140 میلیون تومان برای انشعاب گاز مدارس روستایی مهریز هزینه شد

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، سیدمحمد رستگاری عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به رجحان شورای آموزش و پرورش شهرستان مهریز در سطح استان گفت: این شورا در طول یک سال گذشته 120 مصوبه داشته و همه مصوبات نیز اجرایی شده است.

140 میلیون تومان برای انشعاب گاز مدارس روستایی مهریز هزینه شد

وی عنوان نمود: با توجه به محدودیت های اعتباری که در امسال با آن روبرو بودیم، کوشش شد از خیران و مشارکت های مردمی استفاده و آکادمی های مورد احتیاج شهرستان مهریز احداث گردد.

رستگاری گفت: بر همین اساس طی سال گذشته چهار باب آکادمی با اعتبار 3 میلیارد و 600 میلیون تومان توسط خیران و دو باب مدرسه با اعتبار 2 میلیارد و 400 میلیون تومان توسط دولت در شهرستان مهریز احداث شد.

فرماندار مهریز با تشریح دیگر اقدامات اجرا شده در این شهرستان با مشارکت خیران و اعتبارات دولتی اعلام کرد: کوشش شده در اجرای مصوبات شورای آموزش و پرورش شهرستان از ظرفیت همه دستگاه ها از جمله شهرداری، دهیاری ها، خیران و مردم استفاده گردد.

وی در خصوص انشعاب گاز مدارس روستایی مهریز نیز گفت: در این زمینه طی سال گذشته 140 میلیون تومان هزینه شده است.

رستگاری گفت: شورای آموزش و پرورش شهرستان مهریز، توجه ویژه ای به دانش آموزان بی بضاعت و ایتام نیز داشته و با یاری خیران و واحدهای تولیدی، به آنها رسیدگی نموده است.

وی در خصوص توجه این شورا به بحث آسیب های اجتماعی نیز عنوان نمود: آسیب های اجتماعی موضوعی بسیار حائز اهمیت است و سیستم قضایی نیز همکاری های خوبی برای مباحث پیشگیری با شورای آموزش و پرورش مهریز داشته است.

رستگاری همچنین از راه اندازی مرکز مشاوره تحصیلی در مهریز اطلاع داد و یادآور شد: دو باب مدرسه غیرانتفاعی نیز به مجموعه مدارس این شهرستان اضافه شد اما هنوز هم به ساخت فضاهای آموزشی و نوسازی مدارس احتیاج است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 66

به "140 میلیون تومان برای انشعاب گاز مدارس روستایی مهریز هزینه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "140 میلیون تومان برای انشعاب گاز مدارس روستایی مهریز هزینه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید