نجاتی هم به نیمه نهایی رسید، محمدهادی ساروی حذف شد

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، پیکارهای سه وزن پایانی کشتی فرنگی قهرمانی جهان از صبح امروز در شهر نورسلطان قزاقستان آغاز شد که طی آن نمایندگان اوزان 60 ، 77 و 130 کیلوگرم کشورمان به میدان رفتند. در وزن 60 کیلوگرم علیرضا نجاتی مقابل سرافیموف از بلغارستان با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید تا ضمن راهیابی به مرحله نیمه نهایی، دومین سهمیه المپیک را هم کسب کند.

نجاتی هم به نیمه نهایی رسید، محمدهادی ساروی حذف شد

نجاتی پیش از این در دور اول سیداله تاژایف از ترکمنستان را با نتیجه 9 بر صفر شکست داد و در دور دوم هایتم محمود از مصر را با نتیجه 3 بر یک از پیش رو برداشت. در دور سوم نیز کیم سئونگ هاک از کره جنوبی را با نتیجه 7 بر صفر مغلوب کرد.

همچنین محمدهادی ساروی در گروه شانس مجدد در وزن 97 کیلوگرم به مصاف ایلدیم از ترکیه رفت و با نتیجه 7 بر 5 باخت و از دور رقابتها حذف شد.

محمدهادی ساروی روز گذشته در دور نخست با نتیجه 5 بر یک از سد پیتر اوهلر از آلمان گذشت و در دور بعد مقابل کریل میلوف از بلغارستان با نتیجه 7 بر 3 به برتری دست یافت. وی در ادامه مقابل گابریل روسیلو کایند از کوبا با نتیجه 5 بر 4 پیروز شد، اما در این مرحله مقابل آرتور الکسانیان از ارمنستان با نتیجه 4 بر 3 باخت که با راهیابی این حریف ارمنی به فینال، ساروی هم به گروه شانس مجدد راه پیدا کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1469

به "نجاتی هم به نیمه نهایی رسید، محمدهادی ساروی حذف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجاتی هم به نیمه نهایی رسید، محمدهادی ساروی حذف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید