ادامه بارش ها در بیشتر مناطق کشور

به گزارش پرسینا بلاگ، بارش ها در بیشتر مناطق کشور برای امروز و فردا ادامه دارد.

ادامه بارش ها در بیشتر مناطق کشور

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، امیر سرکرده گفت: پیش بینی می گردد امروز در بسیاری از مناطق کشور بارش داشته باشیم. امروز و فردا بارش ها در استان های شمالی کشور از جمله گیلان، مازندران، گلستان و همچنین در استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، لرستان، کرمانشاه، ایلام و شمال کردستان ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در استان های چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد و استان های حاشیه مرکزی از جمله استان مرکزی، لرستان، همدان و قسمت هایی از استان اصفهان بارش خواهیم داشت.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

کارشناس سازمان هواشناسی اضافه کرد: امروز شاهد بارش در دامنه جنوبی البرز خواهیم بود و در استان هایی مانند زنجان، قزوین، تهران و سمنان نیز بارش ها ادامه دارد.

سرکرده گفت: در نواحی مرکزی کشور نیز بارش پراکنده داریم یعنی در استان یزد احتمال بارش به طور پراکنده وجود دارد. در نواحی جنوبی مانند شمال استان فارس نیز همین شرایط وجود دارد ضمن اینکه در شمال استان بوشهر هم بارش های پراکنده خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: کسانی که قصد سفر به خراسان رضوی را دارند آگاه باشند که برای فردا و پس فردا بارش پیش بینی می گردد. البته بارش ها به صورت پراکنده و خفیف است ضمن اینکه امروز در خراسان جنوبی نیز منتظر بارش هستیم.

سرکرده گفت: با توجه به نزدیک شدن طوفان حاره ای در نواحی جنوبی کشور پیش بینی می گردد ارتفاع موج در آب های عمان به 4 متر برسد.

کارشناس سازمان هواشناسی اضافه کرد: بارش ها در استان تهران کماکان ادامه دارد و دمای تهران هم اکنون 13 درجه است و بالاتر از 16 درجه نخواهد رفت. پیش بینی می گردد در نواحی مرتفع استان تهران یعنی ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی امروز و فردا بارش ها به صورت برف باشد.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2195

به "ادامه بارش ها در بیشتر مناطق کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه بارش ها در بیشتر مناطق کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید