اخراج سرمربی تیم دوم رئال به دلیل انتقاد از شاگردان سولاری

به گزارش پرسینا بلاگ، تهران- خبرنگاران- باشگاه رئال مادرید آلوارو بنیتو مربی تیم جوانان خود را به دلیل اظهارات جنجال برانگیزش پس از شکست کهشکانی ها مقابل بارسلونا در نیمه نهایی کوپا دل ری، برکنار و رائول گونزالس را به عنوان جایگزین وی معین کرد.

اخراج سرمربی تیم دوم رئال به دلیل انتقاد از شاگردان سولاری

به گزارش روز آدینه خبرنگاران، روزنامه مارکا اسپانیا نوشت: با وجود اینکه بنیتو تیم دوم رئال را پس از اتلتیکو مادرید به رتبه دوم جدول رده بندی رسانده است اما به دلیل اظهاراتش پس از شکست کهکشانی ها مقابل بارسلونا در نیمه نهایی جام حذفی و کنار رفتن آنها از گردونه رقابت ها، دیگر جایی در این تیم نخواهد داشت.

براساس گزارش ها، بنیتو که به عنوان کارشناس در شبکه مووی استار و کادنا سِر فعالیت می نماید، پس از بازی مذکور گفت: وینیسوس پدیده ای است که برای رئال نعمت محسوب می گردد و همه ما را غافلگیر نموده اما مشکل اینجا است که بازیکنانی همچون کاسمیرو و کروس نباید حتی یک دقیقه بازی می کردند.

اظهارات مذکور که در مورد تعدادی از بازیکنان تیم بزرگسالان رئال مطرح شده ظاهرا به مذاق مدیریت تیم خوش نیامده و در نتیجه منجر به برکناری وی از سمتش در تیم دوم کهکشانی ها شده است.

در این بین، رائول گونزالس اسطوره رئال که تقریبا سه سال پیش به سانتیاگو برنابئو بازگشته و به عنوان مربی در یکی از 2 تیم جوانان این باشگاه فعالیت داشته است، زین پس راهنمایی تیم دوم رئال را بر عهده خواهد داشت.

ورزشی**3991**9118**

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 167

به "اخراج سرمربی تیم دوم رئال به دلیل انتقاد از شاگردان سولاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخراج سرمربی تیم دوم رئال به دلیل انتقاد از شاگردان سولاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید