معماری ایرانی در کاظمین چشم نوازی می نماید

به گزارش پرسینا بلاگ، 10 روز دیگر درهای حرمین امامین جوادین به کاظمین انتقال داده می گردد.

معماری ایرانی در کاظمین چشم نوازی می نماید

جهت دریافت خدمات اجرای گاردن روف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار از ، اکبر پارسا رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در همایش فصلی روسای بازسازی شهرستان های خراسان رضوی که در مشهد برگزار گردید گفت: ساخت و طلاکاری سه در از اماکن متبرکه حرمین جوادین (ع) در کاظمین از طرح هایی است که با همت خیرین استان اجرا شد.

او گفت: پیش بینی برای هزینه این درها بیش از 4 میلیارد تومان است که از سوی خیرین اهدا شده است. در 9 ماهه گذشته هم 3 میلیارد و 700 میلیون تومان مردم خیر اندیش استان برای بازسازی عتبات عالیات یاری کردند.

او ادامه داد: 5 استان خراسان رضوی، شمالی، جنوبی، قم و فارس ساخت صحن امام محمد باقر(ع) در کاظمین را بر عهده گرفتند که مساحت این صحن 10 هزار متر مربع و در مدت 3 سال تکمیل خواهد شد.

برای بازسازی حرمین امامین جوادین (ع) در کاظمین ساخت 16 در جدید از سال 1390 شروع شد که از این تعداد تا به امروز 13 در ساخته و نصب شده و کار ساخت سه در دیگر نیز به سرانجام رسیده است و تا 10 روز دیگر به کاظمین انتقال داده می گردد.

/ف.ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2882

به "معماری ایرانی در کاظمین چشم نوازی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معماری ایرانی در کاظمین چشم نوازی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید