یاری به توسعه صنایع کشاورزی برون مرزی با یاری دانشگاه آلگارو (Algarve) پرتغال

به گزارش پرسینا بلاگ، دانشگاه آلگارو (Algarve) در جنوب پرتغال با همکاری شبکه کسب و کار منطقه ای (NERA)، به 25 شرکت محلی یاری نموده است تا محصولات غذایی مبتکرانه کشاورزی را به اسم بخشی از همکاری های فرامرزی میان پرتغال و اسپانیا توسعه دهند.

یاری به توسعه صنایع کشاورزی برون مرزی با یاری دانشگاه آلگارو (Algarve) پرتغال

لوئیس رودریگز (Luís Rodrigues)، مدیر پروژه در بخش کارآفرینی و انتقال فناوری در دانشگاه آلگارو (UAlg)، شرح داد که این پروژه شامل شرکایی در Alentejo ،Algarve و در Andalucía است که توسعه دهنده اصلی آن بنیاد Andanatura در منطقه آندالوسیا در جنوب اسپانیاست.

لوئیس رودریگز گفت که این پروژه تحت برنامه همکاری اسپانیا و پرتغال در حال انجام می باشد و تا سال 2020 ادامه خواهد یافت. این طرح دارای بودجه 920 هزار یورویی است و هدف آن یاری به شرکت ها و کارآفرینان برای توسعه نمونه های اولیه محصولات کشاورزی و مواد غذایی است که منجر به ایجاد ارزش برای شرکت ها و مصرف کنندگان می شود.

این همکاری مشترک امکان استفاده از منابعی که دانشگاه UAlg در بخش مهندسی مواد غذایی خود دارد و بعلاوه استفاده از خدماتی همانند تجزیه و تحلیل آزمایشگاهی، پشتیبانی از مدل های کسب و کار، تجزیه و تحلیل امکان سنجی کسب و کار، سرمایه گذاری و ارائه اطلاعات در خصوص سیستم های انگیزشی را فراهم می نماید.

لوئیس رودریگز با اشاره به بازدید از مزارع و شرکت ها، اعتبار دادن به مدل های کسب و کار و توسعه محصولات تازه و مشخص برنامه عملیاتی برای هر یک از آنها گفت:در این بخش ما وارد مرحله عملیاتی پروژه می شویم که به معنی حمایت های واقعی از کارآفرینان خواهد بود.

Jorge Raiado، از شرکت SalMarim، که نمک دریایی و flor de sal فراوری می نماید؛ بر ظرفیت های این دانشگاه برای یاری به شرکت ها و احتمال اینکه چنین جلساتی چقدر شرکت ها را قادر به یافتن شریکی برای ایجاد محصولات تازه می سازد، تاکید کرد.

Marco Vieira، مدیر اجرایی NERA، اعلام کرده که مهلت تکمیل این پروژه تا 31 دسامبر 2019 خواهد بود و احتمالا تا خاتمه اکتبر یا اوایل نوامبر، 15 نمونه پیشرفته آماده خواهد بود.

شایان ذکر است که دانشگاه آلگارو یکی از بهترین دانشگاه های دولتی پرتغال است که در جنوبی ترین منطقه این کشور یعنی Algarve قرار گرفته است و جزو بهترین مراکز آموزشی در میان دانشگاه های دولتی اروپا رده بندی شده است. این دانشگاه در مجموع 3 دانشکده و 5 دپارتمان و مدرسه دارد که از میان آنها می توان به دانشکده های علوم و تکنولوژی، دانشکده اقتصاد و دپارتمان علوم پزشکی و زیست فناوری اشاره نمود.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7784

به "یاری به توسعه صنایع کشاورزی برون مرزی با یاری دانشگاه آلگارو (Algarve) پرتغال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری به توسعه صنایع کشاورزی برون مرزی با یاری دانشگاه آلگارو (Algarve) پرتغال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید