سیگورنی ویوِر در فیلمی با موضوع نویسنده ناتور دشت بازی می کند

به گزارش پرسینا بلاگ، سیگورنی ویوِر و مارگارت کالی در فیلم سال سَلینجِرِ من با اقتباس از کتاب پرفروش جوانا راکوف به کارگردانی فیلیپ فالاردو نامزد اسکار، ایفای نقش می کنند.

سیگورنی ویوِر در فیلمی با موضوع نویسنده ناتور دشت بازی می کند

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرنگاران به نقل از وِرایِتی، سیگورنی ویوِر و مارگارت کالی در فیلم سال سَلینجِرِ من با اقتباس از کتاب پرفروش جوانا راکوف به کارگردانی فیلیپ فالاردو نامزد اسکار، ایفای نقش می کنند.

کمپانی فیلم سازی مِمِنتو فیلمز سازنده فیلم جدید و پیروز مرا به نامت صدا بزن تولید این فیلم را برعهده دارد.

فیلم برداری سال سلینجر من در فصل بهار در مونترال کانادا آغاز می شود. لوک دِری و کیم مک کرا از کمپانی میکرو اسکوپ تهیه کنندگان این فیلم هستند. این تهیه کنندگان پیش تر نیز فیلم موسیو لازار را با فالاردو در مقام کارگردان ساخته اند که در سال 2012 نامزد بهترین فیلم زبان خارجی اسکار شد.

این فیلم که با فیلم نامه خود فالاردو و بر اساس کتاب راکوف با همان نام سال سلینجرِ من ساخته می شود در نیویورک دهه 90 اتفاق می اُفتد که در آن جوانا با با زی کالی از دبیرستان فارغ التحصیل می شود و در رویای نویسنده شدن به عنوان دستیار مارگارت با بازی ویوِر، که متصدی ادبی جِی دی سَلینجِر بوده، مشغول به کار می شود.

کالی در این فیلم و در راه آرمان خود در فقر و پولداری در نوسان است و با مسائل فراوانی روبرو می شود. کار او بعدها به عنوان متصدی دریافت نامه های سلینجر و ارائه پاسخ رسمی به آن هاست که در این بین خود کم کم پاسخ نامه ها را می دهد و در خود استعداد و نبوغی کم نظیر می بیند...

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1640

به "سیگورنی ویوِر در فیلمی با موضوع نویسنده ناتور دشت بازی می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیگورنی ویوِر در فیلمی با موضوع نویسنده ناتور دشت بازی می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید