چرا سهیلا منصوریان مجوز حضور در مجموعه ورزشی انقلاب را نگرفت؟

به گزارش پرسینا بلاگ، روابط عمومی مجموعه ورزشی انقلاب به دنبال مشکل به وجود آمده برای سهیلا منصوریان در مجموعه ورزشی انقلاب اطلاعیه ای را منتشر کرد که به توضیح زیر است:

چرا سهیلا منصوریان مجوز حضور در مجموعه ورزشی انقلاب را نگرفت؟

مجموعه ورزشی انقلاب به عنوان یکی از پرترددترین مجموعه های ورزشی کشور همیشه در اختیار عموم مردم و به خصوص قهرمانان کشور بوده و نهایت همکاری را با این عزیزان داشته است. با توجه به تردد بی شمار افراد مختلف در این مجموعه وظیفه ذاتی حراست تشخیص احراز هویت تک تک افراد و اعضای محترم می باشد و بدیهی است که بعد از طی این مرحله مجوز حضور عزیزان در مجموعه صادر خواهد شد. به همین دلیل با توجه به اهمیت ورود و خروج داخل این مجموعه و صرفاً به دلیل رفاه، آرامش و امنیت استفاده نمایندگان از مجموعه مأموران مقابل درها موظفند تمامی موارد را به مراجعه نمایندگان گوشزد نمایند. سرکار خانم منصوریان امروز (آدینه) در شرایطی وارد مجموعه شده که ظاهراً فرد دیگری با این ورزشکار عزیز قصد حضور در مجموعه را داشته که همکاران ما مستقر مقابل در، خواهان رؤیت کارت شناسایی وی شده اند و ظاهراً همین مسئله باعث ناراحتی خانم منصوریان شده است.

این انتظار می رود که تمامی افراد برای کنترل کردن کارت شناسایی توسط نمایندگان ما مقابل درها، نهایت همکاری را با آنها داشته باشند. یادآور می گردد پیرو دستورات مدیریت مجموعه ورزشی انقلاب به مسئولان مربوطه و همچنین گزارش ارائه شده و بازبینی دوربین های مجموعه و فیلم های گرفته شده موارد به صورت جزئی تر در این زمینه مورد آنالیز قرار خواهد گرفت.

در انتها باز هم ذکر این نکته لازم است که مجموعه ورزشی انقلاب همیشه میزبان عزیزان ورزشکار و به خصوص قهرمانان خواهد بود و نهایت همکاری را با آنها انجام خواهد داد.

منبع: فرارو
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4833

به "چرا سهیلا منصوریان مجوز حضور در مجموعه ورزشی انقلاب را نگرفت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا سهیلا منصوریان مجوز حضور در مجموعه ورزشی انقلاب را نگرفت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید