مقابله با کرونا از خدمات غیر حضوری برق تا تعطیلی سفر های جمعی راهیان نور

به گزارش پرسینا بلاگ، برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس تدابیر ویژه ای در استان مرکزی اندیشیده شده است.

مقابله با کرونا از خدمات غیر حضوری برق تا تعطیلی سفر های جمعی راهیان نور

اگر علاقمند به سفر با بهترین مبلغ تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

گزارش خبرنگار از ، برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس تدابیر ویژه ای از خدمات غیر حضوری برق تا تعطیلی سفر های جمعی راهیان نور خصوصا در استان مرکزی اندیشیده شده است.

شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی خاطرنشان کرد: در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی این شرکت و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خدمات غیر حضوری به مشترکان انجام می دهد.

برای پیشگیری از شیوع کرونا همچنین سفر های راهیان نورهم تا اطلاع ثانوی متوقف شد

طبق اعلام وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و با ابلاغ رئیس ستاد کل نیرو های مسلح به سازمان های نیرو های مسلح و دستگاه های کشوری برای پیشگیری از شیوع و آلودگی به ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامتی زائرین عزیز راهیان نور مقرر شد سفر و اعزام های گروهی راهیان نور برای بازدید از یادمان های مناطق عملیاتی دفاع مقدس به هر نحو تا اطلاع ثانوی متوقف شود.

بدیهی است یادمان های مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی و همچنین یادمان های دریایی در استان های هرمزگان و بوشهر آمادگی لازم را برای پذیرش سایر زائرین و مسافرین دارند.

روابط عمومی بهزیستی استان مرکزی هم خاطرنشان کرد: به منظور پیشگیری از بیماری های تنفسی و واگیردار و همینطور مراقبت در برابر ویروس کرونا تمامی مهد های کودک، مراکز توانبخشی روزانه، انجمن ها و جامعه های معلولین در سراسر استان تا سرانجام هفته تعطیل اعلام می شود.

انتهای پیغام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3032

به "مقابله با کرونا از خدمات غیر حضوری برق تا تعطیلی سفر های جمعی راهیان نور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقابله با کرونا از خدمات غیر حضوری برق تا تعطیلی سفر های جمعی راهیان نور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید