آمادگی کامل خراسان شمالی برای مشارکت در طرح ملی میهمان امام رضا

به گزارش پرسینا بلاگ، میراث آریا/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، آمادگی کامل خراسان شمالی برای مشارکت در طرح ملی میهمان امام رضا اعلام شد.

آمادگی کامل خراسان شمالی برای مشارکت در طرح ملی میهمان امام رضا

علی مستوفیان توضیح داد: شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی با طراحی و برنامه ریزی هدفمند و با همکاری اصناف و جامعه جهانگردی کشور در راستای تحقق عدالت اجتماعی و برخورداری اقشار مختلف مردم از خدمات سفرهای زیارتی به مقصد مشهد مقدس و در راستای اجرای مصوبات کارگروه ملی زیارت بنا دارد زمینه اعزام 2 میلیون و 400 هزار جهانگرد داخلی و یک میلیون زائر خارجی را به مقصد مشهد مقدس در قالب طرح ملی میهمان امام رضا (ع) و در زیرساخت دفاتر خدمات مسافرتی تسهیل و برگزار کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی خراسان شمالی اضافه نمود: در این راستا خراسان شمالی به علت همجواری با مشهد مقدس و وجود بارگاه امامزاده سید عباس (ع) فرزند گرانقدر امام موسی بن جعفر (ع) و نیز داشتن پتانسیل های طبیعی، تاریخی و فرهنگی، ظرفیت مناسبی برای حضور هموطنان و زائران خارجی را در استان دارد.

مستوفیان تاکید نمود: در تلاشیم با ایجاد زیرساخت مناسب و چگونگی اجرای طرح ملی میهمان امام رضا (ع)، شرایط را برای توسعه جهانگردی داخلی و جهانگردی مذهبی فراهم سازیم.

منبع: همگردی
انتشار: 25 تیر 1401 بروزرسانی: 25 تیر 1401 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 8095

به "آمادگی کامل خراسان شمالی برای مشارکت در طرح ملی میهمان امام رضا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی کامل خراسان شمالی برای مشارکت در طرح ملی میهمان امام رضا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید