شفاف سازی بلیت فروشی دیدار پرسپولیس - سپاهان، فتاحی ناآگاه حرف زد

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، به دنبال اظهارات رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر در خصوص بلیت فروشی دیدار تیمهای فوتبال پرسپولیس و سپاهان در تلویزیون ، شرکت مبنا توسعه مبین به عنوان مجری اسپانسری باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را ارائه کرد.

شفاف سازی بلیت فروشی دیدار پرسپولیس - سپاهان، فتاحی ناآگاه حرف زد

در این شرح آمده است: با توجه به ظرفیت استادیوم آزادی و جایگاه های موجود تعداد 59506 بلیت برای دیدار تیمهای پرسپولیس و سپاهان به وسیله فروش اینترنتی و یا فیزیکی در اختیار طرفداران نهاده شد. از این تعداد حدود 54 هزار قطعه بلیت در اختیار طرفداران پرسپولیس و حدود 5 هزار قطعه بلیت در اختیار طرفداران تیم فوتبال سپاهان نهاده شد.

همچنین بررسیهای این شرکت نشان میدهد در روز مسابقه 4576 نفر از افرادی که بلیت خود را به صورت اینترنتی خریداری نموده بودند جهت دریافت بلیت به گیشه های بلیت فروشی مراجعه ننموده اند.

اینکه آقای سعید فتاحی عنوان کردند 15 هزار بلیت اضافه فروش رفته است صرفاً ناشی از عدم اطلاع ایشان است و قطعاً این شرکت از نظر حقوقی پیگیر این اتهام خواهد بود.

با این حال تاکید می گردد تعداد دقیق بلیت های تحویلی به طرفداران برای این دیدار 59506 قطعه است و سایر طرفدارانی که به استادیوم آمدند با تصمیم و دستور مقامات انتظامی بوده است. که ظاهراًبه دلیل ازدحام تماشاگران پشت درهای استادیوم برای جلوگیری از هر اتفاق ناخوشایندی اجازه دادند مردم وارد استادیوم شوند.

اساساً فروش بلیت و کنترل گیت های ورودی بدون اجازه و دستور مقامات انتظامی مستقر در استادیوم برای مجری بلیت فروشی امکان ناپذیر است. این شرکت تاکید می نماید اسناد و مدارک تعداد فروش بلیت های دیدار پرسپولیس و سپاهان موجود است و در صورت درخواست از هر نهاد یا سازمانی برای شفاف سازی قابل ارائه می باشد.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 438

به "شفاف سازی بلیت فروشی دیدار پرسپولیس - سپاهان، فتاحی ناآگاه حرف زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفاف سازی بلیت فروشی دیدار پرسپولیس - سپاهان، فتاحی ناآگاه حرف زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید