معرفی شماری از رمانتیک ترین مناطق جنوب شرقی آسیا

به گزارش پرسینا بلاگ، سفر با شریک زندگیتان می تواند باعث بهبود رابطه، همکاری و نزدیک شدن شما به یکدیگر بیش از گذشته گردد. خواه بدنبال شام در شبهای مهتابی و پیاده روی های رمانتیک در سواحل بکر یا اکتشاف های پر ماجرا در ویرانه های باستانی و جنگل های سرسبز یا ترکیبی از هر دو باشید، جنوب شرقی آسیا یک مقصد عالی است. ما چند مورد از رمانتیک ترین مناطق جنوب شرقی آسیا را در اینجا برای شما آورده ایم. با مقاله مناطق رمانتیک جنوب شرقی آسیا همراه بمانید تا به جذابیت های ماه عسل در جنوب شرقی آسیا پی ببرید.

معرفی شماری از رمانتیک ترین مناطق جنوب شرقی آسیا

نکاتی برای سفر با شریک زندگی

انتظارات خود را مدیریت کنید

ماه عسل در جنوب شرقی آسیا چیزی است که مردم در تمام زندگی خود آن را آرزو می نمایند. وقتی پول خود را پس انداز نموده و آخرین جزئیات یک سفر را برنامه ریزی نموده اید، حتی کوچکترین خطا در برنامه ریزی می تواند به مثابه سرانجام دنیا برای شما باشد. انتظار ساعتهای خوشی را دارید، اما انتظار نداشته باشید که همه چیز عالی پیش برود. به هر حال، بهترین داستانهای سفر، داستانهای غیرمنتظره هستند.

به نقاط قوت خود دقت کنید

اگر شریک زندگی شما در هنگام خرید می تواند بهترین نتیجه را به ارمغان بیاورد، شاید بهتر باشد که او مسئول پیدا کردن تور، محل اقامت یا گشت و گذارها باشد. هر شخص مجموعه مهارتهای منحصر بفردی دارد که می تواند به برنامه ریزی برای یک سفر باورنکردنی یاری کند. بنابراین، از آنها به نفع خود بهره ببرید!

هزینه های خود را قبل از سفر معین کنید

اگر رابطه تازه آغاز شده باشد، صحبت کردن درباره پول کمی ناخوشایند خواهد بود. اما، بهتر است در خصوص اینکه چه کسی هزینه ها را پرداخت می نماید، صحبت کنید. شاید یکی از شما هزینه وعده های غذایی را بپردازد، در حالیکه دیگری هزینه گشت و گذارها و محل اقامت را می پردازد. این یک روش عالی برای برنامه ریزی بیشتر سفرها قبل از آغاز سفر بوده و از هرگونه سوتفاهم اقتصادی جلوگیری می نماید.

مانند محلی ها کاوش کنید

بسیاری از رمانتیک ترین مناطق جنوب شرقی آسیا بدلیل برخورداری از سواحل باشکوه، غذاهای خوشمزه و فرهنگ های باورنکردنی شناخته شده اند. اما، اطمینان حاصل کنید مناطقی را کاوش نموده که به دور از شلوغی و هجوم توریستان هستند. بعضی از رمانتیک ترین نقاط شلوغ ترین نقاط نیز بوده و هیچ چیز عاشقانه ای در کنار هزاران هزار توریست دیگر وجود ندارد!

بدون فشار!

در حالیکه سفر همواره ایده خوبی است و چیزهای جدیدی برای کشف یا تجربه در جاده ها وجود دارند اما، هیچ سفری بی عیب نیست. اگر سفر خود را بیش از حد عالی در ذهن خود بسازید، احتمالا هیچگاه به آن تصویر ذهنی نمی رسید. پروازهای طولانی، بحث و جدل های کوچک و همه مواردی که هنگام مسافرت ممکن است اشتباه پیش آیند، هیچکدام به معنی آخر دنیا نیستند. اما، اگر به خودتان فشار بیاورید تا تعطیلاتی عالی داشته باشید، این احساس را خواهید کرد.

رمانتیک ترین مکان ها در جنوب شرقی آسیا

بالی

اگر قبلا دقت ننموده اید، بالی فوق العاده است؛ جنگل های سرسبز، سواحل درخشان، فرهنگ گرم و میهمان نوازی. برای هر نوع زوجی در این مورد از مناطق رمانتیک جنوب شرقی آسیا موارد جالبی وجود دارند. مسافران می توانند در آبهای گرم و فیروزه ای شنا نمایند، به کوهپیمایی در میان تپه های سبز بروند یا فقط در یکی از رستورانهای درجه یک پراکنده از وجود یکدیگر لذت ببرند.

سیم ریپ

اگر شما و شریک زندگیتان خود را یک زوج قوی می دانید، احتمالا به آرامش و سکوت احتیاج دارید! شما می توانید آن را در سیم ریپ و در انکگور وات پیدا کنید. مجموعه معابد باستانی کامبوج که به آن بسیار افتخار می نمایند را کاوش نموده و بعد در مرکز شهر شلوغ و در حال تغییر ریلکس کنید. شما در هر گوشه این شهر غذاهای بی نظیر، زندگی شبانه پر سروصدا را خواهید دید.

خلیج هالونگ

هیچ راهی برای چشم پوشی از خلیج هالونگ وجود ندارد؛ دریاهای فیروزه ای زیبا و هزاران جزیره آهکی که در کنار جنگلهای بارانی قرار دارند، بخش اصلی عکسهای اینستاگرام هستند. این اثر ثبت شده در میراث دنیای یونسکو مکان مناسبی برای دیدار با افراد محلی خواهد بود.

جزایر جیلی

جزایر جیلی که به طور کلی از آنها به عنوان جیلیز یاد می گردد، سه جزیره کوچک در اندونزی هستند که عاشقانه ها را بلند فریاد می کشند. در اینجا، سواحل غواصی در حد کلاس دنیای، کافه های سرزنده و سواحل خصوصی و آرام را پیدا خواهید کرد. خودتان را در حال دوچرخه سواری در اطراف یکی از این جزایر بی نقص با شریک زندگی خود تصور کنید و روز رمانتیک خود را با یک نوشیدنی در ساحل به اتمام برسانید.

باغهای بای د بی

اگر شخص مدنظر شما فیلم آسیایی های خرپول را دوست دارد، چرا یک نقطه فیلمبرداری در این فیلم را برای سفر رمانتیک خود در نظر نمی گیرید؟ باغهای بای د بی یک پارک خیره نماینده در سنگاپور بوده که برای معرفی گیاهانی که احتمالا تا بحال ندیده اید به مسافران سراسر دنیا ساخته شده است. اطمینان حاصل کنید که برای سرانجام روز در این باغ هستید؛ درختان بزرگ ساخته شده توسط انسان به همراه موسیقی روشن می شوند تا آنها را عاشقانه تر کند.

منبع: همگردی
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4520

به "معرفی شماری از رمانتیک ترین مناطق جنوب شرقی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی شماری از رمانتیک ترین مناطق جنوب شرقی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید