هتل های ساحلی گوا

به گزارش پرسینا بلاگ، گوا یکی از مهم ترین شهرهای توریستی هند است و تور گوا یکی از تورهای مورد علاقه ایرانیان در نوروز بشمار می آید. دلایل مختلفی از جمله قیمت مناسب تور و هتل های لوکس و مجلل گوا در انتخاب این تور تاثیر گذارند .هتل های گوا بدلیل کیفیت خدمات منحصر بفرد بوده و با هتلهای مجلل شهرهای توریستی هند از قبیل دهلی،بمبئی،جیپور،چنای و … قابل رقابت می باشد.

هتل های ساحلی گوا

هتل های مجلل ساخته شده در سواحل گوا یکی از ویژگی های شاخص گوا محسوب می شود و بهترین هتل های گوا در این سواحل پراکنده شده اند و چشم انداز زیبایی را برای مسافران عزیز بوجود آورده اند. در ادامه چند مورد از هتل های ساحلی گوا را معرفی کرده ایم.

هتل ریزورت ریو گوا

هتل 5 ستاره ریزورت ریو در ساحل باگا قرار گرفته است.معماری ساختمان اصلی مانند قصر طراحی شده است و این هتل با سواحل باگا باردز و کالانگوت 2.5 کیلومتر و بازار شب باگا 1.5 کیلومتر فاصله دارد و مسافران عزیز می توانند به راحتی به جاذبه های گردشگری گوا دسترسی پیدا کنند.

این هتل علاوه بر 129 اتاق های استاندارد، اتاق های بزرگتری نیز برای خانواده ها دارد و توسط باغ های سرسبز و گلهای رنگارنگ احاطه شده است.

هتل پراید سان ویلج گوا

هتل 4 ستاره پراید سان ویلج گوا در نزدیکی ساحل زیبای گوا و در 50 کیلومتری فرودگاه بین المللی گوا واقع شده است.سبک معماری استفاده شده در این هتل بسیار مدرن است.دارای ساحل اختصاصی می باشد و اطراف هتل نیز فضای سرسبز و محوطه وسیعی دارد. از ویژگیهای خاص این هتل که از جدید ترین هتل های 5 ستاره گوا ست، وجود رستوران های متعددی است که با دکوراسیون زیبا و کیفیت عالی پذیرای مسافرین می باشند.

این هتل دارای 135 اتاق مجهز به سیستم تهویه و شیشه دوجداره می باشد و دارای امکانات رفاهی از قبیل: ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم ، شیرجه ، غواصی ، استخر سرباز (تمام فصول) و … هم هست.

هتل دی کراون گوا

هتل 5 ستاره دی کراوان در 14 کیلومتری فرودگاه بین المللی Indira Gandhi واقع شده است و تنها 10 دقیقه ای تا سواحل میانمار و ساحل Candolim فاصله دارد.در این هتل غذاها و نوشیدنیها با کیفیت بسیار عالی در تمام 24 ساعت روز سرو می شوند و این هتل با ارائه سرویس بی نظیر در مدت کوتاه توانسته است تعداد زیادی مسافر را به خود جذب کند.

این هتل دارای امکاناتی از قبیل: رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاق های پاک و بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق ،انبار بار و چمدان، تهویه، محل مخصوص کشیدن سیگار،باغ، بار مخصوص تنقلات و … می باشد.

هتل ماریوت ریزورت گوا

هتل 5 ستاره ماریوت ریزورت در شهر گوا واقع شده است و گزینه مناسبی برای مسافران تور نوروز هند می باشد.فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی 40 دقیقه و ایستگاه راه آهن 50 کیلومتر ،تا کلیسای قدیمی گوا 25 کیلومتر و در نزدیکی سواحل باگا و کالانگوت قرار گرفته است.این هتل جمعا دارای 180 اتاق می باشد و پذیرایی های طول روز و کلیه نوشیدنی ها (چای قهوه ، نسکافه ، نوشابه ، آبمیوه) می باشد و در تمام ساعات شبانه روز از این امکانات رایگان استفاده خواهید کرد.

همچنین این هتل دارای استخر آبگرم رو باز است و به مراکز و زمینهای بزرگ گلف نزدیک بوده و دارای زمینهای بازی بزرگ گلف میباشد و رستورن های این هتل با سرو انواع غذاهای بین المللی، هندی و مدیترانه ای آماده پذیرایی از گردشگران عزیز می باشد و با طراحی مدرن خود جز یکی از بهترین هتل های ساحلی گوا ست.

هتل صندل وود گوا

هتل ساحلی صندل وود گوا در محوطه ای با درختان انبوه قرار گرفته است.هتل دارای ساحل اختصاصی شنی می باشد. هتل صندل وود در 28 کیلومتری فرودگاه Dabolim و 20 کیلومتری ایستگاه راه آهن Karmali واقع شده است.

هتل 4 ستاره صندل وود گوا هتلی زیبا و مدرن برای زوج های جوان است که خدمات این هتل یوال uall صبحانه ،ناهار ، شام و نوشیدنی به صورت رایگان به میهمانان ارائه داده می شود . هتل دارای استخر ،رستوران ،پارک ابی ، حمام ترکی، سونا، جکوزی و … می باشد . این هتل بی شک یکی از بهترین هتل ها برای اقامت به همراه خانواده است.

هتل پارک حیات گوا

هتل 5 ستاره پارک حیات گوا یکی از مجلل ترین هتل های شهر گوا می باشد که در نزدیکی ساحل باگا و فرودگاه بین المللی گوا واقع شده است و دارای چشم انداز زیبایی می باشد و مساحتی بالغ بر 45 هکتار را به خود اختصاص داده است. این هتل در ساحل گوا و دارای پلاژ اختصاصی می باشد.

در این هتل 248 اتاق موجود می باشد .امکانات هتل شامل رستوران های سرپوشیده و روباز ،سالن بدنسازی ، حمام ، سونا ، 3 رستوران، مرکز زیبایی ، پزشک ، اتوپارک ، مرکز خرید ، جکوزی ، پلاژ اختصاصی، اسکواش ، بسکتبال ، بیلیارد ، پینک پنگ ، کافی نت ، اینترنت داخل لابی ، پرستار کودک ، استخر کودک ، مینی کلوپ ، بوفه کودک ، تخت و چتر مخصوص حمام آفتاب می باشد.

منبع: https://www.jadehayesabz.ir

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: جاده های سبز
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5201

به "هتل های ساحلی گوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های ساحلی گوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید