ناگلسمان: خیلی بهتر از لایپزیگ نبودیم، لواندوفسکی را بنا بر احتیاط تعویض کردم

به گزارش پرسینا بلاگ، سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ می گوید تمیش با وجود برد قاطع در خانه لایپزیگ، خیلی بهتر از حریف نبوده است.

ناگلسمان: خیلی بهتر از لایپزیگ نبودیم، لواندوفسکی را بنا بر احتیاط تعویض کردم

به گزارش خبرنگاران، یولیان ناگلسمان که تیم تحت هدایتش شب گذشته (شنبه) در هفته چهارم بوندس لیگای آلمان پیروز شد در استادیوم ردبول آره نا تیم سابقش یعنی لایپزیگ را با نتیجه 4 بر یک شکست دهد، گفت: بابت این برد خیلی خوشحالم. داشتن اختلاف هفت امتیازی با لایپزیگ هم مهم است چون ما به کیفیت تیمی آنها واقف هستیم. لایپزیگ در طول فصل امتیازهای لازم را کسب خواهد نمود.

وی اضافه کرد: همواره احساس خوبی از بودن در این استادیوم دارم و امروز هم حس متفاوتی نداشتم. در این بازی آنطور که تابلوی نتیجه نشان داد، خیلی بهتر از لایپزیگ نبودیم. بازی پرشوری از جانب دو تیم در نیمه اول بود. در نهایت بازی را 4 بر یک بردیم، اما می توانیم بهتر از چیزی که در این ملاقات ارائه دادیم، بهتر بازی کنیم.

سرمربی بایرن مونیخ درباره شرایط هافبک نفوذی آلمانی اش و اینکه آیا به بازی سه شنبه با بارسلونا خواهد رسید یا خیر، گفت: سرژ گنابری از ناحیه پایین کمر درد دارد. در حال حاضر نمی توانم پیش بینی کنم که برای سه شنبه چه اتفاقی می افتد. گنابری مورد درمان قرار گرفته و باید منتظر بمانیم و ببینیم چه شرایطی خواهد داشت.

ناگلسمان درباره روبرت لواندوفسکی که او را در دقیقه 59 از زمین بیرون کشید و به جایش اریک ماکسیم چوپو موتینگ را راهی میدان کرد، گفت: روبرت از ناحیه عضله مشکل جزیی داشت و به نوعی کوفته بود و بنابر احتیاط او را تعویض کردم.

بایرن که در حال حاضر با 10 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی بوندس لیگاست، سه شنبه شب هفته جاری در اولین بازی خود در مرحله گروهی فصل نو لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم نوکمپ به مصاف بارسلونا خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7799

به "ناگلسمان: خیلی بهتر از لایپزیگ نبودیم، لواندوفسکی را بنا بر احتیاط تعویض کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناگلسمان: خیلی بهتر از لایپزیگ نبودیم، لواندوفسکی را بنا بر احتیاط تعویض کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید