اختتامیه رویداد ملی آبگینه 1400 برگزار گشت

به گزارش پرسینا بلاگ، معاون صنایع دستی استان تهران گفت: مراسم اختتامیه رویداد ملی طراحی آبگینه 1400 با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران و مدیرکل دفتر حمایت از تولید معاونت صنایع دستی در محل موزه ملی برگزار شد.

اختتامیه رویداد ملی آبگینه 1400 برگزار گشت

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران، پروانه حیدری روز دوشنبه 4 بهمن ماه 1400 با اعلام این خبر اضافه کرد: در این مراسم بیش از 60 طرح و ایده داوری شد که در نهایت با نظر داوران سه طرح به عنوان ایده برتر انتخاب شد.

معاون صنایع دستی استان تهران بیان کرد: تمام ایده های ارائه شده در روز اختتامیه در یک کتابچه برای استفاده سرمایه گذاران و تولیدکنندگان شیشه و آبگینه با رعایت حقوق مالکیت معنوی طراح منتشر می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: برگزاری رویداد طراحی آبگینه 1400 نقطه شروع برندسازی و تجاری سازی تولیدات صنایع دستی در سطح استان است.

پرهام جانفشان اضافه کرد: در تهران باید در حوزه آبگینه و شیشه برای تجاری سازی و برندسازی کارهای بزرگی انجام شود و تنها به ثبت ملی ورامین به عنوان شهر شیشه و آبگینه اکتفا نکنیم.

او گفت: معاونت صنایع دستی استان رویداد طراحی را در تمام رشته های صنایع دستی نظیر زیورآلات و سفال اجرایی کنند.

رویداد ملی آبگینه 1400 با مشارکت 120 نفر به مدت یک هفته از 26 دی ماه الی 3 بهمن ماه برگزار شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 فروردین 1401 بروزرسانی: 5 فروردین 1401 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 8003

به "اختتامیه رویداد ملی آبگینه 1400 برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختتامیه رویداد ملی آبگینه 1400 برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید