفیت ساخته شده است و داخل آن برای مراقبت بیشتر از اکسسوری های شما با مخمل قرمز پوشیده شده است. سایز تقسیم بندی های این کالا هم کاملا استاندارد است و شما می توانید حتی عینک های خود را هم در آن قرار دهید.

جعبه جواهرات لوکس باکس مدل کلاسیک کد LB304

180,000 تومان

مشاهده و خرید

نظم دهنده جواهرات تک سبد مدل ORG76

نظم دهنده جواهرات تک سبد یک کاور بسیار کاربردی که در ابعاد 44×78 سانتی متر به بازار عرضه شده است. این نوع محصول مرتب سازی اکسسوری ها در قسمت رویی 23 جیب و در قسمت پشتی آن 18 حلقه چسبی دارد که به منظور نصب زیورآلات بر روی آن به کار می آید. جنس بدنه این کالا از برزنت محکم ساخته شده و صفر تا صد آن فراوری کشور ایران است.

نظم دهنده جواهرات تک سبد مدل ORG76

369,000 تومان

مشاهده و خرید

نظم دهنده ی مخصوص کابل، سیم و شارژر

یکی دیگر از چیزهایی که با پیشرفت تکنولوژی و افزایش گجت های هوشمند در اطراف ما گریبان گیرمان شده است، وجود تعداد زیادی سیم شارژ و شارژر برای لپ تاپ، گوش ها و غیره است؛ در این میان سیم های آویزان لوازم برقی آشپزخانه هم جای خود را دارند! بنابراین در چنین حالتی نظم دهنده های سیم می توانند یاری بزرگی باشند تا سیم ها را بدون آسیب تماشا جمع کنید.

به طور کلی نظم دهنده های سیم و کابل به ویژه از نوع دکمه ای که امکان تنظیم هم دارند، یکی از محصولات بسیار کاربردی برای نظم دادن وسایل برقی اطرافتان است. جمع نماینده یا همان نگه دارنده سیم، وسیله ای بسیار ساده است که از یک ضامن پلاستیکی ای ساخته شده است و بدون آسیب به سیم، آن را محکم نگه می دارد.

بعلاوه خرید باکس های جمع وجور به منظور جمع کردن شارژها و سیم های اضافی دستگاه هایی مانند لپ تاپ و پی سی هم می تواند رویه ای مناسب برای کنترل نظم اتاق ها باشد. در کنار توضیحات مطرح شده برای این بخش بد نیست بعضی از نمونه ارگانایزرهای سیم و شارژر را هم آنالیز کنیم.

نظم دهنده سیم و کابل سیم جم مدل Cable Organizer

نظم دهنده سیم و کابل سیم جم مدل Cable Organizer کالایی به طول 1.5 متر است که ابزاری مناسب برای ساماندهی کابل ها و سیم ها به شمار می رود. این نوع نظم دهنده سیم تنها 15 گرم وزن دارد و با توجه به قیمت خیلی پاییینی که دارد می تواند گزینه ای ساده و در عین حال کاربردی برای افراد درگیر باشد.

نظم دهنده سیم و کابل سیم جم مدل Cable Organizer

27,000 تومان

مشاهده و خرید

نظم دهنده سیم مهدی یار کد 184 بسته 5 عددی

نظم دهنده سیم مهدی یار کد 184 یک مجموعه 5 عددی از گیره های کاربردی برای جمع کردن انواع سیم برق است که قابلیت تنظیم هم دارد. این نوع محصول کاربردی از جنس پلاستیک است و برای جمع کردن سیم لوازم برقی آشپزخانه بسیار کارا و به درد بخور است.

نظم دهنده سیم مهدی یار کد 184 بسته 5 عددی

30 %

30,000

21,000 تومان

مشاهده و خرید

نظم دهنده کشوی آشپزخانه و اتاق ها

با استفاده از یک نظم دهنده ی باکیفیت کشوها می توانید لباس ها و لوازم خرد خود را به خوبی ذخیره سازی کنید تا مجبور نباشید از بین کلی لباس، لنگه جوراب خود را پیدا کنید. در حالت کلی این محصول که دارای مدل های مختلفی برای کشوهای آشپزخانه و اتاق خواب ها هستند و می توانند فضای کشوها را تقسیم بندی نموده و از تداخل وسایل درون آن ها با یکدیگر جلوگیری نمایند.

به همین خاطر ضروری است بدانید که نظم دهنده های کشو و دراور، از متریال های مختلفی ساخته می شوند که شامل مواد پلاستیکی، پلی استر، سیمی و چوبی است. نظم دهنده های کشو از نوع پارچه ای معمولا در اتاق خواب و مدل پلاستیکی آن ها در آشپزخانه کاربرد دارد.

اما برای تجربه یک خرید پیروز ضروری است که موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • به جنس نظم دهنده ی کشو دقت خاصی داشته باشید و برای کابینت های آشپزخانه که امکان رطوبت در محیط آن ها وجود دارد، مدل های چوبی را نخرید.
  • هنگام خرید نظم دهنده های مختلف متناسب با کاربرد هرکدام کالایی با استحکام لازم را بخرید. به عنوان مثال نظم دهند ه های کشویی که برای نظم دادن به قاشق و چنگال های سنگین و ظروف چینی یا کریستال استفاده می شوند باید بسیار محکم باشند.
  • بعلاوه اگر از نظم دهنده ای برای مرتب کردن جواهرات خود استفاده می کنید، باید مطمئن شوید که جنس آن محصول آسیبی به زیورآلات شما وارد نمی نماید و برای مدت ها قابل استفاده است.

در کنار این موراد به یاد داشته باشید که برای آرامش خودتان هم که شده، همواره کمد خود را خالی و تمیز کنید. اگر مدت زیادی است که بخشی از لباس ها یا اکسسوری های خود استفاده نمی کنید؛ احتمالاً زمان آن رسیده است که آن را اهدا کنید. در غیر این صورت باید در پی جایی برای نگهداری آن ها باشید.

معرفی پرفروش ترین مدل های نظم دهنده کشو برای خانه و آشپزخانه

در این بخش به شکل یک جا انواع پرفروش از ارگانایزرها یا همان نظم دهنده های کابینت و کشو را معرفی و آنالیز می کنیم.

نظم دهنده کابینت مدل آرت

این نوع نظم دهنده کشو یک نوع محصول کامل برای قرار دادن انواع چاقو، قاشق و چنگال است که از جنس چوب روسی طراحی شده و ظرافت آن واقعا چشم نواز است. ابعاد کلی نظم دهنده کابینت مدل آرت حدودا به میزان 83x43x9 سانتی متر است و قابلیت جاگیری در اغلب کشوهای آشپزخانه را دارد. شما می توانید همین حالا این مجصول زیبا را از سایت خبرنگاران تهیه کنید.

نظم دهنده کابینت مدل آرت

10 %

1,050,000

945,000 تومان

مشاهده و خرید

نظم دهنده قاشق و چنگال کد 029

نظم دهنده قاشق و چنگال کد 029 یک محصول میان رده و محکم است شامل 5 قسمت با قابلیت جابه جایی بخش های مختلف آن است. این نوع ارگانایزر از جنس پارچه کتان و حصیر است و ستون های آن از جنس استیل طراحی شده است. این کالا گزینه ای کاربردی برای خانه شماست که ابعاد آن به 38x30x9 سانتی متر می رسد.

نظم دهنده قاشق و چنگال کد 029

340,000 تومان

مشاهده و خرید

نظم دهنده ی کشو مدل AMAZON 3 مجموعه 3 عددی

نظم دهنده کشو مدل AMAZON 3 یک مجموعه 3 عددی پرطرفدار به منظور مرتب سازی محیط است که با توجه به پلاستیک باکیفیتی که از آن ساخته شده است در برابر هر نوع خمش و شکستگی ای مقاوم است. این مجموعه سه عددی از نظم دهند ه کشو محصولی مالی است و شما می توانید با صرف مبلغ کمی به خانه خود جانی دوباره ببخشید.

نظم دهنده کشو مدل AMAZON 3 مجموعه 3 عددی

86,000 تومان

مشاهده و خرید

آشنایی با انواع نظم دهنده میز کار

واضح است که یک میز کار شلوغ و به هم ریخته انجام امور گوناگون را پیچیده تر می نماید. یافتن وسایل گوناگونی که حین انجام کار خود به آن ها احتیاج داریم احتیاجمند آن است که هر یک از ملزومات و وسایل مورد احتیاج خودمان را در جای مناسب خود قرار داده باشیم. به همین علت هم استفاده از انواع محصولاتی که به مرتب کردن میز کار و البته افزایش راندمان کاری یاری می نمایند، بسیار مهم است.

1. قبل از خرید میز کار به مدل های کگرددار فکر کنید

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که تعداد زیادی وسایل بر روی میز دارید، بهتر است قبل از هر کاری میزی با میزان مناسب و با تعداد کافی کشو تهیه کنید، چراکه استفاده از میز کار کگرددار به شما یاری می نماید تا حداقل از ایجاد بی نظمی در محیط خود جلوگیری کنید.

2. استفاده از باکس های نظم دهنده کوچک و جامدادی

روی میز کار خود را با قیچی، انواع مدادرنگی یا ماژیک پر نکنید بلکه از جامدادی و باکس های کوچک و زیبایی که در همه مغازه ها موجود است، بهره ببرید. بعلاوه در صورتی که علاقه ای به هزینه کردن در این مورد ندارید، می توانید ماگ هایی که سال هاست از آن ها استفاده نمی کنید را بردارید و به جای جامدادی از آن ها بهره ببرید.

وجود جامدادی های باکسی در بازار ایران هم از جمله دیگر خلاقیت ها برای نظم دهی به محیط کار است. جامدادی های باکسی علاوه بر این که می تواند به وسایل کار ما نظم و ترتیب ببخشد، قابلیت استفاده به عنوان یک تکیه گاه برای گذاشتن کتاب و مجلات را هم دارند.

در بخش زیر یک نمونه از جامدادی های جادار و پرفروش در خبرنگاران را به شما معرفی می کنیم تا با نمونه ای از این لوازم کاربردی بیشتر آشنا شوید و در صورت تمایل به کندوکاو بیشتر در سایت خبرنگاران بپردازید.

جامدادی رومیزی کد 0002

استند رومیزی مدل BL0001 از سری محصولات ضروری به منظور نظم بخشیدن به میز کار است که تاثیر به سزایی هم در حفظ آرامش و بهره وری شما در زمان کار دارد. این مدل جامدادی بدنه ای از تخته 3 میلی متری مرغوب و باکیفیت دارد که جالب است بدانید در برابر ضربات احتمالی هم مقاوم است. جامدادی رومیزی کد 0002 ظاهر کوچک و شیکی دارد و ابعاد این جنس ایرانی به 250x150x230 میلی متر و وزن آن به 450 گرم می رسد.

جامدادی رومیزی کد 0002

70,000 تومان

مشاهده و خرید

با استفاده از نظم دهنده های آویز، همه چیز را آویزان کنید

آویزان کردن لباس ها به ویژه لباس های گران قیمت یکی از برترین روش ها برای نگهداری از آن ها است. بنابراین توصیه می کنیم که با خرید آویزهایی دوتایی یا چندتایی نظم خوبی به کمدهای خود بدهید تا در کنار آن فضای بیشتری برای قرار دادن سایر لباس ها داشته باشید.

این دسته از آویزها یا نگه دارنده ها معمولاً حالتی مکعبی شکل دارند، از این رو قابلیت پشتیبانی از هر نوع لباسی از شلوار جین گرفته تا ژاکت هر چیز دیگری را دارند. بعلاوه پیشنهاد می گردد که اقلام پرکاربرد را جلوی چشم خود نگه دارید، به این معنی که لباس هایی که بیشتر می پوشید را دم دست و جلوی چشم بگذارید تا در هنگام احتیاج سریع تر بتوانید به آن ها دسترسی پیدا کنید.

استفاده از جاجورابی هم یکی دیگر از راه های مرتب سازی فضا است. جا جورابی ها معمولا شبیه به کیسه های کوچکی به بازار عرضه می شوند که قابلیت آویزان کردن به درب کمدها را دارند. به همین خاطر هم یک نمونه جاجورابی باکیفیت را در بخش زیر معرفی می کنیم تا با شناخت مدل آن بتوانید در بین گزینه های مختلف جست وجو نموده و محصول مدنظر خود را پیدا کنید.

نظم دهنده از نوع جاجورابی کد 6P

جاجورابی کد 6P محصولی برزنتی، لمینیت شده و سه لایه با سه طبقه جادار است که هم از آن می توان برای جای جوراب و هم لباس زیر استفاده کرد. این مدل کالا دارای قلابی با پوشش کرون نیکل است که می تواند لوازم سنگین را هم به خوبی تحمل کند.

در کنار این معینات جالب است بدانید که وجود شش جیب (چهار جیب با ابعاد 4×17×17 سانتیمتر در دو طبقه و دو جیب دیگر با ابعاد 14.5×14.5×4 سانتیمتر) این قابلیت را برای این محصول ایجاد نموده تا بتوان هرچیزی را در آن جا داد. بعلاوه پهنای این ارگانایزر متناسب با کمد لباس های معمولی طراحی شده است و در کنار اینکه خیلی راحت روی رگال کمد قرار می گیرد، مانعی هم برای بسته شدن درب کمد نخواهد بود.

جاجورابی کد 6P

128,000 تومان

مشاهده و خرید

منبع: Readers Digest

پاسخ به سوالات متداول

نظم دهنده یا ارگانایزر چیست؟

نظم دهنده ها دسته ای از لوازم خانگی هستند که به منظور نظم بخشیدن و سر و سامان دادن به وسایل مختلف مانند محصولات آرایشی، لوازم التحریر، اسباب بازی، لباس، جوراب ها، وسایل آشپزخونه و حمام و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.

آیا قیمت نظم دهنده ها بالا است؟

به هیچ وجه، شما می توانید نظم دهنده خود را از بین محصولات باکیفیت ولی مقرون به صرفه قیمت انتخاب کنید، چرا که این محصولات پیچیدگی ساخت خاصی ندارند و اغلب پلاستیکی هستند.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 اسفند 1401 بروزرسانی: 8 اسفند 1401 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 8217

به "راهنمای خرید نظم دهنده برای خانه و آشپزخانه؛ انواع، نکات کلیدی و پروفروش ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید نظم دهنده برای خانه و آشپزخانه؛ انواع، نکات کلیدی و پروفروش ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید