احیاء صندوق اشتغال مناطق سیل زده لازم است

به گزارش پرسینا بلاگ، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، احیای صندوق اشتغال مناطق سیل زده را ضروری دانست.

احیاء صندوق اشتغال مناطق سیل زده لازم است

به گزارش خبرنگاران، حاتم شاکرمی در کارگروه اشتغال استان اظهار کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ابتدای حادثه سیل لرستان با به کارگیری همه ظرفیت ها به خصوص در بخش های بهزیستی، تامین اجتماعی، بانک ها و صندوق ها در کنار مدیران بود.

وی ادامه داد: در این مدت یاری های بیش از 20 میلیارد تومان غیرنقدی(کالا) را به مناطق سیل زده استان فرستادیم همچنین یاری های نقدی نیز ارسال شده است.

شاکرمی با بیان اینکه زمانی که از مناطق سیل زده آمار گرفتیم با نوسان آمارها روبرو شدیم که احتیاج است استان نسبت به احیاء سند اشتغال مناطق سیل زده اقدام و آن را تدوین کند که در آن هم پوشانی ها حذف و ظرفیت استان دیده گردد، گفت: در این سند باید وظایف با دقت تفکیک گردد.

وی از اختصاص 100 میلیارد اعتبار از محل منابع روستایی به استان اطلاع داد و اعلام کرد: این تخصیص به شرطی داده شده که در حوزه گردشگری، گیاهان دارویی و سنگ هزینه گردد.

این مسئول افزود: بحث سیمان دورود نیز بر اساس برنامه زمان بندی در حال اجرا است و هیچ مسئله ای در عملیات فاز چهار این کارخانه وجود ندارد.

شاکرمی بیان کرد: چنانچه آیین نامه ماده 71 قانون برنامه ششم توسعه به تصویب دولت برسد در بحث مشوق های بیمه ای محدودیت و مسئله ای نداریم.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 481

به "احیاء صندوق اشتغال مناطق سیل زده لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احیاء صندوق اشتغال مناطق سیل زده لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید