یک عضو کمیته داوران داور دربی را لو داد ، خداحافظی داور سرشناس در بازی استقلال، پرسپولیس؟

به گزارش پرسینا بلاگ، بعضی رسانه ها پیش از این از احتمال خداحافظی داور احتمالی در صورت سوت زدن در این ملاقات خبر داده بودند.

یک عضو کمیته داوران داور دربی را لو داد ، خداحافظی داور سرشناس در بازی استقلال، پرسپولیس؟

به گزارش خبرنگاران گزینه های قضاوت در دربی 101 که به ملاقات فینال جام حذفی اختصاص دارد معین شده است. بر همین اساس و طبق شنیده ها به احتمال زیاد از بین بیژن حیدری و اشکان خورشیدی یک نفر به عنوان قاضی این ملاقات حساس و هیجان انگیز انتخاب خواهد شد. این در حالی است که بعضی رسانه ها پیش از این از احتمال خداحافظی یکی از این دو داور در صورت سوت زدن در این ملاقات خبر داده بودند. به همین دلیل بعضی مدعی شدند که در صورت انتخاب خورشیدی به عنوان داور دربی، این بازی آخرین قضاوت این داور مازندرانی خواهد بود و خورشیدی بعد از دربی از داوری خداحافظی می نماید.

با این حال پیگیری ها نشان می دهد در صورتی که خورشیدی داور این ملاقات گردد هم وی تصمیمی برای خداحافظی نداشته و میخواهد تا سال آینده نیز در سطح اول فوتبال ایران به قضاوت بپردازد. البته هنوز چنین پیشنهادی به خورشیدی نشده اما اخبار رسیده حکایت از آن دارد که در صورتی که فدراسیون فوتبال چنین پیشنهادی را مبنی بر اینکه به شرط خداحافظی خورشیدی از داوری، سوت دربی 101 را به وی بسپرد این داور این امر را قبول نخواهد کرد. خورشیدی یک بار پیش از این ملاقات دربی را قضاوت نموده بود که ملاقات فوق با فزونی یک بر صفر پرسپولیسی ها به خاتمه رسید.

نکته قابل توجه اینکه یکی از اعضای کمیته داوران روز گذشته در جمعی خودمانی از انتخاب اشکان خورشیدی به عنوان داور این ملاقات نام برده؛ این در شرایطی است که قرار بود جلسه کمیته داوران در همین خصوص دیروز برگزار گردد که این جلسه لغو و احتمالا شب گذشته به صورت آنلاین برگزار شده باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 خرداد 1402 بروزرسانی: 10 خرداد 1402 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 8253

به "یک عضو کمیته داوران داور دربی را لو داد ، خداحافظی داور سرشناس در بازی استقلال، پرسپولیس؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک عضو کمیته داوران داور دربی را لو داد ، خداحافظی داور سرشناس در بازی استقلال، پرسپولیس؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید