کاوانی پس از پیوستن به منچستریونایتد: افتخاری عظیم نصیبم شد

به گزارش پرسینا بلاگ، مهاجم پیشین تیم فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه به جمع شیاطین سرخ اضافه شد.

کاوانی پس از پیوستن به منچستریونایتد: افتخاری عظیم نصیبم شد

به گزارش خبرنگاران، باشگاه منچستریونایتد خاطرنشان کرد که ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه ای تیم فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه با این باشگاه، قراردادی یک ساله امضا نموده است. این قرارداد قابلیت تمدید به مدت یک سال دیگر را هم دارد.

کاوانی پس از قطعی شدن این انتقال گفت: منچستریونایتد یکی از عظیمترین باشگاه های دنیا است و حضور در اینجا یک افتخار عظیم به شمار می رود که نصیبم شد. در طول مدت استراحت، کوشش بسیاری نموده ام و احساس اشتیاق برای رقابت و نمایندگی این باشگاه خارق العاده را دارم. در طول دوران حرفه ای خود مقابل بعضی از پُرشورترین طرفداران فوتبال بازی نموده ام و می دانم منچستر نیز چنین شرایطی خواهد داشت.

وی ادامه داد: بسیار مشتاقم زمانی که بازگشت طرفداران ایمن خواهد بود، جو استادیوم اولدترافورد را تجربه کنم. مشتاقانه منتظر ادامه نوشتن داستان کوچک خود در کتاب فوتبال هستم و می دانم به همین دلیل، تمرکزم باید مانند همواره روی کوشش، کوشش و کوشش باقی بماند. با سرمربی گفت وگو کردم و این موضوع، تمایلم را به پوشیدن این پیراهن زیبا بیشتر نموده است.

باشگاه منچستریونایتد همچنین خاطرنشان کرد که مدیران شیاطین سرخ با مسئولان باشگاه آتالانتا، برای انتقال آماد دیالوی 18 ساله به توافق رسیده اند و این بازیکن در جابجایی زمستانی به منچستر خواهد آمد.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5461

به "کاوانی پس از پیوستن به منچستریونایتد: افتخاری عظیم نصیبم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاوانی پس از پیوستن به منچستریونایتد: افتخاری عظیم نصیبم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید