شاگردان آماده برانکو به دنبال آغازی قدرتمند در آسیا، مصاف دوباره استقلال با تاباتا و رفقا

به گزارش پرسینا بلاگ، در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا، تیم های سرخابی های پایتخت به مصاف نمایندگانی از ازبکستان و قطر می فرایند. پرسپولیس در ایران میزبان نسف قارشی ازبکستان و استقلال در قطر میهمان الریان این کشور است.

شاگردان آماده برانکو به دنبال آغازی قدرتمند در آسیا، مصاف دوباره استقلال با تاباتا و رفقا

به گزارش خبرنگاران، فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا امروز (دوشنبه) با برگزاری 4 دیدار از گروه های A و B آغاز می شود. در بازی های امروز ذوب آهن و تراکتورسازی به عنوان کنندگان ایران به ترتیب به مصاف الدوحیل قطر و الاهلی عربستان می فرایند. در ادامه این رقابت ها هشت دیدار هم در گروه های C و D در غرب آسیا و E و F در شرق آسیا برگزار می شود.

در گروه C پرسپولیس ایران از ساعت 17:15 در تهران به مصاف نسف قارشی ازبکستان می رود. پرسپولیس در لیگ برتر شرایط خوبی دارد و 16 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم صدرنشین ایران است. آن ها که با درخشش علی علیپور در خط حمله روزهای خوبی را پشت سر می گذارند در آخرین دیدارشان در لیگ برتر پیروز شدند با سه گل از سد صنعت نفت آبادان عبور کنند تا انتقام حذف شدن از جام حذفی را هم از این تیم گرفته باشند.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ با اینکه از جابجایی نیم فصل جابجایی محروم بوده اما با توجه به بازیکنانی که در ابتدای فصل جذب کرده مسئله ای از لحاظ بازیکن ندارد. در این دیدار ایگور پانادیچ دستیار برانکو ایوانکوویچ از نشستن روی نیمکت پرسپولیس محروم است.

حریف پرسپولیس در نخستین دیدار لیگ قهرمانان آسیا، یعنی نسف قارشی با پیروزی در بازی پلی آف توانست پا به این رقابت ها بگذارد. آن ها با پیروزی قاطع 5 بر یک مقابل الفیصلی اردن توانستند به مرحله گروهی برسند. نسف قارشی در انتها لیگ برتر ازبکستان با 62 امتیاز و پایین تر از لوکومتیو تاشکند در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت. در حال حاضر تیم های ازبکستان در تعطیلات پیش فصل به سر می برند. هدایت تیم ازبکستانی در اختیار رزیکل بردیف است و از بازیکنان این تیم می توان به جسور حسنوف بازیکن ملی پوش و باتجربه این تیم اشاره کرد. این دیدار را داورانی از کشور کره جنوبی قضاوت می کنند.

در دیگر دیدار این گروه الوصل امارات از ساعت 18:45 میزبان السد قطر است.

و اما در گروه D رقابت های لیگ قهرمانان آسیا استقلال ایران قرار گرفته است. آبی پوشان ایران باید در اولین دیدار خود از ساعت 18:40 در قطر به مصاف الریان این کشور بفرایند. استقلالِ شفر که در این دیدار فرشید اسماعیلی بازیکن تاثیرگذارش را در اختیار ندارد در حالی پا به این دیدار می گذارد که در آخرین دیدارش در لیگ برتر ایران توانست با سه گل سپیدرود رشت را شکست دهد تا با روحیه ای خوب به مصاف الریان برود. الریانی ها که سابقه 6 رویارویی با استقلال را دارد در این دیدارها متحمل چهار شکست شدند و یک تساوی و یک پیروزی هم کسب کردند. آخرین دیدار این دو تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان سال 2014 با نتیجه 3 بر یک به سود استقلال به انتها رسید.

الریان در رقابت های این فصل لیگ ستارگان قطر با 35 امتیاز در رده سوم قرار گرفته است. این تیم در آخرین دیدارش با نتیجه 2 بر صفر مغلوب السد شد تا با شکست به سراغ لیگ قهرمانان آسیا بیاید. هدایت الریان در حال حاضر در اختیار میشل لادروپ است و بازیکنان باتجربه ای مانند رودریگو تاباتا و سباستین سوریا در این تیم توپ می زنند. قضاوت این دیدار برعهده داوران سریلانکایی است.

در دیگر دیدار این گروه الهلال عربستان از ساعت 20:55 میزبان العین امارات است.

همچنین برنامه دیدارهای گروه های E و F که در شرق آسیا برگزار می شود به شرح زیر است:

گروه E:

چونبوک موتورز کره جنوبی - کاشیوا ریسول ژاپن / ساعت 14:30

تیانجین چوانجیان چین - کیچه ویتنام / ساعت 15:30

گروه F:

ملبورن ویکتوری استرالیا - اولسان هیوندای کره جنوبی / ساعت 12

کاوازاکی ژاپن - شانگهای SIPG چین / ساعت 13:30

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2581

به "شاگردان آماده برانکو به دنبال آغازی قدرتمند در آسیا، مصاف دوباره استقلال با تاباتا و رفقا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاگردان آماده برانکو به دنبال آغازی قدرتمند در آسیا، مصاف دوباره استقلال با تاباتا و رفقا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید