گلکسی واچ 5 پرو پوششی از جنس یاقوت کبود و بدنه تیتانیومی خواهد داشت

به گزارش پرسینا بلاگ، این طور که به نظر می رسد، ساعت هوشمند گلکسی واچ 5 پرو قرار است با شیشه محافظی از جنس یاقوت کبود و بدنه ای تیتانیومی به بازار عرضه گردد.

گلکسی واچ 5 پرو پوششی از جنس یاقوت کبود و بدنه تیتانیومی خواهد داشت

با توجه به گزارشی که از سوی یکی از موثق ترین و معروف ترین افشاگران حوزه فناوری با نام Ice Universe منتشر شده، گلکسی واچ 5 پرو که قرار است پرچم دار پریمیوم سامسونگ در بخش ساعت های هوشمند سال 2022 باشد، قابلیت های بسیار خوب و جذابی خواهد داشت. او مدعی شده گلکسی واچ 5 پرو فقط در یک مقدار راهی بازار خواهد شد که پیش از این هم در یک سری از خبرهای دیگر شاهد این موضوع بودیم. البته سایر مدل های موجود از سری واچ 5، مقدار ای بین 40 تا 46 میلی متر خواهند داشت ولی مدل پرو، به احتمال بسیار زیاد، 46 میلی متری خواهد بود. هرچند متأسفانه در این رابطه مطمئن نیستیم.

در رابطه با سایر جزئیات مربوط به این ساعت هوشمند باید بگوییم که به گفته Ice Universe، سامسونگ می خواهد در فراوری این محصول از بدنه ای تیتانیومی استفاده کند. این در حالی است که در ساخت گلکسی واچ 4 و واچ 4 کلاسیک، به ترتیب از آلومینیوم و فولاد ضد زنگ استفاده شده است. جالب اینجاست که اپل قبل از سامسونگ از این ماده در ساخت اپل واچ سری 7 استفاده نموده اما قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده، 800 دلار است! طبیعتا پرداخت چنین مبلغی آن هم برای یک ساعت هوشمند خیلی منطقی به نظر نمی رسد چون با این پول می توان یک گوشی بالارده قدرتمند حتی از خود اپل خریداری کرد.

این تمام ماجرا نیست؛ طبق گفته این افشاگر، سامسونگ می خواهد برای محافظت از نمایشگر گلکسی واچ 5 پرو از شیشه محافظی از جنس یاقوت کبود استفاده کند که باز هم در اپل واچ ها شاهد استفاده از آن بوده ایم. اگرچه شیشه یاقوت کبود از خود این ماده مقاومت بالاتری در مقابل خط و خش ندارد اما در مقایسه با گوریلا گلس DX که به نوعی به استاندارد محافظ صفحه برای ساعت های هوشمند تبدیل شده و در سری گلکسی واچ 4 هم شاهد استفاده از آن هستیم، بسیار بهتر است.

یک نکته منفی در رابطه با گلکسی واچ 5 پرو که در لا به لای صحبت های این افشاگر به آن برخوردیم این است که این محصول همچنان حاشیه زیادی اطراف نمایشگر خواهد داشت. البته بهتر است این طور بگوییم که حاشیه اطراف نمایشگر این محصول به نسبت قبل کمتر نخواهد شد که هیچ، اندکی هم بیشتر هم خواهد شد. متأسفانه این افشاگر اطلاعات زیادی را در رابطه با این موضوع منتشر ننموده و باید منتظر بمانیم ببینیم چه خبرهای دیگری در این رابطه به دستمان می رسد.

از آنجایی که این خبر از سوی Ice Universe منتشر شده، نمی توان آن را نادیده گرفت و در حد یک شایعه دانست. غالبا صحبت های این افشاگر درست از آب در می آیند و این یعنی باید انتظار داشته باشیم قدرتمندترین و برترین ساعت هوشمند نو سامسونگ، نه تنها کیفیت ساخت بالا بلکه قیمتی بسیار نجومی داشته باشد.

منبع: NotebookCheck

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 تیر 1401 بروزرسانی: 12 تیر 1401 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 8084

به "گلکسی واچ 5 پرو پوششی از جنس یاقوت کبود و بدنه تیتانیومی خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی واچ 5 پرو پوششی از جنس یاقوت کبود و بدنه تیتانیومی خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید