معرفی هتل زوریخ استانبول ، 4 ستاره

به گزارش پرسینا بلاگ، هتل زوریخ استانبول | Hotel Zurich Istanbul

از جمله دیگر هتل های 4 ستاره استانبول که با استقبال مسافران از نقاط مخالفی که به این شهر سفر می نمایند می گردد، هتل زوریخ استانبول است که با بازار بزرگ استانبول تنها به اندازه 15 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. این هتل 4 ستاره استانبول دارای یک مزیت بسیار خوب و قابل توجه برای کسانی است که آن را به عنوان محل اقامت خود انتخاب می نمایند و آن این است که این هتل به مراکز خرید و مرکز شهر استانبول نیز نزدیک است و با حاذبه های معروف و اصلی این شهر در فاصله خوبی قرار گرفته است. ایا صوفیا، مسجد آبی و بسایری از جاذبه های بزرگ و مشهور دیگر در نزدیکی این هتل هستند. به طوری که برای رسیدن به اکثر این جاذبه ها تنها 30 دقیقه پیاده روی آن هم در وسط مرکز شهر استانبول ضروری است. البته این هتل دارای امکانات بسیار خوب تفریحی و خدماتی است. از این رو پیشنهاد می کنیم که با ما در ادامه در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر هتل زوریخ استانبول را نورد آنالیز قرار دهیم.

معرفی هتل زوریخ استانبول ، 4 ستاره

خدمات رفاهی هتل زوریخ استانبول

درباره این هتل در مقدمه گفتیم که علی الرغم فاصله کم و مناسب این هتل با جاذبه های اطرافش این هتل از خدمات بسیار خوبی بهره می برد. تلویزیون های صفحه تخت پلاسما با کانال های ماهواره ای و کابلی، اینترنتی وای فای رایگان با سرعت زیاد و حجم نا محدود، حمام های خصوصی، تلفن، دید به بسفر، رستوران با دید پانورامایی، سرویس رستوران با خدمات بین المللی، کافه با تراس آفتاب گیر، سرویس صبحانه به شکل بوفه، استخر، کافه ویتامین، سونا و جکوزی تنها بعضی از امکانات این هتل است که در اختیار مسافران و مراجعان قرار می گیرد. در این هتل مسافران می توانند تا به زبان های ترکی و انگلیسی با پرسنل و خدمه هتل ارتباط بگیرند ولی بهتر است که برای ارتباط گیری بهتر، چند کلمه ترکی استانبول هم بلد باشید.

روزنامه های صبح ترکیه و بین الملل همواره در اولین وقت در اختیار شماست. شما می توانید از لابی هتل هر وقت که بخواهید بهره ببرید و ضمناً اتاق و سالن تلویزیون نیز برای دسترسی شما موجود است.

اگر گروه تجاری هستید و یا به قصد تجارت به استانبول می روید بدانید که همانند دیگر هتل های استانبول در این هتل هم می توانید از خدمات مناسب برای گروه های تجاری همچون استفاده از اتاق های جلسه و کنفرانس و همچنین دستگاه فکس و کپی هم با هماهنگی هتل بهره ببرید. سرویس شاتل، انبار چندان، آسانسور، رزرویشن 24 ساعته، نگهبانی، سیستم سرمایش و گرمایش اتوماتیک و قابل تنظیم، سیستم تهویه اتومات، کافه و رستوران و بسیاری از دیگر خدمات در این هتل برای مسافران موجود است.

توجه داشته باشید که در این هتل نمی توانید به هیچ وجه حیوانات خانگی خود را به همراه داشته باشید.

برای دریافت اتاق تا پس دادن اتاقتان هیچ نگرانی نداشته باشید. چک این ساعت 14 و چک اوت ساعت 12 ظهر است. در این هتل برای افراد دارای ناتوانی های جسمی امکانتی همچون ویلچر تهیه دیده شده است. می توانید در این هتل از خدمات ویژه عروس و دامادها بهره ببرید. این را بدانید که در این هتل و هیچ کجای آن اجازه استعمال دخانیات را ندارید.

برای دیدن دیگر خدمات این هتل، کلیک کنید.

امکانات تفریحی هتل زوریخ استانبول

در این هتل به نسبت یک هتل 4 ستاره مترقی که دور و برش پر است از مراکز تفریحی و جاذبه های مختلف، امکانات تفریحی و ورزشی خوبی گرد هم جمع آوری شده اند. در این هتل ها می توانید تا از استخر سالنی، استخر روباز با دید بسفر، استخر آب گرم، سونا، جکوزی، خدمات عروسی و امکاناتی از این قبیل برخوردار باشد. در این هتل می توانید از انواع غذاهای محلی بچشید و از 2 رستورانی که در آن موجود است، لذت ببرید. غذاهای مدیترانه ای، محلی، گریل و باربیکیو، امکانات و خوردنی های خوشمزه کافه زوریخ و کلی خدمات دیگر استفاده ببرید.

رستوران و کافه های هتل

کافه زوریخ: در این رستوران انواع غذاهای ترکی، آلمانی و بین المللی سرو می گردد.

رستوران پانوراما: در این رستوران انواع غذاهای ترکی سرو می گردد.

برای دیدن امکانات بیشتر، کلیک کنید.

امکانات اتاق های هتل زوریخ استانبول

تمامی اتاق های این هتل راحت و به شکل زیبا و آرامش بخشی طراحی شده اند. در هتل زوریخ استانبول شما گویی که در اتاق خودتان هستید. تخت های راحت، ملحفه های تمیز و اتوکشیده شده، تهویه مطبوع، دمای مناسب، تلویزیون، حمام و سرویس بهداشتی شخصی با امکانات کامل، تلفن، کانال های ماهواره ای و محلی، میز کار، کتری برقی و انواع بسیاری دیگر از امکانات در این هتل ترکیه ای 4 ستاره برای مسافرانش موجود است.

انواع اتاق های هتل زوریخ استانبول

اتاق های 2 نفره

مساحت: 18 متر مربع

در این اتاق ها 2 بزرگ سال و کودک می توانند اقامت نمایند. 2 تخت 1 نفره و یا یک تخت دو نفره بزرگ در این اتاق ها موجود است.

سوئیت

مساحت: 25 متر مربع

در این اتاق ها 2 بزرگسال به همراه یک کوردک می توانند اقامت نمایند. 2 تخت یک نفره و یاا 1 تخت بزرگ دو نفره در این اتاق ها موجود است.

اتاق های 3 نفره

مساحت: 25متر مربع

در این اتاق می توانید تا 3 نفر به همراه یک کودک اقامت داشته باشید. یک سوفا و 1 تخت دو نفره بزرگ دراین اتاق ها موجود است.

کانکتینگ سوئیت

مساحت:30 متر مربع

این اتاق ها برای اقامت 4 بزرگسال و 2 کودک مناسب است.

سوئیت کورنر

مساحت: 30 متر مربع

این اتاق ها دارای 1 تخت بزرگ دو نفره است و برای اقامت 2 بزرگسال مناسب است.

فاصله هتل زوریخ استانبول تا جاذبه های شهر

  • مسجد سلیمانیه: این مسجد حدودا 900 متر از شما دورتر است که با 11دقیقه پیاده روی می توانید به آنجا برسید.
  • موزه مادام توسو: این موزه حدودا 4.8 کیلومتر از شما دورتر است که با 13 دقیقه تاکسی سواری به آنجا می رسید.
  • مسجد آبی: این مسجد حدودا 2.7 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی15 دقیقه ای می رسید.
  • ایاصوفیه: حدودا 3.6 کیلومتر تا شما فاصله دارد که می توانید با تاکسی 14دقیقه ای به آنجا بروید.
  • خیابان استقلال: این خیابان بسیار به شما نزدیک است و فاصله 4.7 کیلومتری آن با تاکسی 7 دقیقه ای طی خواهد شد..

موقعیت هتل زوریخ استانبول

شما می توانید موقعیت مکانی هتل زوریخ استانبول را در نقشه گوگل زیر ببینید.

آدرس هتل:

Vidinli Tevfik Pasa Cad. No:14,, 34000 İstanbul, Turkey

منبع: booking.com

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: الی گشت
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1037

به "معرفی هتل زوریخ استانبول ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل زوریخ استانبول ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید