عادل مجللی: در جهانی مدال می خواهم و در آسیایی سهمیه المپیک، نظم به قایقرانی برگشته است

به گزارش پرسینا بلاگ، ملی پوش کانوی ایران گفت: تست انتخابی تیم ملی محک خوبی برای من بود و در قهرمانی دنیا به دنبال تکرار مدالم هستم اما مسابقات قهرمانی آسیا را برای کسب سهمیه المپیک هدف گذاشته ام.

عادل مجللی: در جهانی مدال می خواهم و در آسیایی سهمیه المپیک، نظم به قایقرانی برگشته است

عادل مجللی در تبادل نظر با خبرنگاران درباره ی برنامه خود در مسابقات قایقرانی آب های آرام قهرمانی دنیا مجارستان گفت: بعد از کش و قوس هایی که به دلیل انتخابات فدراسیون بود، خدا را شکر همه چیز دارد به روال خود بر می گردد و من هم کوشش می کنم تا روز مسابقه به آمادگی لازم برسم و نتیجه خیلی خوب بگیرم.

مجللی در پاسخ به این پرسش که فکر می نماید در قهرمانی دنیا بتواند مدال برنز خود را تکرار کند، توضیح داد: تا به امروز همه چیز خوب بوده و به آن چیزی که مد نظرم بوده رسیدم اما بازهم بستگی به این دارد که تا روز مسابقه چه چیزی پیش بیاید اما شرایط خوب است. با وجود اینکه زمستان را تقریباً از دست دادیم اما اردوی اردبیل خوب بود و باعث شد به حالت قبل برگردیم تا آخر مرداد هم فرصت هست که به آن چیزی که می خواهم برسم.

مجللی در خصوص امکان دریافت سهمیه المپیک در قهرمانی دنیا گفت: مسابقات قهرمانی آسیا را برای کسب سهمیه المپیک هدف گذاشته ام و در مسابقات دنیای هدفم این است که در 200 متر، مدالم را تکرار کنم. من خودم کسی بودم که در قهرمانی دنیا سهمیه گرفتم اما الان تقریباً نمی گردد این کار را انجام داد. این را در خصوص تیم آب های آرام می گویم چون رقبا سخت هستند. البته من برای دوستان آرزوی موفقیت دارم اما کار واقعاً سخت است. در صحبتی هم که با رییس فدراسیون داشتیم گفتیم هدف همه این است در مسابقات قهرمانی آسیا اندونزی سهمیه را بگیریم. من خودم برنامه جداگانه ای دارم که اگر عملیاتی گردد، جدا از دریافت سهمیه المپیک به دنبال دریافت بهترین نتیجه در المپیک هستم.

ملی پوش کانوی ایران در خصوص تست انتخابی تیم ملی و نتیجه آن نیز گفت: سیاست فدراسیون این بود که تست برگزار گردد و هرکسی در چارچوب فدراسیون کار می نماید باید از این سیاست تبعیت کند. به هر حال اختلاف نظر هم هست که جای بحث و تبادل نظر دارد. این تست برای من محک خوبی بود. من بعد از پنج سال در هزار متر شرکت کردم و تنها 50 روز هم برای آن تمرین نموده بودم نه اینکه بخواهم از خودم تعریف کنم اما انصافاً نتیجه خوبی برایم بود.

او ادامه داد: برای کسب سهمیه المپیک در کانوی هزار متر شرکت می کنم. ان شاءالله نتیجه خوبی می گیرم اما در مسابقه قهرمانی دنیا در همان 200 متر شرکت خواهم کرد.

مجللی در خصوص اردوی اردبیل نیز گفت: اردوی اردبیل عالی بود و آقای قاطع که الان سرپرست اردو است، سنگ تمام گذاشت . بعضی مسائل در قایقرانی تغییر نموده و نظم به آن برگشته است اگر قایقرانی همین راستا را ادامه دهد، مطمئناً اتفاقات خوبی می افتد.

او در پاسخ به این پرسش که احتیاج به حضور مربی خوب خارجی احساس نمی گردد، تاکید نمود: وزارت ورزش باید به قایقرانی یاری کند. الان قایقرانی باید مربی داشته باشد و مربی با دستمزد هشت هزار یورو فکر نکنم پول زیادی برای وزارت ورزش باشد. اگر این کار انجام گردد نتیجه اش را خواهند دید. قبل از جاکارتا مربی آوردند که هم سطح مربیان ایرانی هم نبود و فقط پول خرج شد و ما هم ضربه خوردیم. مربی های خارجی خوبی وجود دارد برای نمونه چین با مربی لهستانی کار کرد و بعد از یک سال آنها رکورد دنیا را جا به جا می نمایند از این رو مربی خیلی تاثیر دارد.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 730

به "عادل مجللی: در جهانی مدال می خواهم و در آسیایی سهمیه المپیک، نظم به قایقرانی برگشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عادل مجللی: در جهانی مدال می خواهم و در آسیایی سهمیه المپیک، نظم به قایقرانی برگشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید