اختلاف 40 درصدی قیمت میادین میوه و تره بار با سطح شهر

به گزارش پرسینا بلاگ، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از اختلاف 40 درصدی قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار با میانگین قیمت های سطح شهر اطلاع داد و گفت: تفاوت قیمت گروه محصولی میوه جات بر اساس تازه ترین نرخ نامه محصولات این سازمان و مقایسه آن با نرخ های خرده فروشی ها به 40 درصد می رسد.

اختلاف 40 درصدی قیمت میادین میوه و تره بار با سطح شهر

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سید سعید راد با اعلام اینکه البته این اختلاف قیمت در بعضی محصولات به 50 درصد نیز می رسد، اضافه کرد: این به معنای آن است که شهروندان با خرید از میادین میوه و تره بار، می توانند به جای دو کیلوگرم میوه ای که از سطح شهر می خرند، سه کیلوگرم از همان میوه را از میادین خریداری نمایند.

بر اساس این گزارش، بر مبنای آخرین نرخ نامه سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، قیمت هر کیلوگرم انبه با هزار تومان کاهش به 28500 تومان، لیموتُرش با هزار تومان کاهش به 14500 تومان و موز با 700 تومان کاهش به 11500 رسیده است.

بنا بر گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت محصولات پرمصرفی همچون پیاز، خیار، گوجه فرنگی، انواع سبزی و هندوانه نیز در میادین میوه و تره بار ثابت مانده است.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4835

به "اختلاف 40 درصدی قیمت میادین میوه و تره بار با سطح شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلاف 40 درصدی قیمت میادین میوه و تره بار با سطح شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید