ابلاغ اسامی نماینده ورزشکاران به فدراسیون هندبال در سکوت خبری، تعداد کاندیداها کاهش یافت؟

به گزارش پرسینا بلاگ، اسامی نهایی نمایندگان ورزشکاران، مربیان، داوران و باشگاه ها برای حضور در انتخابات فدراسیون هندبال بدون اطلاع بعضی از کاندیداها به این فدراسیون اعلام شده است.

ابلاغ اسامی نماینده ورزشکاران به فدراسیون هندبال در سکوت خبری، تعداد کاندیداها کاهش یافت؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، انتخابات ریاست فدراسیون هندبال در حالی دوشنبه 20 اسفند ماه برگزار می گردد که 15 کاندیدا برای حضور در این انتخابات تأیید صلاحیت شدند.

با اعلام تاریخ برگزاری انتخابات از سوی وزارت ورزش، فدراسیون هندبال و دبیر مجمع اسامی پیشنهادی نمایندگان ورزشکاران، مربیان، داوران و باشگاه ها را با ظرفیتی بیشتر برای وزارت ورزش ارسال کردند.

ظاهراً در اواخر وقت اداری روز گذشته اسامی نهایی به فدراسیون اعلام شده، اما بعضی از کاندیداها در جریان این لیست و اسامی آن نیستند و هنوز نتوانستند با این افراد وارد مذاکره شوند و برنامه های خود را ارائه نمایند. این اسامی از سوی فدراسیون هم اعلام نشده است.

این طور عنوان می گردد که بعضی از کاندیداها در جریان اسامی قرار دارند که همین امر باعث دلخوری سایر کاندیداها شده است. همچنین شنیده می گردد فاطمه ابوالقاسمی از شرکت در انتخابات انصراف داده که این خبر هم از سوی فدراسیون رسما اعلام نشده است.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 206

به "ابلاغ اسامی نماینده ورزشکاران به فدراسیون هندبال در سکوت خبری، تعداد کاندیداها کاهش یافت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغ اسامی نماینده ورزشکاران به فدراسیون هندبال در سکوت خبری، تعداد کاندیداها کاهش یافت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید