موفقیت پرسپولیس به رده بندی فوتبال ایران یاری نمی کند؟

به گزارش پرسینا بلاگ، روزنامه الاتحاد امارات مدعی شد کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال آنالیز پیشنهادی است که ممکن است رده بندی امتیازات باشگاهی کشور های آسیایی در سال 2020 را لغو کند.

موفقیت پرسپولیس به رده بندی فوتبال ایران یاری نمی کند؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از روزنامه الاتحاد امارات، AFC در حال آنالیز پیشنهادی است که طی آن با توجه به اتفاقات ناشی از شیوع بیماری کرونا از جمله حذف الوحده امارات و الهلال عربستان، همچنین کاهش تعداد بازی ها در لیگ قهرمانان و برگزاری این مسابقات به صورت متمرکز، رده بندی باشگاهی کشورهای آسیایی که ملاک معین سهمیه محسوب می شد، لغو خواهد شد.

روزنامه الاتحاد همچنین نوشت: کنفدراسیون به دنبال بازنگری در نحوه رده بندی کشورهای آسیایی است تا با شفافیت بیشتر و به صورت عادلانه سهمیه کشورها در قاره آسیا معین گردد.

هرچند این پیشنهاد هنوز به تصویب نهایی نرسیده اما در صورت تایید آن موفقیت پرسپولیس و حضور این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا که در مقابل ناکامی دیگر کشورهای عربی خصوصا امارات و قطر می توانست برای فوتبال ایران بسیار مهم باشد تاثیری در رده بندی باشگاهی کشورهای آسیایی نخواهد داشت.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5568

به "موفقیت پرسپولیس به رده بندی فوتبال ایران یاری نمی کند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موفقیت پرسپولیس به رده بندی فوتبال ایران یاری نمی کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید