شروع بارندگی ها با ورود 2 سامانه بارشی از جنوب به کشور

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام ادامه آلودگی هوا در تهران، البرز و اصفهان، از ورود 2 سامانه بارشی فعال طی امروز و روز شنبه از جنوب به کشور اطلاع داد.

شروع بارندگی ها با ورود 2 سامانه بارشی از جنوب به کشور

به گزارش خبرنگاران؛ خانم کبری رفیعی گفت: امروز سامانه بارشی از سمت جنوب غرب وارد کشور می گردد و بارندگی ها در خوزستان، بوشهر، فارس، هرمزگان، چهارمحال وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب کرمان و جزایر واقع در خلیج فارس و تنگه هرمز شروع خواهد شد.

وی افزود: بارندگی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهد بود و در ارتفاعات انتظار بارش برف را داریم. بر این اساس بارش ها در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بلندی های فارس و کرمان به شکل برف است.

کارشناس سازمان هواشناسی شرح داد: روز پنجشنبه علاوه بر این منطقه ها در استان های یزد، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، اصفهان، لرستان و ایلام بارش پیش بینی شده است که شدت بارش ها در فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و نیمه جنوبی خوزستان است.

وی گفت: سامانه بارشی فعال دیگری روز شنبه از سمت جنوب وارد کشور می گردد و بارندگی ها در آن منطقه ها شروع خواهد شد.

رفیعی افزود: تهران امروز آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی دارد ضمن اینکه بیشینه دمای امروز مرکز به 9 درجه بالای صفر می رسد و روزی آلوده را برای مرکز خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 8056

به "شروع بارندگی ها با ورود 2 سامانه بارشی از جنوب به کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع بارندگی ها با ورود 2 سامانه بارشی از جنوب به کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید