هفتمین قهرمانی پیاپی بایرن در بوندس لیگا، بدون شگفتی، همان همیشگی

به گزارش پرسینا بلاگ، بوندس لیگای این فصل هم همانند 6 فصل گذشته با قهرمانی بایرن مونیخ سرانجام یافت و دورتموند در نهایت نتوانست به سلطه رقیب دیرینه خاتمه دهد.

هفتمین قهرمانی پیاپی بایرن در بوندس لیگا، بدون شگفتی، همان همیشگی

هفتمین قهرمانی پیاپی بایرن در بوندس لیگا، بدون شگفتی، همان همیشگی

پرونده بوندس لیگا در فصل 19-2018 امروز با قهرمانی بایرن مونیخ بسته شد. شاگردان نیکو کواچ که برای تثبیت هفتمین قهرمانی متوالی شان تنها به یک امتیاز احتیاج داشتند، در استادیوم آلیانز آره نا مهمان شان اینتراخت فرانکفورت را با نتیجه 5 بر یک شکست دادند و به این ترتیب برای بیست و نهمین بار قهرمان بوندس لیگا شدند.

در این دیدار کینگزلی کومان در دقیقه 4 بایرن مونیخ را پیش انداخت. پس از او سباستین هالر در دقیقه 50 کار را برای اینتراختی که هنوز به کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوار بود، به تساوی کشاند اما این نتیجه 3 دقیقه دوام داشت چرا که داوید آلابا دوباره باواریایی ها را جلو انداخت.

تنها 5 دقیقه بعد رناتو سانچس یکی از بازیکنان تعویضی بایرن مونیخ سومین گل این تیم را زد تا خاطر باواریایی ها از بابت کسب پیروزی و قهرمانی آسوده تر گردد. در نهایت هم فرانک ریبری، هافبک فرانسوی بایرن مونیخ آخرین بازی خود را برای قهرمان آلمان انجام داد، در دقیقه 72 روی یک حرکت انفرادی زیبا و با یک ضربه چیپ چهارمین گل تیم تحت راهنمایی نیکو کواچ را زد.

این داستان برای آرین روبن دیگر ستاره بایرن مونیخ که آخرین بازی اش را برای این تیم انجام می داد هم تکرار شد و او در دقیقه 79 پنجمین گل را برای غول های مونیخ زد تا زوج به یاد ماندنی روبن - ریبری وداعی با شکوه را با بایرن تجربه نمایند. رافینیا هم دیگر بازیکنی بود که در این بازی با بایرن مونیخ خداحافظی کرد اما او برخلاف ریبری و روبن فرصت رفتن به میدان را به دست نیاورد.

-

در دیگر بازی مهم امروز بوروسیا دورتموند، تیم دوم جدول در خانه بوروسیا مونشن گلادباخ با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد اما این پیروزی با توجه به برد قاطع بایرن مونیخ فایده ای به حال مردان لوسین فاوره نداشت و آنها با کسب عنوان نایب قهرمانی فصل را به خاتمه رساندند.

جیدون سانچو در دقیقه 45 و مارکو رویس در دقیقه 54 گل های دورتموند را در این بازی به ثمر رساندند.

نتایج کامل دیدارهای هفته خاتمهی بوندس لیگا به توضیح زیر است:

بایرن مونیخ 5 - اینتراخت فرانکفورت یک

بوروسیا مونشن گلادباخ صفر - بوروسیا دورتموند 2

فورتونا دوسلدورف 2 - هانوفر یک

فرایبورگ 5 - نورنبرگ یک

هرتابرلین یک - بایرلورکوزن 5

ماینتس 4 - هوفنهایم 2

شالکه صفر - اشتوتگارت صفر

وردبرمن 2 - لایپزیگ صفر

ولفسبورگ 8 - آگسبورگ یک

با این نتایج فصل 19-2018 بوندس لیگا در حالی به خاتمه رسید که تیم های بایرن مونیخ (قهرمان با 78 امتیاز)، بوروسیا دورتموند (نایب قهرمان با 76 امتیاز)، لایپزیگ (سوم با 66 امتیاز) و بایر لورکوزن (چهارم با 58 امتیاز) سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را گرفتند. تیم های بوروسیا مونشن گلادباخ (پنجم با 55 امتیاز) و ولفسبورگ (ششم با 55 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به مونشن گلادباخ) راهی لیگ اروپا شدند. اینتراخت هم با وجود شکست در رده هفتم نهاده شد تا با توجه به حضور بایرن مونیخ و لایپزیگ در فینال جام حذفی آلمان، به مرحله پلی آف لیگ اروپا برود. در قعر جدول هم نورنبرگ رده هجدهمی و هانوفر رده هفدهمی سقوط کردند و اشتوتگارت رده شانزدهمی به بازی پلی آف می رود تا برای آخرین بار شانس خود را جهت بقا در بوندس لیگا امتحان کند.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 536

به "هفتمین قهرمانی پیاپی بایرن در بوندس لیگا، بدون شگفتی، همان همیشگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفتمین قهرمانی پیاپی بایرن در بوندس لیگا، بدون شگفتی، همان همیشگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید