شروع تحویل مسکن نهضت ملی از ماه های ابتدایی 1401

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از شروع تحویل مسکن نهضت ملی از ماه های ابتدایی 1401 اعلام نمود: بیش از 5 میلیون و 300 هزار متقاضی تا امروز در طرح نهضت ملی مسکن و طرح حمایتی دولت ثبت نام نموده اند.

شروع تحویل مسکن نهضت ملی از ماه های ابتدایی 1401

به گزارش خبرنگاران، آقای محمود محمودزاده در ارتباط تصویری با خبر 21 سیما اضافه کرد: حدود 90 درصد از ثبت نام نمایندگان سه شرط از چهار شرط شان مورد پالایش قرار گرفته است و شرط چهارم شامل سابقه سکونت در استان یا شهر نو مورد تقاضا مورد آنالیز قرار می گیرد و پیش از تابستان 1401 نتیجه نهایی به متقاضیان اعلام می گردد.

وی گفت: البته به صورت گروه به گروه، هر گروهی که زودتر پالایش شوند و به صورت پیامک برای ادامه فعالیت ها اطلاع رسانی می کنیم.

آقای محمودزاده ادامه داد: نتیجه تا آخر خرداد اعلام می گردد و به اداره کل راه و شهرسازی استانی که ثبت نام کردند یا به شهر نوی که در آن ثبت نام داشتند باید مراجعه نمایند و آنالیز مجدد مستندات اگر اشتباهی اجرا شده باشد حتما انجام خواهد شد.

وی گفت: از ماه های ابتدایی سال 1401 تحویل واحد ها را داریم که در قالب طرح قبل ثبت نام نموده بودند و با توجه به این که ضرورت ایجاب می کرد کسانی که در طرح اقدام ملی مسکن هم ثبت نام نموده بودند از مزایای نهضت ملی هم ثبت نام بهره مند شوند این دو طرح در هم ادغام شد. از ابتدای سال 1401 افتتاح واحد هایی را خواهیم داشت و سال 1401 بنا بر این است که ساخت بیش از یک میلیون واحد مازاد بر واحد هایی که الان کار می گردد، آغاز گردد.

وی اضافه کرد: اندازه تسهیلات 450 میلیون تومان برای تهران است و برای کلانشهر های بالای یک میلیون نفر جمعیت 400 میلیون تومان و مراکز استان ها 350 میلیون تومان و سایر شهر های کشور هم 300 میلیون تومان است.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره قیمت تمام شده مسکن هم گفت: هموطنان عزیزی که در این طرح مشارکت می نمایند عدد ثابتی را استناد ننمایند و بر اساس نوع ساختمان و تعداد طبقات و موضوعات متفاوت با قیمت های مختلفی متفاوتی مواجهیم، ولی هر متقاضی در ابتدای قراردادی که با سازنده می بندد تقریبا تا انتهای طرح تصویری روشنی را برای آن تعیین می نمایند و اندازه آورده اش تعیین می گردد که در طی چهار تا پنج مرحله در طول یک سال و نیم تا دو نیم سال باید آورده شان را تعیین نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 8047

به "شروع تحویل مسکن نهضت ملی از ماه های ابتدایی 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع تحویل مسکن نهضت ملی از ماه های ابتدایی 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید