هتل میراژ؛ از هتل های 5 ستاره جزیره کیش، هتلی در کلاس جهانی با امکانات لوکس

به گزارش پرسینا بلاگ، این هتل بی نظیر که در 8 طبقه از یک ساختمان شیک و لوکس به پذیرایی از مهمانانش می پردازد، دارای 187 باب اتاق بوده و امکاناتی پرشماری را مهیا نموده است.

هتل میراژ؛ از هتل های 5 ستاره جزیره کیش، هتلی در کلاس جهانی با امکانات لوکس

هتل نوساز میراژ کیش که از سال 1397 مورد بهره برداری قرار گرفته است، در نزدیکی سواحل نیلگون خلیج فارس واقع شده و دسترسی به نقاط مختلف جزیره کیش و اطراف آن، از این هتل به سادگی انجام می پذیرد.

اتاق های بی نظیر و با صفای این هتل همگی با بهترین و مطلوب ترین امکانات ممکن مثل حمام، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، سیستم های گرمایشی و سرمایشی و چندین وسیله و سرویس مهم تجهیز شده اند تا اقامت در این هتل برای مهمانان کاملا راضی کننده باشد. از لذت های اقامت در Mirage Hotel هر چه بگوییم کم گفته ایم.

برای مثال، می توانید در استخر آن آب تنی و شنا کنید و فعالیت بسیار شاد و مفرحی را تجربه نمایید. همچنین سونا و جکوزی هتل میراژ کیش مکان هایی هستند که برای برطرف خستگی های ذهنی و جسمی، بهترین موارد محسوب می شوند. مهمانان هتل میراژ کیش معمولا در طول اقامت خود بارها به رستوران و کافی شاپ این اقامتگاه مراجعه نموده و ساعاتی از اقامت خود را با میل کردن نوشیدنی ها و خوردنی های لذیذ سپری می کنند.

از طرفی دیگر، در فضای داخلی Mirage Hotel می توان امکاناتی مثل آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه و اتاق چمدان را دید که در با نظافت بسیار خوبی در اختیار مهمانان قرار می گیرند. هتل میراژ کیش مجهز به یک پارکینگ رایگان با ظرفیت 10 خودرو هم هست.

همچنین این هتل امکان برخورداری از سرویس اینترنت بی سیم را به صورت رایگان و نامحدود در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. ناگفته نماند که از امکانات لازم برای تفریحی و سرگرمی موجود در هتل میراژ کیش می توان به سالن بیلیارد آن اشاره نمود. سالن همایش هتل میراژ کیش محلی است که مهمانان می توانند در آن جلسات مهم و ضروری خود را برگزار کنند.

همچنین این هتل مجهز به یک سالن آمفی تئاتر هم هست که در مواقع لزوم می توان از آن برخوردار شد. هتل میراژ کیش از جمله اقامتگاه هایی است که سرویس های متنوعی را توسط کارکنانی مجرب و آموزش دیده تقدیم مهمانان خود می نماید.

سرویس هایی مثل نظافت روزانه، خدمات خشکشویی، کرایه اتومبیل بدون راننده، تدارک روزنامه، خدمات بیدار باش، خدمات باربری و تاکسی سرویس که همگی با شور و اشتیاق خاصی توسط کادر این هتل ارائه می شوند و برخورداری از هر کدام، باعث راحتی اقامت در این هتل می گردد.

در مجلل بودن هتل میراژ کیش و در رویایی بودن اقامت در این هتل هیچ شکی نیست. کافیست امکانات این هتل را بار دیگر مرور کنید و چند عکس از محیط آن تماشا نمایید تا خودتان به خوبی متوجه این قضیه بشوید. پس تنها پیشنهاد ما به شما این می تواند باشد که هتل میراژ را برای اقامت خود در سفر به جزیره کیش انتخاب کنید و لذت واقعی سفر به این جزیره را در تک تک لحظات خود مزمزه کنید.

اماکن نزدیک به هتل میراژ کیش

فاصله هتل میراژ کیش تا بازار ونوس: 500 متر

فاصله هتل میراژ کیش تا شهر باستانی حریره: 600 متر

فاصله هتل میراژ کیش تا بولینگ مریم: 600 متر

فاصله هتل میراژ کیش تا رستوران توتی فروتی: 700 متر

فاصله هتل میراژ کیش تا اسکله تفریحی: 700 متر

فاصله هتل میراژ کیش تا جهت دوچرخه سواری: 750 متر

فاصله هتل میراژ کیش تا کارتینگ: 1.2 کیلومتر

فاصله هتل میراژ کیش تا پلاژ آقایان: 1.9 کیلومتر

فاصله هتل میراژ کیش تا پلاژ بانوان: 2.1 کیلومتر

فاصله هتل میراژ کیش تا بازار عرب ها: 9 کیلومتر

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: گردشبان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6358

به "هتل میراژ؛ از هتل های 5 ستاره جزیره کیش، هتلی در کلاس جهانی با امکانات لوکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل میراژ؛ از هتل های 5 ستاره جزیره کیش، هتلی در کلاس جهانی با امکانات لوکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید