ادموند بزیک: پرسپولیس مقابل کاشیما آنتلرز به آب و آتش نزد، بازیکنان در نیمه دوم ناخواسته عقب کشیدند

به گزارش پرسینا بلاگ، ادموند بزیک مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس ناخواسته خیلی زود عقب کشید و از طرفی بازیکنان نمی خواستند به آب و آتش بزنند چون به بازی برگشت امیدوار بودند.

ادموند بزیک: پرسپولیس مقابل کاشیما آنتلرز به آب و آتش نزد، بازیکنان در نیمه دوم ناخواسته عقب کشیدند

ادموند بزیک در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره دیدار پرسپولیس برابر کاشیما آنتلرز در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس در نیمه اول فوتبال خوبی به نمایش گذاشت، به ویژه در 15 دقیقه ابتدای بازی بازیکنان فوتبال خود را به حریف دیکته نموده بودند و چند موقعیت گلزنی هم به دست آوردند که متاسفانه از دست دادند.

وی ادامه داد: در نیمه دوم اما فوتبال متفاوتی دیدیم. کاشیما با توجه به فوتبالی که پرسپولیس در نیمه اول انجام داد، در نیمه دوم فوتبال هجومی ارائه کرد چون می خواست در زمین خودش پیروز باشد. با توجه به جلو کشیدن کاشیما، پرسپولیس ناخواسته خیلی زود عقب کشید. جو استادیوم و شرایط بازی در فینال لیگ قهرمانان آسیا در عقب کشیدن بازیکنان تاثیرگذار بود و از طرفی بازیکنان نمی خواستند به آب و آتش بزنند چون به بازی برگشت امیدوار بودند. برانکو ایوانکوویچ: کارمان در بازی برگشت سخت است اما غیرممکن نیست

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز ناراحتی از شکست سرخپوشان بیان کرد: درست است که پرسپولیس با 2 گل باخت ولی هنوز 90 دقیقه دیگر فرصت جبران وجود دارد و بازیکنان در بازی برگشت باید با تمام وجود بازی نمایند چون شکست 2 بر صفر با 3 بر صفر فرقی نمی کند. پرسپولیس در استادیوم آزادی می تواند با حمایت طرفداران این نتیجه را برگرداند و بازیکنان نباید از قهرمانی ناامید شوند.

بزیک درباره اخراج سیامک نعمتی در این دیدار گفت: پرسپولیس مدت هاست که با 12-13 بازیکن در بازی ها شرکت می نمایند و از لحاظ بدنی و ذهنی فشار زیادی را تحمل کردند. در این بازی هم طبیعی است که بازیکن هم از لحاظ ذهنی و جسمی خسته باشد و نتواند رفتار خودش را کنترل کند. بازیکنان پرسپولیس یک بازی دیگر فرصت دارند تا نتیجه کار خودشان را بگیرند و در این راه باید تا آخرین لحظه کوشش نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 12

به "ادموند بزیک: پرسپولیس مقابل کاشیما آنتلرز به آب و آتش نزد، بازیکنان در نیمه دوم ناخواسته عقب کشیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادموند بزیک: پرسپولیس مقابل کاشیما آنتلرز به آب و آتش نزد، بازیکنان در نیمه دوم ناخواسته عقب کشیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید