آزمون سخت پرسپولیس برابر السد رکوردشکن

به گزارش پرسینا بلاگ، بونجاح و ژاوی و یاران شان تمام کوشش شان را می نمایند که در سومین بازی خانگی مقابل پرسپولیس به دومین فزونی برسند اما آیا خط دفاعی مستحکم تیم برانکو این اجازه را می دهد؟

آزمون سخت پرسپولیس برابر السد رکوردشکن

تیم السد قطر با 83 گل در صدر جدول لیگ ستارگان قطر ایستاده و جالب اینکه این 83 گل را تنها در 18 هفته به ثمر رسانده است. برای اینکه چنین آماری قابل درک باشد، باید بدانید که مجموع گل های سه تیم بالای جدول لیگ ایران 85 گل در 59 مسابقه است!

السد پیروز شده میانگین 4.6 گل در هر بازی را به ثبت برساند که آمار قابل توجهی در سطح دنیا است. آن ها با اتکا به دو مهاجم خود یعنی بغداد بونجاح و اکرم عفیف این آمار را ثبت نموده اند. بونجاح الجزایری 34 گل زده و ستاره تیم ملی هم 22 گل. در واقع آنها بیش از 60 درصد گل های السد را به ثمر رسانده اند.

السد احتمالا پیش از انتها لیگ به 86 گل خواهد رسید. حال آنکه 4 بازی تا انتها فصل باقی مانده و شاید درخشش بونجاح تعداد گل های این تیم را سه رقمی کند.

آمار السد وقتی چشمگیرتر می گردد که بدانیم این تیم هفته آینده مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت. قرمزهای تهران که در لیگ قهرمانان 2018 هم در مرحله گروهی و هم در نیمه نهایی السد را مغلوب کردند، حالا باید مقابل آماده ترین صدرنشین قطر قرار بگیرند. بونجاح و ژاوی و یاران شان تمام کوشش شان را می نمایند که در سومین بازی خانگی مقابل پرسپولیس به دومین رجحان برسند اما آیا خط دفاعی مستحکم تیم برانکو این اجازه را می دهد؟

11 - 220

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 179

به "آزمون سخت پرسپولیس برابر السد رکوردشکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون سخت پرسپولیس برابر السد رکوردشکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید