آشنایی با معروف ترین رستوران های طنجه ، شهری دیدنی در مراکش

به گزارش پرسینا بلاگ، کشور مراکش با پیشینه تاریخی و فرهنگی غنی خود یکی از مقاصد گردشگری مردم دنیا است. طبیعت زیبا، فرهنگ خاص و اماکن تاریخی و طبیعی این کشور می تواند از تجربه های دلچسب و بی نظیر یک سفر تفریحی باشد. شهر طنجه به عنوان یکی از شهرهای مهم کشور مراکش نیز از این قاعده مستثنی نیست. دیدنی های شهر تاریخی و زیبای طنجه خود مقوله ای است مفصل که فعلا قصد نداریم به آن بپردازیم. در ادامه می خواهیم شما را با معروف ترین رستوران های طنجه آشنا کنیم و میان این مکان های زیبا چرخی بزنیم. شاید در این میان با بعضی عناصر تاریخی و فرهنگی شهر طنجه مراکش هم آشنا شدید. با ما همراه باشید در بهترین رستوران های طنجه.

آشنایی با معروف ترین رستوران های طنجه ، شهری دیدنی در مراکش

رستوران ال موراکو (El Morocco)

رستوران ال موراکو دارای سه بخش است، رستوران، تراس مخصوص قهوه و پیانو. بسیاری از گردشگرانی که به شهر طنجه مراکش رفته اند، این رستوران را همزاد دوقلوی کبوب جاز می دانند که در نیویورک قرار گرفته است و شهرت فراوانی برای خود به هم زد. نمای بی نظیر و دل ربای تراس ال موراکو یکی از دیدنی ترین مکان هایی است که در شهر طنجه مراکش می توانید قهوه میل کنید. این رستوران که به جز روزهای دوشنبه از ساعت نه صبح تا یازده و نیم شب به مشتریان خود سرویس می دهد، دارای تلویزیون، پارکینگ و اینترنت بی سیم است. در ال موراکو که یکی از معروف ترین رستوران های طنجه بوده، می توانید انواع غذاهای مدیترانه ای و مراکشی را مزه کنید و لذت ببرید. منوی مخصوص گیاهخواران نیز برای کسانی که سلیقه غذایی خاص دارند هم بسیار قابل توجه است.

کافه رستوران هافا (Cafe Hafa)

به کافه رستوران هافا در شهر طنجه مراکش خوش آمدید. این رستوران دارای جنبه ای تاریخی بوده که آن را خاص نموده است. دکوراسیون هافا از زمان تاسیس آن در سال 1921 میلادی تاکنون تغییری ننموده و با ورود به این رستوران شهر طنجه مراکش انگار وارد بخشی از تاریخ شده اید. منظره رویایی این رستوران در کنار خلیج تنگه یکی از بی نظیرترین تصاویری بوده که در سفر به این شهر مراکشی به یاد خواهید سپرد. کافه هافا در مجاورت یک صخره قرار گرفته است. آدرس و تلفن آن در هیچ جایی ثبت نشده است. رفتن به هافا که یکی از بهترین رستوران های طنجه بوده، یک جور ماجراجویی به حساب می آید. این ماجراجویی را گروه های موسیقی معتبری چون بیتلز (The Beatles) و رولینگ استونز (The Rolling Stones) هم تجربه نموده اند و در این رستوران اجرا داشته اند.

رستوران هنر و خوراک شناسی (Art et Gourmet)

شاید نهادن نام هنر و خوراک شناسی بر روی یک رستوران کمی عجیب به نظر برسد، اما همه گردشگرانی که در این مکان از شهر طنجه مراکش غذا میل نموده اند، گواهی می دهند که در یکی از خاص ترین غذاخوری های جهان یکی بهترین غذای عمر خود را مزه نموده اند. دیوارهای رستوران هنر و خوراک شناسی هر کدام به سبکی از هنر مدرن تزئین شده اند و لوسترهای آویزان از سقف، از دیگر جذابیت های بصری این رستوران است. در کنار کارکنان مهربان و منظره زیبایی که از شهر طنجه مراکش در بالکن این بخش خواهید دید، می توانید از غذاهای خوش طعم و بی نظیر کلاسیک مدیترانه ای هم لذت ببرید.

کافه رستوران انگلیسی (Cafe A Langlaise)

حس میل یک وعده غذا در خانه ای با صاحبی مهربان و هنرمند چیزی است که در کافه انگلیسی طنجه تجربه خواهید کرد. غذاهای محلی، مرغ های معطر و آب میوه های تازه همگی کار بانویی دوست داشتنی بوده که شخصا برای خوش آمدگویی به میهمانانش حاضر می گردد. طراحی داخلی و دکوراسیون این مورد از بهترین رستوران های همگی کار همین بانوی مهربانی بوده که دیوارهای رستورانش را با عکس هایی از هنرمندان شهیر مراکش پر کرد.

کافه رستوران کاپوچینو (LE Cappuccino)

همه روزه از ساعت هفت صبح تا دوازده شب می توانید به کافه رستوران کاپوچیونو در شهر طنجه مراکش بروید و از منوی آن لذت ببرید. این کافه رستوران با فضایی بزرگ دارای دو بخش بیرونی و درونی بوده که هر دو بخش بسیار دلپذیر و زیبا است. اگر عاشق شیرینی و کافئین هستید، بخشی از وقت خود را در شهر طنجه مراکش به کافه رستوران کاپوچینو اختصاص دهید. در این مکان می توانید دسرهای لذیذ، قهوه های خوش عطر، انواع ساندویچ هایی چون پانینی و شیرین های متنوع را سفارش دهید. خوردن شیرینی مافین را در این مورد از معروف ترین رستوران های طنجه از دست ندهید.

رستوران طعم ماهی (Le Saveur du Poisson)

رستوران طعم ماهی که در شهر طنجه مراکش با نام پاپای (Popeye) مشهور است، تنها هفت میز برای سرو غذا دارد. پس اگر قصد دارید در یکی از معروف ترین رستوران های طنجه غذا بخورید، باید کمی عجله کنید. پاپای در فضایی سنتی و روستایی یک منوی ثابت دارد که به شیوه سنتی اهالی مراکش از شما پذیرایی خواهد نمود. منوی شش یا پنج بخشی رستوران طعم ماهی از پیش غدا (زیتون و نان)، سوپی درست شده از غذا های دریایی، خوراکی دریایی و یک دسر بی نظیر تشکیل شده است.

رستوران ریف کبدانی (Restaurant Rif Kebdani)

خوش آمدگویی گرم و کارکنانی خونگرم در کنار سرویسی بی عیب و نقص کافی است تا شما را قانع کند که بار بعدی هم به رستوران ریف کبدانی بروید. جالب است که کارکنان این غذاخوری گاهی بعد از تعطیلی هم در را به روی مشتریان خود باز می کنند و با همان روی خوش از آن ها پذیرایی می کنند. موسیقی زنده محلی در کنار بلغور عربی و طاجین و ماهی های تازه طبخ شده لذتی به شما هدیه می نماید که فراموش نخواهید کرد.

رستوران لا فابریک (La Fabrique)

سرو غذاهای سنتی فرانسوی به سبک مدرن و تشریفاتی همانند سبک رستوران های نیویورک سیتی تجربه ای است که می توانید در رستوران لا فابریک شهر طنجه مراکش به دست آورید. کارکنان تعلیم دیده و دوست داشتنی در کنار فضایی خوب، طعم خوشمزه استیک و صدف های سرو شده را دو چندان می نماید. نسیم دلچسب و گرم فضای بیرونی این رستوران هم می تواند شما را لذتی دو چندان ببخشد. البته هر وقت خواستید می توانید جایگاه خود را به داخل لا فابریک بیاورید و اردک یا حلزون طبخ شده را براساس سلیقه خود در یکی از بهترین رستوران های طنجه میل کنید.

رستوران آنا اند پائولا (Anna & Paola)

اگر در شهر طنجه مراکش هوس غذاهای گوشتی کردید یا دلتان پاستا و پیتزا خواستT باید راه خود را به طرف رستوران ایتالیایی آنا اند پائولا کج کنید و در فضای دلچسب و خاص ایتالیایی ها آن را میل کنید. در این غذاخوری خورش شهر طنجه مراکش ماهی تازه هم سرو می گردد و به قدری غذاهای این مکان خوشمزه و بی نظیر است که همواره و به سرعت پر از مشتری می گردد. برای میل غذا جوری برنامه ریزی کنید که به موقع به آنا اند پائولا برسید.

رستوران او سیور (Restaurant O Saveur)

اگر اهل میل کردن غذا در یک رستوران شیک و مدرن هستید، به رستوران او سیور بروید. اکر هم از آن دسته گردشگرانی هستید که دوست دارید غذای خود را در فضای باز و میان درختان و گل های زیبا میل کنید، باز هم باید به او سیور در شهر طنجه مراکش بروید. این رستوران با داشتن یک محیط داخلی بسیار شیک و یک باغ رویایی در فضای باز خود، محیطی داچسب را برای میهمانان فراهم آورده است. غذاهای عالی با طعم رویایی در این رستوران طوری سرو می شوند که قابل توصیف نبوده و تنها با مزه کردن آن ها در فضای خاص او سیور می توانید آن را تجربه کنید.

رستوران لو ناباب (Le Nabab)

آخرین رستورانی که در بین بهترین رستوران های طنجه به شما معرفی خواهیم کرد، شبیه یک واحه مراکشی است که در آن غذاهایی با طعم خانگی سرو می شوند. پرده های رقصان در باد با محیط کاملا سفید داخلی خیال شما را تا یک واحه عربی می کشاند و می توانید با خوردن طاجین و بلغور عربی رویای خود را کاملتر کنید. طاجین که در حقیقت ظرفی است مخروطی شکل با بدنه کوتاه و سرپوشی بلند، مخصوص پخت غذاهای گوشتی بوده و در کشور مراکش هواداران فراوانی دارد. در کنار این غذای سنتی و محلی بلغور عربی نیز محبوبیت فراوانی دارد. این غذا از حبوبات و آرد درست می گردد و هر دوی این غذاها در رستوران لونابا شهر طنجه مراکش به بهترین نحو ممکن طبخ و سرو می شوند.

منبع: همگردی
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2404

به "آشنایی با معروف ترین رستوران های طنجه ، شهری دیدنی در مراکش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با معروف ترین رستوران های طنجه ، شهری دیدنی در مراکش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید