کی روش: با 15 روز تمرین، شانسی برابر ژاپن نداریم

به گزارش پرسینا بلاگ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می گوید عملکرد تیمش در جام جهانی موجب این شده که بعضی طرفداران فکر نمایند تیمش برای موفقیت در جام ملت های آسیا کار راحتی در پیش خواهد داشت.

کی روش: با 15 روز تمرین، شانسی برابر ژاپن نداریم

به گزارش ایسنا به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم ملی فوتبال ایران در مرحله گروهی جام ملت های آسیا با تیم های عراق، یمن و ویتنام هم گروه شده و در گروه چهارم این رقابت ها نهاده شده است و کارلوس کی روش می گوید که ایران برای موفقیت در این رقابت ها باید خودش را به بهترین شکل ممکن آماده مسابقه ها کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در جام ملت های آسیا باید مقابل تیم های عربستان، امارات، قطر و تیم های قدرتمند این مسابقه ها مانند ژاپن، کره جنوبی و استرالیا به میدان برویم. بعضی از مردم فکر می نمایند این رقابت ها بعد از عملکردمان در جام جهانی آسان خواهد بود اما این طور نیست.

کی روش ادامه داد: با رقیبانی روبه رو هستیم که از 30 سال قبل پیشرفت شان را شروع نموده اند. برای موفقیت در این رقابت ها احتیاج به امکانات و زیرساخت هایی داریم تا تیم مان را برای جام ملت های آسیا آماده کنیم. بیایید در خصوص ژاپن صحبت کنیم. برای پیروزی برابر تیمی مانند ژاپن که از 40 سال قبل پیشرفت خود را شروع نموده نمی توانیم ظرف 15 روز بازیکنان را دور هم جمع کنیم. در این صورت فرصتی برای پیروزی نخواهیم داشت.

سرمربی پرتغالی تیم ملی می گوید ایران مستحق امتیازات بیش تری در جام جهانی بود.

تیم ملی ایران با تساوی یک بر یک برابر پرتغال از صعود به دور یک هشتم نهایی جام جهانی باز ماند و در رده سوم گروه B این رقابت ها نهاده شد.

او در خاتمه اضافه کرد: دوست دارم از تمام کسانی که از خودگذشتی زیادی داشتند و به ما یاری کردند تشکر کنم. شما با کوشش تان ملت ایران را خشنود و مفتخر کردید. از تمام کسانی که برای رسیدن ما به این نقطه یاری کردند تقدیر و تشکر می کنم.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: انتخاب
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2362

به "کی روش: با 15 روز تمرین، شانسی برابر ژاپن نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کی روش: با 15 روز تمرین، شانسی برابر ژاپن نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید