مارکیزیو: گرمی هوا مرا دچار توهم کرده بود!

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران: هافبک تیم ملی ایتالیا گفت گرمی و رطوبت بیش از حد هوا در محل بازی این تیم و انگلیس در مرحله گروهی جام جهانی 2014 آنقدر زیاد بوده که او را دچار توهم کرده است.

مارکیزیو: گرمی هوا مرا دچار توهم کرده بود!

به گزارش خبرنگاران، کلودیو مارکیزیو، زننده گل اول پیروزی 2 بر یک تیم ملی ایتالیا برابر انگلیس در دومین بازی از گروه D جام جهانی 2014 در گفت وگو با شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: مهمترین از هر چیز کسب پیروزی بود، به خصوص در روزی که رطوبت و گرمی هوا حقیقتاً کارمان را سخت کرده بود.

مارکیزیو افزود: هوا آنقدر گرم و شرجی بود که من گاهی اوقات احساس می کردم دچار توهم شده ام! با این حال ایتالیا نشان داد که شخصیت دارد، چون تا دقایق پایانی بازی دوام آورد و برابر تیمی خوب مانند انگلیس پیروزی را کسب کرد که حقش بود.

هافبک یوونتوس پس از به ثمر رساندن گل نخست بازی به سمت نیمکت ایتالیا رفت تا جان لوئیجی بوفون را در آغوش بگیرد، کسی که یک روز قبل از بازی به خاطر کشیدگی رباط قوزک فرصت حضور در میدان را از دست داد.

مارکیزیو درباره هم تیمی خود در یوونتوس گفت: برای بوفون بسیار ناراحت شدم اما او مانند یک کاپیتان بزرگ پیروزی تیم را در کنار ما جشن گرفت. همچنین باید بگویم که سالواتوره سیریگو هم به خوبی توانست جای بوفون را پر کند و عملکرد فوق العاده ای درون دروازه ما داشت.

بازی بعدی تیم ملی ایتالیا در جام جهانی 2014 برابر تیم ملی کاستا ریکاست، تیم شگفتی سازی که اروگوئه را با نتیجه 3 بر یک شکست داده است.

هافبک آتزوی در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش می تواند فینالیست شود، گفت: نمی دانم، هنوز راه زیادی تا پایان داریم. مهم این است که کارمان را خوب شروع کردیم. حالا باید روی بازی برابر کاستاریکا تمرکز کنیم، تیمی که اروگوئه را غافلگیر کرد.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1973

به "مارکیزیو: گرمی هوا مرا دچار توهم کرده بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارکیزیو: گرمی هوا مرا دچار توهم کرده بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید