پرسپولیس مستحق حضور دوباره در فینال آسیا است

به گزارش پرسینا بلاگ، حمید درخشان در گفتگو با خبرنگاران، درباره صعود پرسپولیس با کسب 15 امتیاز از گروه E لیگ قهرمانان 2021 آسیا گفت: فکر می کنم این تیم به کمترین حق خود در بین تیم های همگروه رسید. پرسپولیس در تمام مدت بازی بهتر از رقیبانش بازی کرد و حقش بود که به عنوان صدرنشین صعود کند.

پرسپولیس مستحق حضور دوباره در فینال آسیا است

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اضافه نمود: طبیعی بود آب و هوای شرجی کشور هند برای بازیکنان ایرانی که سابقه چنین شرایطی را ندارند سخت باشد.به نظرم پرسپولیس در دور برگشت توانست شرایط خودش را تا حدود زیادی ایده آل نگه دارد تا بتواند موفقیت هایش را تکرار کند.

وی درباره عملکرد مهاجمان این تیم در امر گلزنی شرح داد: معین بود شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر با گذشت زمان می توانند عملکرد بهتری نسبت به گذشته داشته باشند. آنها رفته رفته در ترکیب تیم جا افتادند و متوجه تاکتیک های گلزنی شدند. آنها در ادامه رقابت های لیگ برتر و لیگ قهرمانان خواهند توانست برای پرسپولیس سرنوشت ساز ظاهر شوند.

درخشان درباره احتمال حضور دوباره پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: قطعاً پرسپولیس می تواند با ادامه این فرایند و رفع نواقص در برخی مسائل فنی بار دیگر قهرمان منطقه غرب شده و در فینال آسیا حاضر شود. این تیم پتانسیل زیادی دارد. وحدت تیمی در پرسپولیس جریان پیدا کرده و آنها می توانند با تمرکز بیشتر روی این موضوع به جام قهرمانی که حقشان است برسند.

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره اعتراض باشگاه پرسپولیس مبنی بر قرنطینه این تیم در آستانه بازی با سپاهان اصفهان یادآور شد: به هر حال باید برنامه ریزی بازی ها از سوی سازمان لیگ در راستای عدالت باشد. پرسپولیس حق دارد خواهان نگاه برابر با رقیبان خود باشد. این حق طبیعی باشگاهی است که هم در آسیا و هم لیگ داخلی بازی می کند. شرایط برای این تیم ها هم باید برابر باشد.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7121

به "پرسپولیس مستحق حضور دوباره در فینال آسیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس مستحق حضور دوباره در فینال آسیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید