کاراگر: جرارد باید در زمان مناسبی سرمربی لیورپول گردد

به گزارش پرسینا بلاگ، پیشکسوت لیورپول گفت: اطمینان دارم جرارد روزی سرمربی لیورپول می گردد، اما این اتفاق باید در زمان مناسبی رخ دهد.

کاراگر: جرارد باید در زمان مناسبی سرمربی لیورپول گردد

به گزارش ، جیمی کاراگر بازیکن سابق تیم فوتبال لیورپول معتقد است استیون جرارد تنها در یک زمان مناسب می تواند سرمربی لیورپول گردد.

از مدت ها پیش بحث هایی در مورد کناره گیری یورگن کلوپ از راهنمایی قرمز ها و انتخاب استیون جرارد به عنوان جانشین او مطرح شده است.

جیمی کاراگر در واکنش به این شایعه گفت: به اعتقاد من جرارد باید در یک زمان مقتضی و مناسب راهنماییی لیورپول را برعهده بگیرد.

شرایط فرانک لمپارد و چلسی با استیون جرارد و لیورپول متفاوت است، زیرا چلسی تیمی به شمار می رود که هر 2، 3 سال یک بار نتیجه مناسبی کسب می نماید.

کاراگر در ادامه گفت: همانطور که لمپارد سرمربی چلسی شد، من اطمینان دارم روزی این اتفاق برای جرارد می افتد و او سرمربی لیورپول خواهد شد.

او اضافه نمود: شرایط لیورپول با دیگر باشگاه ها متفاوت است و اگر سرمربی ای در این تیم نتایج خوبی کسب کند، تا مدت ها در سمتش باقی می ماند؛ بنابراین فکر می کنم کلوپ حداقل برای یک دوره 5، 6 ساله سرمربی لیورپول بماند.

پیشکسوت لیورپول با تاکید بر این که جرارد در آینده راهنمایی این تیم را بر عهده خواهد گرفت گفت: هیچ تردیدی در این نیست که هر زمان لیورپول به یک مربی جدید احتیاج داشته باشد، نام جرارد به دلیل سابقه ای که در لیورپول دارد به عنوان یک گزینه مطرح می گردد و فکر می کنم او بالاخره سرمربی لیورپول می گردد، اما این اتفاق باید زمانی بیفتد که به نفع همه طرف ها باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4158

به "کاراگر: جرارد باید در زمان مناسبی سرمربی لیورپول گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراگر: جرارد باید در زمان مناسبی سرمربی لیورپول گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید