مردی نوزاد را از آغوش مادرش بیرون کشید و ربود

به گزارش پرسینا بلاگ، در ویدئویی تکان دهنده که در فضای مجازی منتشر شده، مردی در حال ربودن کودک 7 ماهه از مادرش که در ایستگاه راه آهن اوتار پرادش هند خوابیده بود، دیده می گردد.

مردی نوزاد را از آغوش مادرش بیرون کشید و ربود

به گزارش خبرنگاران، در پی گزارش این حادثه از پلیس شهر ماتورا در استان اوتار پرادش، برای دستگیری فرد کودک ربا، عملیات نیرو های پلیس شروع شده است.

لحظه ربودن کودک به وسیله این فرد در دوربین های مداربسته ضبط شده است.

ساچین کاوشیک، رئیس پلیس منطقه در توییتر ویدئو را منتشر کرد و توضیحی در خصوص این حادثه نوشت: این شخص تنها نوزاد 7 ماهه ای را که با مادرش خوابیده بود از او گرفت. به دستگیری این شخص یاری کنید. شما فقط تصاویر آن را در گروه ها ریتوییت نموده و به اشتراک بگذارید. من مطمئن هستم که او دستگیر خواهد شد.

تصاویر به اشتراک گذاشته شده در توئیتر مردی را نشان می دهد که بی هدف در ایستگاه ماتورا راه می رود. مرد به گروهی از مردم که روی سکو استراحت می نمایند نگاه می نماید. سپس به زنی که با نوزادش روی زمین دراز کشیده نزدیک می گردد و خیلی آرام کودک را از آغوش او بیرون کشیده و پا به فرار می گذارد.

بر اساس آمار منتشر شده هر روز دستکم 5 کودک از 1 ژانویه 2020 تا 31 دسامبر 2021 در استان اوتار پرادش هند ناپدید شده اند.

بر این اساس، در مجموع 1763 کودک در این استان مفقود شده اند که بیش از 66 درصد تعداد (1166) دختر هستند. 92 درصد از دختران ناپدید شده 12 تا 18 ساله بودند.

این داده ها بعلاوه نشان داد که از مجموع 1763 کودک گمشده، 1461 کودک پیدا و بهبود یافته و 302 کودک از جمله 200 دختر کماکان مفقود شده اند.

منبع: فرارو
انتشار: 9 شهریور 1401 بروزرسانی: 9 شهریور 1401 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 8131

به "مردی نوزاد را از آغوش مادرش بیرون کشید و ربود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردی نوزاد را از آغوش مادرش بیرون کشید و ربود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید