فینالیست های مسابقات جام حذفی تنیس مشخص شدند

به گزارش پرسینا بلاگ، نمایندگان تهران فینالیست رقابت های تنیس جام حذفی شدند.

فینالیست های مسابقات جام حذفی تنیس مشخص شدند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، مرحله نیمه نهایی رقابت های تنیس جام حذفی آقایان (جام فجر) با برگزاری 2 دیدار در زمین های مجموعه ورزشی المپیک کیش پیگیری شد .

در نخستین دیدار این مرحله تیم توسعه امین دارو با نتیجه 2 بر صفر شانل آمل را شکست داد و سپس آکادمی تنیس احمدوند هرمزگان با نتیجه 2 بر یک مقابل ولسرویسز ایران به پیروزی رسید.

با پایان این مرحله تیم های آکادمی تنیس احمدوند هرمزگان و توسعه امین دارو (الف) به عنوان فینالیست معرفی شدند و تیم های ولسرویسز ایران و شانل آمل نیز عناوین سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

مسابقات تنیس جام حذفی باشگاه ها و دسته جات آزاد کشور (جام فجر) در بخش آقایان از 11 بهمن ماه به میزبانی فدراسیون تنیس در زمین های تنیس مجموعه المپیک جزیره کیش آغاز و 23 بهمن ماه با انجام دیدار نهایی به پایان می رسد.

در این دوره از مسابقات 183 تیم از استان های آ شرقی، غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران ، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، زنجان، فارس، قم ، کردستان، کرمان ، گیلان، مازندران ، هرمزگان، یزد، همدان جزیره کیش و قشم حضور داشتند.

سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده حسن لاچینانی داور نشان سفید کشورمان است و سمیرا قدسی به عنوان مدیر مسابقات حضور دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6520

به "فینالیست های مسابقات جام حذفی تنیس مشخص شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فینالیست های مسابقات جام حذفی تنیس مشخص شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید