مائوریسیو پوچتینو: می دانیم برای تاریخ سازی باید چه کاری انجام دهیم، کلوپ مربی بزرگ اما بدشانسی است

به گزارش پرسینا بلاگ، مائوریسیو پوچتینو به قدرت تیمش در بازی نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا ایمان دارد.

مائوریسیو پوچتینو: می دانیم برای تاریخ سازی باید چه کاری انجام دهیم، کلوپ مربی بزرگ اما بدشانسی است

به گزارش خبرنگاران، مائوریسیو پوچتینو در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل لیورپول در جدال نهایی لیگ قهرمانان اروپا بر آمادگی بازیکنان باشگاه لندنی تاکید نمود.

سرمربی تیم فوتبال تاتنهام در این باره گفت: هنوز در خصوص هری کین تصمیم نگرفته ام.یک جلسه تمرینی مانده و بعد از آن ما آماده تصمیم گیری خواهیم بود. هنوز بازیکنان نیز از ترکیب اصلی خبر ندارند.ماجرا جویی ما در راه رسیدن به فینال باور نکردنی بود. از این دوره بسیار لذت بردیم. خوشحالم که این گروه از بازیکنان را راهنمایی می کنم چون آن ها هر چه خواستم را اجرا کردند و به وجودشان افتخار می کنم. آماده رقابت و لذت بردن از مبارزه در فینال لیگ قهرمانان هستیم. ما همدیگر را خیلی خوب می شناسیم و همه چیز معطوف به لذت بردن از فینال است. به خودمان اعتماد داریم. لیورپول یک تیم بزرگ است و من در کنار منچسترسیتی، آن ها را بهترین تیم انگلیس می دانم. قرمزها در لیگ برتر مدعی قهرمانی بودند و در لیگ قهرمانان عملکردی باور نکردنی داشتند. کلوپ یک سرمربی فوق العاده و مورد تمجید من است. لیورپول هم تاریخچه بزرگی دارد.

او در ادامه اضافه کرد: می خواهیم تاریخ سازی کنیم و در این راستا می دانیم باید چه کاری انجام دهیم. نمی توانید برای فینال لیگ قهرمانان تیم خودتان را در حد یک بازی محبت آمیز آماده کنید حفط تمرکز در این شرایط کاملا متفاوت خواهد بود اما مهم ترین موضوع این است که سعی کنید استاندارد خودتان را حفظ کنید. موظفیم ذهن خودمان را مانند یک بچه 7، 8 ساله آزاد کنیم و نباید حس کنید مقابل میلیون ها تماشاگر بازی می کنیم.در فوتبال، نتیجه تاثیر زیادی روی تجزیه و تحلیل شما دارد. تیم ما از زمان آغاز فصل رشد فراوانی نموده و این نشان می دهد در فوتبال اگر به کوشش اعتقاد داشته باشید، پاداش لازم را دریافت خواهید کرد.کلوپ یک سرمربی بزرگ است و من همواره او را تحسین می کنم. به او علاقه زیادی دارم و به نظرمکمی بدشانس است.

پوچتینو در خاتمه گفت: این سومین بار است که کلوپ به فینال می رسد. برخی مسائل را نمی توانید کنترل کنید اما هر اتفاقی در فینال رخ دهد، کلوپ همواره یکی از بهترین سرمربیان دنیای فوتبال بوده است. می خواهیم در فینال پیروز شویم.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 597

به "مائوریسیو پوچتینو: می دانیم برای تاریخ سازی باید چه کاری انجام دهیم، کلوپ مربی بزرگ اما بدشانسی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مائوریسیو پوچتینو: می دانیم برای تاریخ سازی باید چه کاری انجام دهیم، کلوپ مربی بزرگ اما بدشانسی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید