ساعت هوشمند شرکت Meitu با سیستم موقعیت یابی پیشرفته معرفی گردید

به گزارش پرسینا بلاگ، شرکت Meitu در جدیدترین اقدام خود ساعت هوشمند مخصوص بچه ها خود را با قابلیت های متنوع از جمله سیستم موقعیت یابی پیشرفته معرفی کرد.

ساعت هوشمند شرکت Meitu با سیستم موقعیت یابی پیشرفته معرفی گردید

به گزارش خبرنگار ، شیائومی اخیراً با عرضه ساعت های هوشمند Mi Watch، Mi Rabbit Watch 2S و Watch Color کوشش های خود را در زمینه فراوری گجت های پوشیدنی ادامه داده است. به تازگی سخنانی پیرامون این شایعه که در CES 2020 شاهد عرضه Amazfit X، Amazfit Bip S و Amazfit T-Rex خواهیم بود، منتشر شده است.

اکنون یکی دیگر از شرکت های شیائومی با نام Meitu در حال گسترش فراوری گجت های پوشیدنی خود است. ساعت جدید فراوری شده توسط این شرکت Childrens Learning Watch 4 Pro نام دارد و یک وسیله مناسب برای مخاطبان مناسب است.

ساعت جدید Watch Learning Children 4 Pro دارای طراحی جذابی نیست، زیرا دارای بدنه بزرگی است که به صورت عمودی طراحی شده است. اما این دستگاه به شما امکان استفاده از یک باتری 920 میلی آمپر ساعتی و دو دوربین را می دهد. یکی از این دو دوربین دارای کیفیت 5 مگاپیسکلی، زاویه 82 درجه ای و دیافراگم f / 2.4 است و دیگری با داشتن 8 مگاپیکسل کیفیت و 84.9 درجه زاویه دید دیافراگمی برابر f/2.2 دارد. همچنین این دوربین ها با سیستم فوکوس فوق العاده سریع T-LENS تکمیل می شوند.

همچنین در داخل بدنه آن 1 گیگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه ذخیره سازی، 4G LTE، NFC و GPS (باند دوتایی L1 + L5) نیز قرار دارند که توسط یک تراشه Snapdragon Wear 2500 همراهی می شوند. این گجت پوشیدنی سیستم عامل سفارشی مبتنی بر اندروید 8.1 را اجرا می نماید، که برای راحتی بچه ها دستخوش تغییر شده است.

گفته می گردد ساعت Children Learning Watch 4 Pro از یک سیستم موقعیت یابی مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می نماید تا دقت بیشتری برای ردیابی بچه ها توسط والدین صورت بگیرد. همچنین باید توجه داشته باشید که از دو دوربین این گجت می توان برای تهیه یک استریم ویدئویی از محیط اطراف کودک نیز استفاده کرد.

این ساعت مجهز به دستیار صوتی شیائومی و یادگیری ماشینی هوش مصنوعی است. همچنین برنامه های سرگرم نماینده و بازی های مبتنی بر ریاضی نیز در آن وجود دارد که بچه ها می توانند از آن ها استفاده نمایند. امیدواریم که این بازی ها با هوش مصنوعی و ورودی های صوتی کنترل شوند، زیرا Children Learning Watch 4 Pro تنها دارای یک صفحه نمایش 1.78 اینچی است که از طریق یک Gorilla Glass 3 پوشیده شده است. از دیگر قابلیت های آن می توان به تماس ویدیویی، جستجوی مبتنی بر عکس با توانایی تشخیص اشیاء و پرداخت از طریق NFC اشاره نمود.

ساعت هوشمند Children Learning Watch 4 Pro شرکت Meitu به رنگ آبی و صورتی و با قیمت 190 دلار عرضه می گردد. باید به زودی آن را در بازار شیائومی در کشور اصلی این شرکت مشاهده کنیم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3064

به "ساعت هوشمند شرکت Meitu با سیستم موقعیت یابی پیشرفته معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت هوشمند شرکت Meitu با سیستم موقعیت یابی پیشرفته معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید