پیروانی: در بازی با قطر عیار واقعی تیم امید تعیین می شود، اینقدر نگویید بیش از 40 سال است به المپیک نرفته ایم

به گزارش پرسینا بلاگ، امیرحسین پیروانی، مربی تیم فوتبال امید کشورمان اعتقاد دارد عیار واقعی این تیم در دیدار محبت آمیز مقابل تیم المپیک قطر مشخص خواهد شد.

پیروانی: در بازی با قطر عیار واقعی تیم امید تعیین می شود، اینقدر نگویید بیش از 40 سال است به المپیک نرفته ایم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، امیرحسین پیروانی در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال امید کشورمان، گفت: خیلی خوشحالم از اینکه دوباره این فرصت را پیدا کرده ام که با بازیکنانی کار کنم که پیش از این در رده های سنی پایین تر شاگردم بودند و پیروز شدیم با خیلی از آنها راهی جام جهانی جوانان شویم. ان شاءالله که بتوانیم با همین تیم، با حمایت فدراسیون، همت بازیکنان و درایت کادرفنی به المپیک صعود کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که برای صعود به المپیک به چه امکاناتی نیاز دارند و آیا از امکاناتی که در اختیار تیم امید قرار داده شده است رضایت دارند یا نه، خاطر نشان کرد: برای پیروزیت یک تیم عوامل متعددی دخیل است. ضمن اینکه من لازم می دانم از فدراسیون فوتبال بابت امکانات خیلی خوبی که در اختیار تیم امید قرار داده شده است، تشکر کنم. در واقع تمام امکاناتی که در اختیار تیم ملی بزرگسالان قرار داده می شود در اختیار ما هم هست و سعی می کنیم از این امکانات و مخصوصاً ساختمان پِک هم نهایت استفاده را ببریم. اما در مورد بازی های تدارکاتی باید بگویم هر مربی دوست دارد تیمش با بهترین تیم ها بازی کند، در حالی که باید شرایط آن هم فراهم باشد. قطعاً مسئولان فدراسیون نهایت تلاش خود را می کنند تا تیم امید با بهترین تدارکات راهی مسابقات شود. انجام دو بازی با اندونزی برای تیم امید خیلی مفید است و در آینده هم دیداری محبت آمیز با قطر خواهیم داشت، تیمی که جوانانش دوره پیش قهرمان آسیا شدند و این همان تیم است که خودش را آماده حضور در المپیک می کند. قطعاً بازی با قطر می تواند عیار واقعی تیم امید را تعیین کند.

مربی تیم فوتبال امید کشورمان در واکنش به این سؤال که آیا تیم امید می تواند راهی المپیک شود یا نه، یادآور شد: مطمئن باشید اگر من ذره ای برای صعود تیم امید به المپیک تردید داشتم به این تیم نمی آمدم. پتانسیل نفرات تیم بالاست، کادرفنی بسیار خوبی تیم را هدایت می کند که در کنار این عوامل یکدلی و وحدت بازیکنان و مربیان تیم کمک زیادی به پیروزیت تیم امید خواهد کرد. فقط لازم است که بازیکنان به خودباوری بیشتری برسند و امیدوارانه به آینده نگاه کنیم. اینکه مدام سؤال بشود ما 40 و سال اندی است که به المپیک راه پیدا نکرده ایم را نمی پسندم و امیدوارم از این پس این سؤالات مطرح نشود. همه ما باید دست در دست هم و با تلاش فراوان کمک کنیم تا تیم راهی المپیک شود.

پیروانی راجع به رابطه مربیان تیم های ملی و امید فوتبال ایران نیز گفت: من تازه کارم را در تیم امید شروع کرده ام و خیلی نمی توانم راجع به این موضوع حرف بزنم، اما این را می دانم که سرمربیان دو تیم رابطه خیلی خوبی با هم دارند و حتی چهار بازیکن تیم امید به تیم ملی بزرگسالان هم دعوت شده اند که با هماهنگی و توافق انجام شده در اردوی تیم امید خواهند بود. مسلماً تجارب باارزش مربیان تیم ملی می تواند کمک زیادی به ما کند.

وی در انتها در ارتباط با اینکه آیا بازیکنان تیم امید که لژیونر هستند می توانند در بازی های رسمی تیم امید که در تاریخ فیفادی نخواهد بود، شرکت کنند، شرح داد: به نکته خوبی اشاره کردید. به هرحال این یکی از مسائل تیم ماست، از این جهت که چند لژیونر در اردوی تیم امید داریم. در این مورد هم قطعاً تمهیداتی اندیشیده می شود تا ان شاءالله با تمام نفرات مان وارد مسابقات شویم. در غیر این صورت هم نفرات جانشین خوبی در پست لژیونرهای مان داریم که در توانایی بالای آنها شکی نیست.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2374

به "پیروانی: در بازی با قطر عیار واقعی تیم امید تعیین می شود، اینقدر نگویید بیش از 40 سال است به المپیک نرفته ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروانی: در بازی با قطر عیار واقعی تیم امید تعیین می شود، اینقدر نگویید بیش از 40 سال است به المپیک نرفته ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید