زورگیری از زنان پس از تصادف ساختگی

به گزارش پرسینا بلاگ، تهران (پانا) - رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران عظیم از دستگیری دزد زورگیری که پس از تصادف ساختگی با خودروهای زنان تلفن همراهشان را سرقت می کرد، اطلاع داد.

زورگیری از زنان پس از تصادف ساختگی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری بیان نمود: آذر ماه سال گذشته خانمی شکایتی با موضوع زورگیری و توسط تلفم همراه توسط راننده یک دستگاه خودروی پژو 206 نقره ای در خروجی اتوبان همت به سمت باغ فیض به پایگاه دوم پلیس آگاهی طرح و خواهان دستگیری متهم شد.

وی گفت: شاکی گفت که ساعت حدود 1900 نهم آذر ماه حین رانندگی با خودروی شخصی ام بودم که فردی ناشناس با ایجاد تصادف ساختگی و متوقف کردن خودروی بنده، با تهدید سلا ح سرد گوشی تلفن همراه خودم و دوستم را سرقت نموده است و هنگام فرار دزد، پلاک خودروی اش را یادداشت کردم.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی گفت: پس از وصول پرونده با آنالیز میدانی اجرا شده و رویت تصاویر دوربین های مشرف به محل سرقت، پلاک اصلی خودرو که البته توسط متهم دستکاری شده بود استخراج و با استعلام پلاک مالک آن شناسایی و به شیوه مقتضی به پایگاه دوم دعوت؛ لیکن در تحقیقات معین گشت که خودرو را به شخصی به نام سلیمان فروخته و او نیز خودرو را به فرد دیگری به نام بهادر به فروش رسانده و اکنون خودرو در اختیار پسرش بنام سیامک است.

این مقام انتظامی توضیح داد: در ادامه تصویر سیاوش اخذ و به رویت شاکیه رسیده که بلادرنگ وی را به عنوان دزد زورگیر شناسایی کرد که با خودرو 206 اقدام به سرقت در منطقه شمال غرب تهران می کرد. در ادامه محل سکونت وی در خیابان طالقانی شناسایی و در یک عملیات ضربتی در تاریخ بیست و هفتم اردیبهشت ماه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش 2 قبضه قمه و یک دستگاه خودروی 206 قرمز رنگ که پلاک های این خودرو هم مخدوش بوده کشف و توقیف شد.

سرهنگ کارآگاه اختیاری اضافه نمود: در تحقیقات پلیسی و پیگیری های اجرا شده، متهم صراحتاً به سرقت از شاکی، مخدوش کردن پلاک خودرو و جرایم مشابه دیگر نیز اعتراف که تا به امروز تعداد 3 نفر از مال باختگان شناسایی و نسبت به متهم اعلام شکایت نموده اند.

وی ادامه داد: سیامک در بازپرسی شیوه و شگرد خود را اینگونه بیان نمود که با خریداری خودروهای قولنامه ای و مخدوش کردن پلاک آنها با شناسایی سوژه ها (سرنشینان خودروهایی که خانم هستند) با ایجاد تصادف صوری در موقعیت مناسب اقدام به سرقت به عنف از آنان می کردم.

سرهنگ کارآگاه اختیاری در سرانجام گفت: با اعتراف صریح سیامک به بزه انتسابی و شناسایی 3 نفر مال باخته پرونده به دستور مقام قضائی برای کشف زوایای پنهان و شناسایی سایر سرقت ها با قرار صادره در اختیار دایره مبارزه با سرقت های خاص پایگاه دوم پلیس آگاهی نهاده شد.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7418

به "زورگیری از زنان پس از تصادف ساختگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زورگیری از زنان پس از تصادف ساختگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید